الموضوع: فضفضة
قديم 01-04-2010, 12:01 AM   #89
كاتب الموضوع : أبو رفيدة المنتدى : التحليل الفنى والمالى و المتابعة اللحظية قديم بتاريخ : 01-04-2010 الساعة : 12:01 AM
افتراضي رد: فضفضة

اقتباس : المشاركة الأصلية كتبت بواسطة الحاج الشرقاوى مشاهدة المشاركة [ مشاهدة المشاركة ]

الغاليه فريده
انا معاكى فى كل اللى قلتيه
ولكن الناس انواع ناس تحب الخدمه العامه وبدون اى مصالح ماديه او شخصيه وناس لا تحب هذا
واحنا وافقنا ان نقوم بهذا الدور
وهدفنا هو المصلحه العامه فقط لاغير
مع تحياتى

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

يا غالى انا لما اتكلمت لسبب بسيط جداااااااااااااااا انا لم اقصد موضوع الخدمه ان حد يشكرنا عليها ابداااااااااااااااااااااا انا كلامى مطابق تماما لكلام اخى ابو رفيدة وهدايه وحضرتك كمان ان اى حد فينا بيعمل اى حاجه هنا نحتسبها عند الله انا بتكلم عن جزء مهم جداااااااااااااااااا التواصل ثم التواصل ثم التواصل هو دة قصدى حتى اذا دخلو يلقوا السلام فقط يدخلوا يزعقوا فينايعملوا اى حاجه بس نحس ان فى حد معانا واللى بيتواصلوا معانا معروفين ربنا يباركلنا فيهم وما يحرمنا منهم ابدااااااااااا علشان كدة بصرااحه اتكلمت وبقلب مفتوح وقلت انى لما بقابل فى اى باب بدخله فلان او فلانه عضو الجمعيه بقول سبحان الله مفيش مرة شفت الاسم دة شرفنا هنا ولا حتى بالاطلاع على اللى الجديد طب يبقى هما اشتركوا فيها ليه من الاصل ويا رب اكون قدرت اوصل لحضرتك وجهه نظرى
تقبل احترامى

اخبار مصر - الذهب - تحويل العملات
فوركس - تجارة فوركس
توقيع

جمعيه مشربتش من نيلها
مدونه المنتدى * هدفنا خدمى شاركونا لنتطور بكم ولكم

http://www.borsaegypt.com/showthread...55565&page=321

farida غير متواجد حالياً