قديم 01-27-2010, 12:41 AM   #2052
iron man سابقا
محلل فنــى وخبير باسواق المال ومحلل اقتصادي بجريدة اخبار اليوم

الصورة الرمزية احمد مبروك
كاتب الموضوع : احمد مبروك المنتدى : التحليل الفنى والمالى و المتابعة اللحظية قديم بتاريخ : 01-27-2010 الساعة : 12:41 AM
افتراضي رد: تريدات تريدات وإللى جاى أحسن من إللى فات

اقتباس : المشاركة الأصلية كتبت بواسطة medo_elmahdi مشاهدة المشاركة [ مشاهدة المشاركة ]
نصيحة للناس اللى محروق دمها مثلى
ياخوانا السوق هيفضل كدة لاخر العام طالع نازل وامشى وراء احساسك لما تحس ان السهم اللى معاك اتنفخ بيعة ولوبخسارة بسيطة او مكيت او بمكسب بسيط وخلى فلوسك معاك اكيد فية يوم هيحصل بانيك خش اشترى
انا كاتب عن اللى هيحصل دة وانا راجل مش خبير زى ناس فى منتدى السيد وليد هلال يوم الجمعة سيناريو محفوظ
ياجماعة لن يحك جلدك مثل ظفرك اه فية ناس افاضل فى المنتدى اسالهم استشيرهم بس استفتى قلبك السهم لما بينزل فية نقط بتقول اشترينى فيها
اشتغل حتى مرتين فى الشهر مرة احمر ومرة اخضر احسن ليكوا انكم تتدبسوا وتلاقوا الكلام وقت الجد والواحد قرفان اتحول المنتدى بقدرة قادر من الاسهم الى ماتشات كورة وتهانى دى مافيا كبيرة لا اللى فى المنتدى ولا غيرهم يقدروا عليها لسة بدررررررررررررررررررررى على ال12 الف ةوالحياةالوردية
مافيا فى مصر والعالم كله
علشان تصدقونى ان محدش يقدر عليها قولوا لاخونا انتم دخلتونا السهم فى جلسة خرجونا منه فى اسبوع ولا اسبوعين هتلاقوا الرد دائما اعمل وقف خسارة طيب ماكان من الاول ولما يطلع السوق نرجع نهلل طيب جبنا الخسارة اللى وقفناها ؟؟؟؟؟؟ولكم جزيل الشكر والاحترام

أخى الكريم / ميدو المهدى
بارك الله فى كلماتك وألهمك حسن أختيارها
ولكنى أتعجب من مشاركة حضرتك فى هذا التوقيت بالذات وعدم وجودى لأرد غيبتى ولكن محتار الأن فهذه اول مشاركة لشخصك الكريم فى الباب فلا أعلم هل حضرتك تصفحت الباب جيدا حتى ترشقنى بهذه الكلمات الجارحة
هل أستمديت غضبك على من احدى ترشيحاتى لسهم مثلا لم يكتب الله لك فيه رزقا لا اعلم ماذا افعل الان
هل اقوم بنسخ كل مشاركاتى السابقة للبحث عن سبب معين لهجومك
لا والله لن افعل
لأنى هنا لست من أجل شكرك ولا من اجل ثناءك ولا يهمنى فى الحق لومة لائم
ولكن هذه هى الحياة اشخاص يخطئون فيبحثون عن سبب خطيئتهم عند اناس اخرين
ولكنى سأقتبس من مشاراكاتك الجارحة كلمات هى بالحق كلمات صدق
استفتى قلبك ثم توكل على الله فهو خير معين
وأستحلفك بالله فى حالة عثورك على شئ اخطئت فيه ان تأتى بالمشاركات التى اغضبتك ثم تواجهنى بها وتنتظر يومان أخران لنرى نويا كل منا.
ونداء اخير للسادة أدارة منتدانا الراقية بعدم معاقبة اخى الكريم على مشاركاته فهو مجرد تعبير عن سخطه من عدم تحقيق امانية
وعدم رضائه بما كتب الله له من رزق
ولكل من رب يعلم بنوايانا
وأخوتى فى الله اعضاء الباب الكرام برجاء عدم التعقيب على هذه المشاركات او ايه مشاركات اخرى
وشكرا لك اخى الكريم مرة اخرى ومرحبا بك فى بابك
والله المستعان

اخبار مصر - الذهب - تحويل العملات
فوركس - تجارة فوركس
توقيع

اللهم انت ربى لا اله إلا انت
خلقتنى وانا عبدك وانا على عهدك ووعدك ما استطعت
استغفرك اللهم من كل ذنب وخطيئت
وأتــــــــوب إليك

احمد مبروك غير متواجد حالياً