قديم 01-14-2010, 03:00 PM   #919
محلل فنـــــى
كاتب الموضوع : walid المنتدى : التحليل الفنى والمالى و المتابعة اللحظية قديم بتاريخ : 01-14-2010 الساعة : 03:00 PM
افتراضي رد: أعرف سهمك

اقتباس : المشاركة الأصلية كتبت بواسطة نور13 مشاهدة المشاركة [ مشاهدة المشاركة ]
السلام عليكم ورحمة اللة وبركاتة
الباب منور بحضرتك وهذا الكلام اسعدنى جدا جدا انك واخد بالك منى
لكن انا لما بحتاج سؤال بسؤل حضرتك لكن انا خسرت للاسف مبلغ كبير جدا والمحفظة بقت صغيرة علشان كدا التحرك بقى قليل
وربنا يجزيك خيرا ويجعل كل هذا التعب فى ميزان حسناتك
وتحقق كل ما تتمناة ان شاء اللة

بوجوديك يا فاندم
آميييييييين يارب

اقتباس : المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mohamed abdella مشاهدة المشاركة [ مشاهدة المشاركة ]
حقيقى شغل عالى يا ملك

الله يكرمك كل بنفسكم معانا

اقتباس : المشاركة الأصلية كتبت بواسطة aboadham مشاهدة المشاركة [ مشاهدة المشاركة ]
بداية صباح الورد أ / وليد يا جميل ...حاضر هنتفاعل ونتجاوب بس هنتعبك معانا ....طبعا حضرتك سيد العارفين أن موش كل واحد فينا بيعرف يحلل التشارت بتاع السهم ...يعنى احنا بنتوكل على الله وعلى حضرتك في معرفة نقاط الشراء او جنى الارباح ...فياريت تحت كل سهم تكتب لنا اسعار الدخول المناسبة واسعار جنى الارباح المناسبة
جزاك الله خيرا

لا تعب ولا حاجة بس عشان اعرف الناس متفاعله معاية وفعلا الكلام اللى بقوله مأثر مع الناس ولا انا مع نفسى .
ده بعيد عن الياهو طبعا

اقتباس : المشاركة الأصلية كتبت بواسطة same7khlaf مشاهدة المشاركة [ مشاهدة المشاركة ]
وليد باشاااااااا صباااااح الجماااااااااال....
اولا شكرااااا لزوووقك وتعبك..
ثانيا الباب بابك ومنورك بيك وبكل الاعضاء الموجدين...
ثالثا
لا يفتي ومالك في المدينه
......
موفق بإذن الله ... لك مني أجمل تحية .

صباح الجمال
وإن شاء تكون استفد من قائمة اسهم تحت النظر وعرفت الدنيا فيها ايه

اقتباس : المشاركة الأصلية كتبت بواسطة same7khlaf مشاهدة المشاركة [ مشاهدة المشاركة ]
بسم الله الرحمن الرحيم
وليد باشا ممكن نطره علي البااااااش مهندس للتامين ضروري لو سمحت وبرجاء تحديد الدعوم .........شـكــ وبارك الله فيك ـــرا لك ... لك مني أجمل تحية .

عذرا انا دخلت الباب ومشتفش الرسالة غير دلوقتى

وليد باااااشاااااااا..........
الجيزه و اوراسكوم و المصريه لمواد البناء؟؟؟؟؟؟؟
ايه فرص الدخول؟؟؟؟؟
موفق بإذن الله ... لك مني أجمل تحية .

حاضر ..

اقتباس : المشاركة الأصلية كتبت بواسطة amany abou bakr مشاهدة المشاركة [ مشاهدة المشاركة ]
استاذ وليد ميرسى جداً على اهتمام حضرتك
والله الباب مفيد جداً جداً
وانا بستفيدمنة جدا جدا
بس انا مش بحب اكتب مشاركة الا لما ممكن تبقى مفبدة للجميع
ولما بيبقى سؤال يخص حالتى بسألة على الياهو

لا ولا يهمك اكتبوا كل اللى نفسكم فيه

اقتباس : المشاركة الأصلية كتبت بواسطة لى لى مشاهدة المشاركة [ مشاهدة المشاركة ]
اشكر حضرتك جدا على ذوقك
والشرف لينا بس محبناش نتقل عليك وطالما الحكايه كده
من فضل حضرتك تحليل وافى للمجموعه الصغيره لان انا حاسه ان فيها خير كتير ان شاء الله
ولك جزيل الشكر

حاضر

اقتباس : المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sherifhamdy2000 مشاهدة المشاركة [ مشاهدة المشاركة ]
صباخ الخير على الجميع واولهم استاذنا وليد

صباح النور

اقتباس : المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmed saeed مشاهدة المشاركة [ مشاهدة المشاركة ]
صباح الفل ياجماعه
هو استاذ وليد فين

انا موجود بس كنت مشغول قوى فى الجلسة النهاردة الواحد مكنش عارف يرد على حد ولا يقول حاجة لحد .. وكانت رسائل الياهو كتير شوية انهاردة

اخبار مصر - الذهب - تحويل العملات
فوركس - تجارة فوركس
توقيع

احتراف المضاربة (اعرف سهمك ) :http://www.borsaegypt.com/showthread...post1059965783

اعرف نفسك : http://www.borsaegypt.com/showthread...post1059980113

الاسطوره سيرفر ((25-يناير)) - vps - افتكات -اشكال جديده موووت -هديا روعه

walid غير متواجد حالياً