قديم 02-28-2010, 05:08 PM   #3324
iron man سابقا
محلل فنــى وخبير باسواق المال ومحلل اقتصادي بجريدة اخبار اليوم

الصورة الرمزية احمد مبروك
كاتب الموضوع : احمد مبروك المنتدى : التحليل الفنى والمالى و المتابعة اللحظية قديم بتاريخ : 02-28-2010 الساعة : 05:08 PM
افتراضي رد: تريدات تريدات وإللى جاى أحسن من إللى فات

اقتباس : المشاركة الأصلية كتبت بواسطة tatto_aymen مشاهدة المشاركة [ مشاهدة المشاركة ]
الأساتذة ..عمرو وأحمد..
ياريت تكملو معانا ولو مع بعض في هذا الباب.... بأختصار شديد ..
السوق مش محتاج ترشيحات وتوصيات والتعلب فات قد ماهو محتاج لواحد بيفهم أمتي يطلع الناس وامتي يدخلهم .....
اللي يقدر يقولي أطلع قبل الوقعة بيومين هو اللي انا محتاجة ..لانة بينقذني من حبسة قد تدوم لشهور...اما اي توصية حتي لو خاطئة ..مش هاتكلفني كتير ......هاتتعوض.....
خلاص .....مافيش فايدة......بعد واقعة 2008 السوق بقي مصاب بحمي......حاجة كدة زي حمي البحر الابيض ....والناس خلاص بقي عندها رعب....والميكرات فاهمين دة كويس وبيلعبو علي كدة ....
وكل شوية هنلاقي الرمي الهيستيري بدون سبب .....
خلاص هو دة بقي السوق المصري ........
وبناء علية أحنا كمستثمرين مش محتاجين محلل يرشح لنا اسهم للشراء وانما احتياجنا لمراقب يحذرنا قيل موجة الرمي والغباء المستحكم اللي جاية في الطريق ماتهل علينا ....
اما بلنسبة لمن ينتقدون د.عمرو علشان موضوع الرسايل فاتمني انة مايخدش في بالة ..عادي أنك تلاقي مستثمر في البورصة سنة 2010 بيفكر بعقلية مجانية التعليم والاتحاد الاشتراكي وتحالف قوي .. لامؤخذة ......الشعب ...طب هاتقولة اية لاتعليق.....

ربنا ييسيرنا لما فيه الخير وان شاء الله نقدر كفريق عمل جماعى اننا نكون فى خدمتكم دائما وكما عودناكم
ونستبشر خيرا ان شاء الله والفترة القادمة صعبة جدا جدا جدا وان شاء الله تعدى على خير

اخبار مصر - الذهب - تحويل العملات
فوركس - تجارة فوركس
توقيع

اللهم انت ربى لا اله إلا انت
خلقتنى وانا عبدك وانا على عهدك ووعدك ما استطعت
استغفرك اللهم من كل ذنب وخطيئت
وأتــــــــوب إليك

احمد مبروك غير متواجد حالياً