قديم 01-15-2010, 03:18 AM   #927
محلل فنـــــى
كاتب الموضوع : walid المنتدى : التحليل الفنى والمالى و المتابعة اللحظية قديم بتاريخ : 01-15-2010 الساعة : 03:18 AM
افتراضي رد: أعرف سهمك

اقتباس : المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmed saeed مشاهدة المشاركة [ مشاهدة المشاركة ]
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
الحمدلله والصلاة والسلام على رسول الله وعلى آله وصحبه أجمعين
لو سمحت عاوز اعرف ازاي ابقي معاكم في الرومز؟

وعليكم السلام ورحمة الله وبركاته
هى مش رومز ولا حاجة احنا بنضيف اميلاتنا على الماسنجر ياهو عشان يبقى الأتصال اسرع ولو فى حاجة ظهرت نعرف نتعامل مع بعض فى لحظتها .
وانا كاتب اميلى فوق للى عايز يضفنى عنده واللى مش عارف بيكتب أميلها وانا بضيفه عندى وهو يقبل الأضافة . وعلى العموم اميلى تانى : ***********@yahoo.com

اقتباس : المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmed saeed مشاهدة المشاركة [ مشاهدة المشاركة ]
انا خسران في لكح مش كتير ممكن ابيعه وادخل في العربيه للشحن والتفريغ؟

سؤال مهمnull

أنا حاطط اكتر من شارات لأكتر من سهم وممكن تنقى اللى يعجبك فيهم
روبكس و المجموعة الصغيرة حلوين وعمل شغل انهاردة حلوين . لسة العربية . إن شاء الله أغلب مؤشراتها ممتاز ماعدا مؤشر واحد cci وهو الخاص بالسعر . إن شاء الله مع انطلاقت السهم يبداء المؤشر يظبط نفسه

بسم الله الرحمن الرحيم
قُلْ إِنَّ رَبِّي يَبْسُطُ الرِّزْقَ لِمَنْ يَشَاءُ وَيَقْدِرُ وَلَٰكِنَّ أَكْثَرَ النَّاسِ لَا يَعْلَمُونَ

صدق الله العظيم
عشان كده احنا شعرنا ديما نحن نعمل فى صمت والأرزاق على الله .

اقتباس : المشاركة الأصلية كتبت بواسطة loaimohamd مشاهدة المشاركة [ مشاهدة المشاركة ]
يا أستاذ وليد انا بعت لحضرتك مشاركه
حضرتك رديت علي الناس كلها معدا انا

أنا سف جدا لو ما أخدتش باللى منها .. بس انا مش عارف هى بخصوص ايه .

اقتباس : المشاركة الأصلية كتبت بواسطة forexator مشاهدة المشاركة [ مشاهدة المشاركة ]
مساء الخير استاذ وليد - رأيك ايه فى العقاريه بنوك و المصريه للدواجن

من الأسهم الكويسة بس أنا عندى مشكلة وهتلاقى الكلام ده ظاهر فى أى فيدوا بعرضه فى الباب هنا وهى انى معرفش اجيب السهم وهو طالع على طول لأنه ممكن يحصل جنى أرباح فى أى لحظة من غير ما أعرف اخر جنى ارباح السهم ده هيبقى فين . عشان كده بستنى أى وقت يحصل للسهم فيه جنى الأرباح حتى ولو هخده زيادة شوية بس أعرف ان الجنى ده امتص البياع اللى فى السهم عشان ادخل فى التريدة الجديدة من أولها وأبقى فى الأمان . زى ما حصل مع روبكس انهاردة 3 ايام جنى ارباح وابداء اخد التريدة التانية من أولها وابقى فى الأمان لأن خلاص ال 3 ايام دول امتصوا أى بياع موجود فى السهم .

موفق بإذن الله ... لك مني أجمل تحية .

اخبار مصر - الذهب - تحويل العملات
فوركس - تجارة فوركس
توقيع

احتراف المضاربة (اعرف سهمك ) :http://www.borsaegypt.com/showthread...post1059965783

اعرف نفسك : http://www.borsaegypt.com/showthread...post1059980113

الاسطوره سيرفر ((25-يناير)) - vps - افتكات -اشكال جديده موووت -هديا روعه

walid غير متواجد حالياً