قديم 01-27-2010, 09:58 AM   #2069
محلل فنى

الصورة الرمزية شهاب
كاتب الموضوع : احمد مبروك المنتدى : التحليل الفنى والمالى و المتابعة اللحظية قديم بتاريخ : 01-27-2010 الساعة : 09:58 AM
افتراضي رد: تريدات تريدات وإللى جاى أحسن من إللى فات

اقتباس : المشاركة الأصلية كتبت بواسطة medo_elmahdi مشاهدة المشاركة [ مشاهدة المشاركة ]
انتم فين يادكاترة
ياترى حجتكم اية خطوبة ولا زواج ولا النت فاصل و التليفونات ضايعة ولا عندكوا ضيوف ولا اية بالظبط يااخوانا مش ملاحظين ان الحجج دى زادت فى معظم الابواب منذ 10 ايام بالتحديد من يوم لما سوقنا طلع 100 نقطة
امال لما السوق لما كان طالع كنتم شغالين فاكرين السهم الفلانى وهدف من الاهداف العالمية وسوف ناتى بهدف جديد وتمنوا علينا والهاتيفة تهتف وكانكم جبتوا اللى اللى مايتجبش كنتم فين لما اسهم عملت 100 % مع العلم لو اديت الفلوس لواحد اعمى وقولتله اشترى فى سوق متبهدل وبيع حتى بعد اسبوع اكيد هتيجى جلسة خضراء مش سوق يطلع 500 نقطة طيب حتى قولوا ربنا يصبركوا
وفين بقة كمان الاخوة المدافعين ( خط الدفاع ) اللى دايما بتلاقوهم سريعى الطلقات لما حد بيفكر يشتكى
اتقوا الله فى فلوسنا
حسبى الله ونعم الوكيل

اقتباس : المشاركة الأصلية كتبت بواسطة medo_elmahdi مشاهدة المشاركة [ مشاهدة المشاركة ]
وفين بقة كمان الاخوة المدافعين ( خط الدفاع ) اللى دايما بتلاقوهم سريعى الطلقات لما حد بيفكر يشتكى مبتسالوش على حبايبكوا لية مش غيبتهم طولت شويه وحججهم كترت شويتين طيب المنتدى ده من ابو بلاش وفية ناس اكيد بتدفع زى حق المعلومة علشان مبدا نفع واستنفع طيب دول كمان ملهومش حق السؤال حتى
الله يرحم من من اسبوع بس كنا بنقول كل 3 دقائق وجول وجول وجول طيب حتى غطونا وصوتوا
على فكرة انا مبخصش حد انا بعم وبيشمل كلامى ناس كتير بالمنتدى نفسى حدفيهم يرد على وساعتها اللى هرد علية اعرفوا انه المقصود وهرد بدلائل
اتقوا الله فى فلوسنا
حسبى الله ونعم الوكيل

والله يا استاذ ميدو
انا مش عارف حضرتك تقصد مين بالكلام ده فاذا كنت تقصدنا فانا مش فاهم بترمى اللوم علينا
فى ايه بالضبط فاستاذ احمد لم يتاخر برد السؤال فى الى وقت كان واحنا عرفين اللى الظروف
اللى بيمر بيها فى شغله ولم يغيب عننا فى وقت كان ثم احمد من اكثر الناس حرص
على الاعضاء واذا كنت تقصدنى انا فانا لى رد عليك واحد بس
انا الوحيد فى مصر اللى توقعت الانفصال عن الداو وفضل من الله وفضل من الله
توقعت القاع وكل المشاركات موجودة بالتواريخ مع ان كل محللينا الكبار فى هذا المنتدى
يتوقعوا انهيار السوق الى 5800 الى 5500
واذا كان على اسهم اعطينا سهم تركناك فيه واذا لم نكتب مشاركة امس وده لعدم وضوح
رؤية معينة وهوضح لك ليه انا محتار ولم اكتب اي مشاركة امس
ولو فى وقت هنزل التشارتات
وتقبل تحياتى

اخبار مصر - الذهب - تحويل العملات
فوركس - تجارة فوركس
توقيع

لا تـتخيـل كل الناس ملائـكة فـتـنهار أحلامك ،، ولا تجعل ثـقـتـك بهم عمياء،،

لأنك ستبكي يوماً على سذاجـتـك ،،ولـتـكن فيك طبيعة الماء الذي يحـطم الـصخرة ،،

بـيـنــما يــنـسـاب قــطرة ،، قـطــرة

شهاب غير متواجد حالياً