عرض مشاركة واحدة
قديم 02-28-2010, 03:08 PM   #3317
عضو
 
الصورة الرمزية amr.mohamed
 

كاتب الموضوع : احمد مبروك المنتدى : التحليل الفنى والمالى و المتابعة اللحظية قديم بتاريخ : 02-28-2010 الساعة : 03:08 PM
افتراضي رد: تريدات تريدات وإللى جاى أحسن من إللى فات

اقتباس : المشاركة الأصلية كتبت بواسطة spirit مشاهدة المشاركة [ مشاهدة المشاركة ]
طبعا يا ريت
عملا بالمثل القائل
مدنيش سمكة - لكن علمني الصيد
بس انا بعيب علي حضرتك و هو نقد بناء يا استاذ عمرو وانت تعرف محبتك عندي
كلام حضرتك كله تسويف ( طبعا لازم نقدم المشيئة قبل حاجة ) لكن ممكن علي ما حضرتك تخلص كل الطموحات - يكون السوق غير رأيه و بدأ في ويفه غير اللي احنا فيها .
اتمني بس
اولا : يكون النت اتظبط عند حضرتك لان كل ده و النت بيقطع يبقي معلمناش حاجة
ثانيا : في اي الابواب سيتم الكتابة هنا و لا في بابك حتي لا نتشتت
ثالثا / و دي بتعتك انت بقي السرعة في انجاز ما يجب ان تنجزه من حيث الورقة (100 سهم و نقاطة و كده ) و بعدين التعليم و تحديد اليوم و انا شخصيا افضل يوم الجمعة بحيث نكون خرجنا من الاسبوع السابق و ندرس حاجة نطبقها في الاسبوع المقبل .
و تقبل تحياتي يا غالي

كلام حضرتك مظبوط
احنا الاول لاذم نحدد اسرايجيه عامه نشتغل عليها واحنا مع السوق سواء هابط او صاعد
وبعد كده نشوف الاسهم اللى مع معظم الناس ونتابعها
ونحاول نخرج فى افضل النقاط وبعد كده نشوف بقى توصيتنا
بالنسبه للورقه ان شاء الله تعالى
هتكون خلال يوميين او 3 لانها محتاجه عميل ومجهود وقت وتركيز كبير
وان شاء الله هتعجبكم

بالنسبه ليوم التعليم
هنسميه ورشه عمل
واليوم دة انتم اتفقتوا على انه يكون يوم الجمعه
شوفوا حضرتك حددوا وقت بالظبط يوم الجمعه امتى وان شاء الله انا جاااااااااااهز

 


اخبار مصر - الذهب - تحويل العملات
فوركس - تجارة فوركس
توقيع

* لاتقم مطلقا بالتداول على أساس الأمل والخوف بل اعرف دائما السبب فى إبرام العملية.
* عندما تساورك الشكوك اخرج من السوق ولا تدخله إلا عندما تكون متأكدا
* لاتشترى أبدا لان الأسعار رخيصة فقط تهبط أكثر ولا تبع لان الاسعار مرتفعة فقد ترتفع أكثر
* لاتعاند السوق ولا تقف ضد اتجاه السووق
*لا تفرط فى التداول وتفادى الدخول والخروج من السوق بكثره
*استخدم دائما أوامر وقف الخسائر ولا تقم أبدا بالغائه
* قلل دائما من المبلغ الذى تتداول بعد وقوك فى خساره
* لاتقم أبدا بالشراء لتحسين متوسط السعر فلا تضف أبدا الى مركز خاسر
* تحل بالصبر فى عملياتك الرابحة ولا تتعجل دخول السوق . انتظر الوقت المناسب

amr.mohamed غير متواجد حالياً

 

رد مع اقتباس