عرض مشاركة واحدة
قديم 01-22-2010, 11:37 AM   #1015
محلل فنـــــى
كاتب الموضوع : walid المنتدى : التحليل الفنى والمالى و المتابعة اللحظية قديم بتاريخ : 01-22-2010 الساعة : 11:37 AM
افتراضي رد: أعرف سهمك

اقتباس : المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hamed68 مشاهدة المشاركة [ مشاهدة المشاركة ]
جزاك الله خيرا يا استاذ وليد

وجزاك كل خير وبنا يبارك فيك


اقتباس : المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmed bedier مشاهدة المشاركة [ مشاهدة المشاركة ]
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

وعليكم السلام ورحمة الله

اقتباس : المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmed bedier مشاهدة المشاركة [ مشاهدة المشاركة ]
استاذ وليد
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
دى اول مرة لى هنا
ممكن اسال حضرتك عن عبر المحيطات السبوع القادم

حاضر ... بس فى مشكلة بسيطة جدا حكاية الأسبوع القادم دى فى علم الله ... ووظيفة المحلل الأساسية انه يقراء الشارت ويقولك ايه اللى بيعكسه وحالة الحالية واتجاهه الحالة ... وانت عارف السوق ما تضمنهوش ولا حتى ساعة قدام واللى يقول غير كده يبقى بينجم . وكذبا المنجموا ولو صدفوا

اقتباس : المشاركة الأصلية كتبت بواسطة توتالى مشاهدة المشاركة [ مشاهدة المشاركة ]
استاذ وليد ممكن اليكو وعبر المحيطات

حاضر

اقتباس : المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mohamed abdella مشاهدة المشاركة [ مشاهدة المشاركة ]
لا يا استاذ / وليد
دة شغلك بيقى عالى قوى بالجلسة والصراحة مفيش هدف حطية على الياهو وخاب ابد
احنا معاك على الياهو

بارك الله فيك وجزاك كل الخير

اقتباس : المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmed saeed مشاهدة المشاركة [ مشاهدة المشاركة ]
اوعي تحبط
انا دخلت روبكس وبرايم واسكندريه الوطنيه علشان خاطرك

بارك الله فيك ... انا اللى يهمنا المصلحة واننا نعوض خسائرنا ... وانا ممكن كل هدف افضل اهلل عليه فى المنتديات وابقى راجل مضارب محترف وافضل اخد فى القاب ويبقى ليه سمعة جامده واطلع بقى التليفيزيون وكلام غريب كده بس مش هو ده هدفى .. الهدف الأساسى هو تعويض خسائر وتبدلها بأربح . وانا احب اطبق المثل اللى بيقول ( الصيت ولا الغنى ) . وانا وانتم طبعا بنحب الغنى افضل من الصيت .

 


اخبار مصر - الذهب - تحويل العملات
فوركس - تجارة فوركس
توقيع

احتراف المضاربة (اعرف سهمك ) :http://www.borsaegypt.com/showthread...post1059965783

اعرف نفسك : http://www.borsaegypt.com/showthread...post1059980113

الاسطوره سيرفر ((25-يناير)) - vps - افتكات -اشكال جديده موووت -هديا روعه

walid غير متواجد حالياً

 

رد مع اقتباس