قديم 03-17-2010, 02:56 AM   #331
خبيــر بأسـواق المــال

الصورة الرمزية bassem ezzat
كاتب الموضوع : bassem ezzat المنتدى : التحليل الفنى والمالى و المتابعة اللحظية قديم بتاريخ : 03-17-2010 الساعة : 02:56 AM
افتراضي رد: لية نخسر لما ممكن نكسب

بالتعاون مع مجموعة البورصة المصرية
اقتباس : المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mooondy33 مشاهدة المشاركة [ مشاهدة المشاركة ]
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته مساء النور استاذ باسم والله ممتاز فى تحليك الفنى قولى افضل الاسهم من وجهه نظرك ايه

مندي ان واللة مش عارف اقولك اية بس هقولك افضل الاسهم كما طلبت افضل الاسهم ياسيدي هما اولا سيدك كرير وثانيا اوراسكوم للانشاء والتجاري الدولي ,,وكمان بايونير دول اتجاة صااااااااااااااعد وكمان موبينيل صاعد يلة معادتش فارقة ما هو انا تحليل كدة بالبلدي يا عم مندي كام سهم دول الاتجاة صاعد وقارن بقي الباقي اكيد عارف اتجاههم طبعا هاااااااااابط الميزان ممكن يتظبط ازاي بقي
مين هيتغلب علي مين علشان كدة انا مضطر اكون صريح معاك واقولك حقيقة السوق اسمع يا سيدي المؤشر المؤشر المؤشر,,,,,,,,,
المؤشر اتجاة هابط يستهدف6075
يتداول المؤشر المصري EGX30 عند مستوى 6769 كنقطة محورية ، الاتجاه الحالى اتجاه هابط يستهدف مستوى 6075 ثم مستوى 5936 ، فى حالة اختراق النقطة المحورية لاعلى فان السعر المستهدف هو 7011 ثم 7156 ماشي دي حقيقة سوقنا بس انا عاوز اقولك ان في بعض الاسهم بتحب الشغل اثناء الاحمرار وبتكون اول الاسهم صعود زي الخليجية الكندية وشمال الصعيد والعقارية للبنوك وطبعا حبيب الملايين عابر المحيطات بس هو منتظر الاخبار القادمة ما علينا ممكن العالمية وليفت سلاف والنصر للاعمال المدنية دول الاسهم اللي بيطلعوا بسرعة ومش بيستنوا السوق لما يطلع ودي وجهة نظر ممكن تصيب وممكن تخيب وخلي بالك انا وقلتش انني عارف ولو كنت عارف مكنش حد غلب واللة الموفق

اخبار مصر - الذهب - تحويل العملات
فوركس - تجارة فوركس

التعديل الأخير تم بواسطة bassem ezzat ; 03-17-2010 الساعة 03:01 AM .

bassem ezzat غير متواجد حالياً