قديم 03-04-2010, 02:18 PM   #3447
iron man سابقا
محلل فنــى وخبير باسواق المال ومحلل اقتصادي بجريدة اخبار اليوم

الصورة الرمزية احمد مبروك
كاتب الموضوع : احمد مبروك المنتدى : التحليل الفنى والمالى و المتابعة اللحظية قديم بتاريخ : 03-04-2010 الساعة : 02:18 PM
افتراضي رد: تريدات تريدات وإللى جاى أحسن من إللى فات

يا جماعة مش عارف ايه الحظ ده بس انا بجد بعتذر جدا ليكوا على عدم قدرتى التواجد اليوم مع انى يعلم ربنا كنت ناويى اتابع معاكوا طول الجلسة بس ظروف خارجة عن ارادة الواحد
فى اشاعة فى السوق الان انه بدا من يوم الاحد السوق هيبدا يريح مش عارف بناءا على ايه بس ما اعتقدش حتى جلسة امس سيولة بتدخل فى اسهم المؤشر
اداء تليكوم رائع جدا وجنى ارباح لمشترى يوم الثلاثاء 5.90 حتى 6 جم
الموضوع الأصلى من هنا: مجموعة البورصة المصرية http://www.BORSAEGYPT.com/showthread.php?p=521676
ان شاء الله السهم يقفل فوق 6.20 ويكمل مستهدف نحو 6.45 ثم 6.60 والسوق معاه ان شاء الله
بالنسبة للكح
فالحمد لله زى ما اشرنا على حضراتكم امس ان السهم فى طريقه لعكس الاتجاه الهابط وبداية من امس ظهر مشترى حقيقى ولكن على استحياء
اليوم وشمعه خضراء ضعيفه وان شاء الله السهم يبدا من يوم الاحد للاداء الجيد اللى احنى عارفينه بعد ما هدأ مؤشراته وجنى ارباح وخروج المضارب المستعجل
وننتظر ظهور الاخبار الحقيقية ان شاء الله ومن يوم الاحد اللى بره السوق يراقب الاداء وتقفل الكريدت الناس اللى فاتحه اول الشهر يوم الاثنين الماضى وممكن يدخل تانى للى كانوا بره السوق
اتمنالكوا اجازة سعيدة وان شاء الله نطمنكم بليل على السوق عامتا
واعتذر جدا عن الظروف اللى حصلت النهارده وما قدرتش اتابع الجلسة معاكوا
وان شاء الله من يوم الاحد نتابع الجلسة ونثبت سهراتنا تانى
اعاننا الله واياكم

اخبار مصر - الذهب - تحويل العملات
فوركس - تجارة فوركس
توقيع

اللهم انت ربى لا اله إلا انت
خلقتنى وانا عبدك وانا على عهدك ووعدك ما استطعت
استغفرك اللهم من كل ذنب وخطيئت
وأتــــــــوب إليك

احمد مبروك غير متواجد حالياً