قديم 01-19-2010, 03:56 PM   #974
محلل فنـــــى
كاتب الموضوع : walid المنتدى : التحليل الفنى والمالى و المتابعة اللحظية قديم بتاريخ : 01-19-2010 الساعة : 03:56 PM
افتراضي رد: أعرف سهمك

اقتباس : المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mohamed abdella مشاهدة المشاركة [ مشاهدة المشاركة ]
الف مليون شكر يا باشا
على روبكس حقيقى اداء هايل
وتوقع ممتاز
ومنتظرين اهدافك

جزاك الله كل خير .. ومبروك اللى جنى ارباحه النهاردة واللى لسة مجناش اى ارباح زى حلاتى بقولهم إن شاء الله السهم لسة فى خير وانا كنت بحاول اكملت باقى كميتى النهاردة فى التريحة بتاعة اخر الجلسة

اقتباس : المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hamsa مشاهدة المشاركة [ مشاهدة المشاركة ]
استاذ وليد اتمني حضرتك تتابع الجلسه بباب المتابعه لان توصيات حضرتك مبتوصلنيش
موفق بإذن الله ... لك مني أجمل تحية

حاضر بس عذرا لأن التوصية هتوصل فى باب المتبعة متأخرة شوية عشان يكون المجموعة اللى على الياهو اخدو كميتهم لأن باب المتابعة فيه من يترصد له . وكمان انا ببقى قلقان عشان أ / وليد هلال ما يزعلش . وطالما دى رغبتكم ما فيش مشاكل .

اقتباس : المشاركة الأصلية كتبت بواسطة حسين لى مشاهدة المشاركة [ مشاهدة المشاركة ]
الاستاذ وليد ـ السلام عليكم ـ هام جدا ـ وعاجل جدا
بعد اذنك بخصوص كلنا نشترى فى سهم واحد ليرتفع ـ
انا غير مقتنع بهذا ـ لانه يوجد احتمالات
1ـ يرتفع السهم يوم الشراء ـ وطيب وثانى يوم يهبط ـ وبذلك ممكن يوم التسوية يهبط ايضا
2ـ ممكن يوم الشراء الميكر يصرف علينا
3ـ الميكر يتربص لنا يوم التسوية
ارجو التفكير فى هذا الكلام جيدا ـ وتنبيه بالازم ـ وشكرا

طبعا كلام يتحط فى الأعتبار وده كان اقتراح ... أنا هحاول اعمل زى باقى الأساتذة الأفاضل .. أحط التوصية وسعرها وانت ورحتك تختار اللى انت عايزة بس موضوع البيع ده خليها ليك انتى بقى .

اقتباس : المشاركة الأصلية كتبت بواسطة حسين لى مشاهدة المشاركة [ مشاهدة المشاركة ]
بعد اذن الاستاذ وليد ـ وحضرتك ـ انا غير موافق على المتابعة فى باب المتابعة ـ لانه اصبح زحمة جدا وتقليب الصفحات الكثيرة فيه خلال الجلسة يهنج الكمبيوتر ويضيع الوقت ـ وبالتالى لانستطيع الامساك بالتوصية فى وقتها ـ وتكون طارت . وشكرا لحسن المتابعة.

ما انا رديت على الأخ الفاضل وقلت هقولها هناك بعد ما نكون بعتناها على الياهو الناس ادتنى التمام ... ونبقى نحط التوصيه هنا فى الباب ثم فى باب المتابعة .

اقتباس : المشاركة الأصلية كتبت بواسطة محمد عصمت مشاهدة المشاركة [ مشاهدة المشاركة ]
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته اود ان اشكرك على ما تقوم به من توعيه وارشاد لكل استشارك فعلا وليس رياء انت انسان محترم بارك الله فيك

جزاك الله كل خير ... أنا فعلا بالكلام ده بحس انى فى ناس اخير استفادت من التوصيات . والله المعين لنا جميعا .

وانا عارف ان فى مشكلة بسيطة ان اللى متابع الباب هنا وبس ومش بتوصله المعلومة عن طريق الياهو بتبقى الصورة غير مكتملة فأتمناى لأى شخص أن ينضم للمجموعة على الياهو لأستكمال الصورة وخاصة اثناء الجلسة . لأن احيانا بتبقى العملية محتاجة فى لحظتها وماينفعش تحط مشاركة وتستنى الناس لما تاخد بالها منها .

الاستاذ / وليد ـ السلام عليكم
اين انت ؟ واين توصياتك ؟ انت بتعمل ايه؟
وشكرا لك

انا بعت النهاردة أخر توصيتين .

راكتا تحت 23 وهى قربت قوى منها النهاردة .
القومية للأسمنت تحت 23.5 وبرضوا قربت منها فى التريحية .
وانا لس معرفت اخد ومنتظر فى تريحة غدا اخد فيهم ده لو ما ظهر اسهم تانية افضل اثناء البحث والمتابعة .

أما بخصوص تواجدى اثناء الجلسة فأنا زى ما قلت ببقى متابع مع الأخوة الأفاضل على الياهو مباشرة للسرعة . وإن شاء الله بعد كده الكلمة اللى هبعتها على الياهو هبقى احطاها فى الباب هنا عشان الناس تبقى متابعا معيا .

امبارح وأول امبارح كان عندى بعض الصيانة فى الجهاز والنت عشان كده مقدرتش ابقى متواجد معاكم فترات كبيرة على الموقع .

وإن شاء الله هكون معاكم فى المساء .

وعذرا عشان مش هقدر اطول فى السهرات لظروف صحية . ولكم جزيل الشكر .

وإن شاء الله نبارك للناس اللى استغلت تريحة السوق فى اخر الجلسة وعرفت تاخد حاجة . وإن شاء الله ممكن نلاقى فرصة غدا عشان لو عايز تكمل كميتك أو تاخد سهم جديد .

أما بالنسبة للشارات الموقع اللى بيرفع الشارتات فى مشكلة مش مخليانى اعرف اظهر لكم شارتات الأسهم بس هحاول فى السهرة اتصرف حتى لو بعتها على الياهو لواحد واحد والله المعين .

موفق بإذن الله ... لك مني أجمل تحية .

وشعرنا دائما : نحن نعمل فى صمت والأرزاق على الله .

اخبار مصر - الذهب - تحويل العملات
فوركس - تجارة فوركس
توقيع

احتراف المضاربة (اعرف سهمك ) :http://www.borsaegypt.com/showthread...post1059965783

اعرف نفسك : http://www.borsaegypt.com/showthread...post1059980113

الاسطوره سيرفر ((25-يناير)) - vps - افتكات -اشكال جديده موووت -هديا روعه

walid غير متواجد حالياً