قديم 01-29-2010, 05:12 PM   #1074
محلل فنـــــى
كاتب الموضوع : walid المنتدى : التحليل الفنى والمالى و المتابعة اللحظية قديم بتاريخ : 01-29-2010 الساعة : 05:12 PM
افتراضي رد: أعرف سهمك

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
جمعة مباركة
حبيت امسى عليكم على السريع وامشى

اقتباس : المشاركة الأصلية كتبت بواسطة شريف64 مشاهدة المشاركة [ مشاهدة المشاركة ]
الف مبرووووككككككككككك لكل المصريين مبارة رد الاعتبار والكرامه

الله يبارك فيك وفى كل المصريين

اقتباس : المشاركة الأصلية كتبت بواسطة شريف64 مشاهدة المشاركة [ مشاهدة المشاركة ]
استاذ وليد عاوز اعرف نقاط الدعم والمقاومه لسهم اجواء من فضلك

أنا عارف انا تحديد نقاط الدعم والمقاومة مهم جدا عند الدخول فى السهم بس احنا هنا كمضربين مش بنركز على نقاط الدعم والمقاومة أد ما بنركز على اشارات الدخول والخروج فى السهم . وكثير وجدنا دعوم نتكسر بمنتهى السهول دون ان نرى اشارات الخروج الواضحة جدا من السهم والعكس عند كسر المقومات ومازالت اشارت الاحتفاظ الدخول فى السهم موجودة .

اقصد من شارت تكرتشارت

مش واخد باللى تقصد شرح برنامج تكرتشارت
ولو هو ده قصدك هو برنامج مش محتاج شرح انت كل اللى بتعمله بتضيف مؤشراتك على السهم بتاعك والمؤشرات دى كلها انا شرحها وحاطط وصلات تشرحها بالتفصيل فى الباب هنا فى الصفحات السابقة .

اقتباس : المشاركة الأصلية كتبت بواسطة asmaa مشاهدة المشاركة [ مشاهدة المشاركة ]
استاذ وليد ممكن اعرف رايك فى الخليجية كندية.........

سهم ممتاز وعامل صعود قوى ... بس الواحد يخاف يدخل فيه بعد الصعود القوى اللى هو فى دلوقتى وكمان مؤشر الـ rsi فوق منطقة ال 70 وهى منطقة تشبع شرائى منطقة ساخنة جدا محتاجة لتبريد . ومعرض لجنى أو تصحيح فى أى وقت . ولحد ما يبرد السهم تقدر تدخل تعمل تريدة فى اى سهم لسة فى التلاجة زى ما احنا وصنا فى اجواء اخر توصية لينا وكان قبلها روبكس . والأسهم كتير والحمد لله .

اخبار مصر - الذهب - تحويل العملات
فوركس - تجارة فوركس
توقيع

احتراف المضاربة (اعرف سهمك ) :http://www.borsaegypt.com/showthread...post1059965783

اعرف نفسك : http://www.borsaegypt.com/showthread...post1059980113

الاسطوره سيرفر ((25-يناير)) - vps - افتكات -اشكال جديده موووت -هديا روعه

walid غير متواجد حالياً