عرض مشاركة واحدة
قديم 02-28-2010, 05:24 PM   #3337
iron man سابقا
محلل فنــى وخبير باسواق المال ومحلل اقتصادي بجريدة اخبار اليوم
 
الصورة الرمزية احمد مبروك
كاتب الموضوع : احمد مبروك المنتدى : التحليل الفنى والمالى و المتابعة اللحظية قديم بتاريخ : 02-28-2010 الساعة : 05:24 PM
افتراضي رد: تريدات تريدات وإللى جاى أحسن من إللى فات

اقتباس : المشاركة الأصلية كتبت بواسطة amr777555 مشاهدة المشاركة [ مشاهدة المشاركة ]
كلامك مظبوط يااستاذ عمرو لانى فعلا وزنوق بسهم دلتا للانشاء 12وجى ام سى 14 ومش عارف اعمل ايه فيهم

يبقى اول حاجة لازم تعملها تعرف انته ليه دخلت واتنزقت واعرف صاحبك وعلم عليه
زى ما المثل بيقول
وان شاء الله تتعوض فى المرات القادمة

 


اخبار مصر - الذهب - تحويل العملات
فوركس - تجارة فوركس
توقيع

اللهم انت ربى لا اله إلا انت
خلقتنى وانا عبدك وانا على عهدك ووعدك ما استطعت
استغفرك اللهم من كل ذنب وخطيئت
وأتــــــــوب إليك


احمد مبروك غير متواجد حالياً

 

رد مع اقتباس