قديم 01-11-2010, 12:51 PM   #862
محلل فنـــــى
كاتب الموضوع : walid المنتدى : التحليل الفنى والمالى و المتابعة اللحظية قديم بتاريخ : 01-11-2010 الساعة : 12:51 PM
افتراضي رد: أعرف سهمك

صباح الجمال

اقتباس : المشاركة الأصلية كتبت بواسطة balsha79 مشاهدة المشاركة [ مشاهدة المشاركة ]
ممكن القناة للتوكيلات لو تكرمت
وشكرا

حاضر

اقتباس : المشاركة الأصلية كتبت بواسطة حسين لى مشاهدة المشاركة [ مشاهدة المشاركة ]
استاذ / وليد ـ السلام عليكم
استأذنك فى وضع تعليق على اى شارت تعمله ـ وشكرا لحسن متابعتك ـ وان شاء الله منتظرين هدفك غدا اذا كان افضل من الانتظار ـ وممتاز فى التسوية . بالتوفيق لك وللجميع

حاضر

اقتباس : المشاركة الأصلية كتبت بواسطة عماد1963 مشاهدة المشاركة [ مشاهدة المشاركة ]
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته .

مبروك ياوليد باشا على الوسام ألف مبروك .. لقد سعدت بهذا الخبر

الله يبارك فيك ومتشكر جدا

اقتباس : المشاركة الأصلية كتبت بواسطة amany abou bakr مشاهدة المشاركة [ مشاهدة المشاركة ]
استاذ وليد بالنسبة لاقتراح حضرتك للدخول بكرة فى اسهم لسة ما تحركتش
بيتهيألى السو ق قرب اوى على جنى الارباح لان بعض الاسهم بدأت تثبت بلاش ندخل والسوق ينزل بينا

الحمد لله بداية الجنى النهاردة

اقتباس : المشاركة الأصلية كتبت بواسطة amany abou bakr مشاهدة المشاركة [ مشاهدة المشاركة ]
استاذ حسين كان بيقترح وضع تعليق على الشارت
هو الحقيقة انا بأيدة لان اى تعليق من حضرتك بيبقى مفيد جدا
شـكــ وبارك الله فيك ـــرا لك ... لك مني أجمل تحية .

حاضر

اقتباس : المشاركة الأصلية كتبت بواسطة حسين لى مشاهدة المشاركة [ مشاهدة المشاركة ]
صباح الخير على الاستاذ / وليد ـ وجميع الاعضاء
اذا كانت القنبلة الجديدة ـ هى سهم فلته زى العقارية بنوك او ارب ـ سوف تكون قنبلة بجد ان شاء الله ـ بمعى اخر ـ القنبلة فى بعيد عن السوق . وشكرا لحسن المتابعة ـ وجميع الاعضاء.

لا متقلقش ... انا اصلا بخاف احط أى توصية حد اتكلم عليها حتى لو مدية علامات جيدة جدا للدخول . لحسن الناس تبداء التصريف علينا وانا اكون بساعد فى كده وانا مش واخد باللى .

اخبار مصر - الذهب - تحويل العملات
فوركس - تجارة فوركس
توقيع

احتراف المضاربة (اعرف سهمك ) :http://www.borsaegypt.com/showthread...post1059965783

اعرف نفسك : http://www.borsaegypt.com/showthread...post1059980113

الاسطوره سيرفر ((25-يناير)) - vps - افتكات -اشكال جديده موووت -هديا روعه

walid غير متواجد حالياً