قديم 01-23-2010, 10:11 PM   #1031
محلل فنـــــى
كاتب الموضوع : walid المنتدى : التحليل الفنى والمالى و المتابعة اللحظية قديم بتاريخ : 01-23-2010 الساعة : 10:11 PM
افتراضي رد: أعرف سهمك

بالتعاون مع مجموعة البورصة المصرية
اقتباس : المشاركة الأصلية كتبت بواسطة حبيبه مبروك مشاهدة المشاركة [ مشاهدة المشاركة ]
السلا م عليكم معى سيوله وانا حاليا خارج السوق ايه رايك؟ اشترى ايه غدا

طيب كويس إن شاء الله الأهداف كتير قوى وأخر توصية لينا برايم
وإن شاء الله نجنى اربحنا فيها وندخل الهدف الجديد ولو حابه تخدلى معانا . لسة السهم فى فرصة .

موفق بإذن الله ... لك مني أجمل تحية .

اقتباس : المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ashrafgalal مشاهدة المشاركة [ مشاهدة المشاركة ]
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

منور الباب استاذ وليد

اذا سمحت النصيحه في التصرف في هذه المحفظه من حيث الاحتفاظ او التبديل او البيع و لك جزيل الشكر

المنتجعات = 2.1
سبينالكس = 2.3
كابو = 1.9
الكابلات = 1.38
الصعيد = 1.9
الشروق = 23.25
مطاحن اسكندريه = 40

و لو في اي اخبار عن جلاكسو

طيب انا عايز اقولك على اسلوبنا احنا دلوقتى بندخل على الهدف بنعمل فيه التريدة ونحمد ربنا ونشوف غير . والموضوع يمكن يكون سريع معانا شوية ... وده بيبقى على اساس اننا بنشوف اشارات الدخول للسهم جيدة نتوكل على الله . وللأسف ده بسبب اننا بقينا خايفين من السوق زيادة وبنحولش نركز على سهم معين . طالما وصلت التسوية والحمد لله لسة السهم مكمل يبقى تمام نفضل لحد ما يقول السهم كفاية .. لكن لو على التسوية حسينا بالغدر وقف خساير فورى . وربنا يعوض علينا فى سهم غيره .

لكن اسلوب انى افضل فى السهم لحد ما يجيب مستهدفه ويطلع وينزل ويطلع وينزل وانا لسة فيه ومش عارف استفاد منه بتاع زمان ده بصراحة خلاص احنا بطلناه . لأن فى لحظ بيغدر وبنلاقى نفسه فى الأخر خسائرنا سيئة جدا .

اقتباس : المشاركة الأصلية كتبت بواسطة elrafei مشاهدة المشاركة [ مشاهدة المشاركة ]
أ/وليد ، انا مشاركاتي قليلة بس حبيت ادخل علشان اشكر حضرتك لاني فهمت مع حضرتك معني التحليل الفني وأهميته وبصراحة اسلوبك سهل وواضح وربنا يجزيك كل خير عنا وشكرا لك .

جزاك الله كل خير .. واتمنى انك تكون بتستفاد من الترشيحات بتاعتنا . اللى بنبعتها على الياهو . وبنحط شارتات على الباب هنا أول ما كل المجموعة تدينى التمام .

اخبار مصر - الذهب - تحويل العملات
فوركس - تجارة فوركس
توقيع

احتراف المضاربة (اعرف سهمك ) :http://www.borsaegypt.com/showthread...post1059965783

اعرف نفسك : http://www.borsaegypt.com/showthread...post1059980113

الاسطوره سيرفر ((25-يناير)) - vps - افتكات -اشكال جديده موووت -هديا روعه

walid غير متواجد حالياً