الموضوع: فضفضة
قديم 01-05-2010, 12:49 AM   #96
كاتب مميز وعضو جمعية ما شربتش من نيلها mmm

الصورة الرمزية أبو رفيدة
كاتب الموضوع : أبو رفيدة المنتدى : التحليل الفنى والمالى و المتابعة اللحظية قديم بتاريخ : 01-05-2010 الساعة : 12:49 AM
افتراضي رد: فضفضة

اقتباس :
بس عارف انا بقى ليه سؤال
هو من الحلال ان الشاب يتخرج من كلية هندسة ويشتغل سواق تاكسى؟؟؟؟
هو من الحلال ان رجل اعمال يقوم عليه اقتصاد بلد نكتشف انه
من اصحاب الليالى الدافئة؟؟؟؟؟؟ ويسلط على موت مغنية درجة عاشرة اذبل من ال--------
هو من الحلال انك تفضل تدور فى حلقة مفرغة وتنسى انك انسان من حقه يعيش؟؟؟؟؟
هومن الحلال ان بركات يوقع للاهلى ب3 مليون فى السنة وعمرو ذكى يسيب التدريب علشان لسة مادفعوش بقية التعاقد ال5 مليون؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
هو من الحلال ان دكتور ومخترع واختراعه هيكسر الدنيا يقوم الدكتور اللى يبقى رئيسه يرفض الاختراع
ويرفض مناقشة رسالة الدكتوراة لانه مش مقتنع بالاهمية لهذا الاختراع
تقوم المانيا تستضيف الدكتور وعربية وفيلا ومنصب علمى ونشترى احنا بقى الاختراع من المانيا
اكمل ولا بلاش
بلاش احسن
احسن -------- احسن -------- احسن

أولا شكرا على اجابتك وأعانك الله على النت والله الحال من بعضه....

ثانيا أنا موافقك في كل ما لم اقتبسه ومعترف معاك إن البورصة المصرية هي جورسة المهلبيه وكلها نصب في نصب

ثالثا أما بقه اللي في الاقتباس ده أنا معترض معاك فيه

مش عشان الوقائع اللي فيه لا كلها حاجات معروفه ومرت من تحت درسنا ومن فوق رقبتنا لغايه ما طلعت من عنينا

انما عشان الحلال والحرام مش يتقاس كده ومش علشان الدنيا كلها بقت حرام وحاجات تحرق الدم يبقى احنا نستسلم ويتساوا عندنا الحلال والحرام

ومتنساش إن احنا دلوقتي في الزمن اللي قال عنه الرسول الكريم(صلى الله عليه وسلم) - يأتي على الناس زمان ، الصابر فيهم على دينه ، كالقابض على الجمر
الراوي: أنس بن مالك المحدث: الألباني - المصدر: صحيح الجامع - الصفحة أو الرقم: 8002
خلاصة حكم المحدث: صحيح

وبرررررررررررررررررررررضه ماجاوبتش على سؤالي

اقتباس : المشاركة الأصلية كتبت بواسطة الاسيوطى مشاهدة المشاركة [ مشاهدة المشاركة ]

هام جدا
لو ماظهرتش فى خلال الايام القادمة
يبقى اخويا ابو رفيدة بلغ عنى
ووصيتك العيال يا باتعة

سبلي بس تليفونك وعنوانك وأنا أقوم بالواجب

ومتخفش باتعه جدعه وهتصون عيالك

والله هتوحشنا يا أسيوطي

اخبار مصر - الذهب - تحويل العملات
فوركس - تجارة فوركس
توقيع

تشغيل الفلاش من هنا
تستطيع أن ترى الصورة بحجمها الطبيعي بعد الضغط عليها