عرض مشاركة واحدة
قديم 01-05-2010, 02:21 PM   #928
 
الصورة الرمزية reda_fahd
 

كاتب الموضوع : احمد مبروك المنتدى : التحليل الفنى والمالى و المتابعة اللحظية قديم بتاريخ : 01-05-2010 الساعة : 02:21 PM
افتراضي رد: تريدات تريدات وإللى جاى أحسن من إللى فات

اقتباس : المشاركة الأصلية كتبت بواسطة aboadham مشاهدة المشاركة [ مشاهدة المشاركة ]
ايها الرجل الحديدي
أنت هنا في بابك وانا عمال ادور عليك في باب المتابعة اللحظية.....ده كلام برضه



شوف الناس عماله تشتكى اذاى
اقعد فى بابك الله يخليك دة حتى المثل بيقول من خرج من بابة فقد احبابة
ولا اية ؟؟؟

 


اخبار مصر - الذهب - تحويل العملات
فوركس - تجارة فوركس
توقيع

ليست السعادة فى ان تملك الاشياء _ ولكن السعادة فى الا تتملكك الاشياء


reda_fahd غير متواجد حالياً

 

رد مع اقتباس