Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player

Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player

" قُلْ أَعُوذُ بِرَبِّ الْفَلَقِ *مِن شَرِّ مَا خَلَقَ * وَمِن شَرِّ غَاسِقٍ إِذَا وَقَبَ * وَمِن شَرِّ النَّفَّاثَاتِ فِي الْعُقَدِ * وَمِن شَرِّ حَاسِدٍ إِذَا حَسَدَ ". صدق الله العظيم
عمالقة مجموعة البورصة المصرية
د السيد الغنيمىالشيخ غريبمحمد علي باشاالخبير 2000ياسر خطابكالوشامصطفى نمرةالاسيوطي
محمود 9200ateef4999محمد ناجحasra2002عبدالعزيز ابو اسكندرنجلاء نفاديeng_elsaftyمصطفى صقر خبير باسواق الفوركس

كورس محاسبة كورسات محاسبة المحاسب المالي المحترف محاسبة مالية وظائف خالية وظائف خالية للمحاسبين فرص عمل وظائف وظائف كلية تجارة فرص عمل للمحاسبين
تابعنا على فيس بوك
التحليل الفنى والمالى و المتابعة اللحظية مؤشر البورصة المصرية , التحليل الفنى و المالي للبورصة المصرية , متابعة البورصة المصرية البورصة لحظة بلحظة

قديم 09-30-2009, 12:34 AM   #41

كاتب الموضوع : جنات محمد المنتدى : التحليل الفنى والمالى و المتابعة اللحظية قديم بتاريخ : 09-30-2009 الساعة : 12:34 AM

بالتعاون مع مجموعة البورصة المصرية
الله يباركلك استاذة جنات على توصية البللور
ومستنينك تعملى باب نتابع فيه توصياتك

اخبار مصر - الذهب - تحويل العملات
فوركس - تجارة فوركس

saber غير متواجد حالياً

قديم 09-30-2009, 12:38 AM   #42

كاتب الموضوع : جنات محمد المنتدى : التحليل الفنى والمالى و المتابعة اللحظية قديم بتاريخ : 09-30-2009 الساعة : 12:38 AM

الله يسعدك اختنا جنات البللور انطلق ما شاء الله عليكى

فوركس - تجارة فوركس
توقيع

waledwaled غير متواجد حالياً

قديم 09-30-2009, 06:17 AM   #43
كاتب الموضوع : جنات محمد المنتدى : التحليل الفنى والمالى و المتابعة اللحظية قديم بتاريخ : 09-30-2009 الساعة : 06:17 AM

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته مبروك يا استاذة على توصيه حضرتك بس معلش حضرتك بتقولى ان البورصه حظ وفى نفس الوقت بتقولى ان شركه التوصيه اللى حضرتك بتتعاملى معاها بتستخدم اسلوب مش موجود فى مصر يعنى حسابات دقيقه جدا طيب انا دلوقتى افهم ان حتى الحسابات الدقيقه فيها نسبه خطا او مخاطرة على اعتبار ان بورصتنا حظ معلش اتمنى من حضرتك انك توضحيلى النقطه دى بارك الله فيك وان ان شاء الله هتابع توصيات حضرتك اكيد

فوركس - تجارة فوركس
توقيع

جمعيه مشربتش من نيلها
مدونه المنتدى * هدفنا خدمى شاركونا لنتطور بكم ولكم

http://www.borsaegypt.com/showthread...55565&page=321

farida غير متواجد حالياً

قديم 09-30-2009, 09:00 AM   #44

كاتب الموضوع : جنات محمد المنتدى : التحليل الفنى والمالى و المتابعة اللحظية قديم بتاريخ : 09-30-2009 الساعة : 09:00 AM

اخى لو خايف يبقى عمرك ماهتتحرك صدقنى اا عضوة جديدة مش بقالى كام يوم لكن بسبب توقعاتى بقيت عضوةنشطة.المهم الخسارةوالربح متوقعين فى البورصة على فككرة انا عميلة زيك مش محللة لكن لو قريت توقعاتى هتشوف انها صح بشاهدة العديد من ا لاعضاء كل الحكايةانى بتعامل مع شركة ادارة محافظ عن بعد يعنى الشركة دى بتقولى اشترى امتى وابيع امتى بناء على تحليلاتهم والحمد للة تحليلاتهم صائبة باذن اللة وبجد الشركة دى لسة صغيرة لكن انا اتوقع ليها مستقبل باهر فى مجال التحليل ودة اللى زيك زييى بيحتاجوة ولعلمك انا بخاف لكن بخلى اتكالى على الله وبعدين عليهم الشركة دى مش بتاخد فلوس منى انا اللى بشترى وببيع عن طريق كود سنتر وانا فى مكانى وهم مش بياخدو فلوس ولكن لما بكسب بيبعتو ليا المكسب وفلوسى وانا ببعت العمولةليهم(طب هما يضمنو منين انى ادفع العمولة)هم ضامنين انى هكسب ومفيش حد بيكسب ومش بيشغل فلوسو تانى عشان كدة لازم هدفع العمولة عشان اضمن ثقتهم ولو انا بينت ليهم انى خايفة او ملتزمتش فى دفع العمولة بيحطونى فى البلاك ليست ومش بيتعاملو معايا تانى,انت هتلاقى توقعاتى فى باب النقاش المفتوح ويمكن تلاقى ردود عليا انى مش ببين مصادرى ومش بكتب تفسير او توضيح بكتب التوقع وبخرج لكن صدقنى اللى بيستنكرو اللى بعملو اللى خلاهم يبعتولى رسايل بالشكل دة هو انهم لاقو توقعاتى صائبة انا مش بخبى مصادرى انا واضحة انا مش محللة عشان اكتب تفسير لكن الشركة اللى بتعامل معاها بيقولولى مثلا مش تبيعى دلوقتى السهم هيرتفع لسة فبقول للمنتدى خبر ان سهم كذا هيرتفع وبيحصل باذن اللة عشان كدة كتير بيفتكرونى محللة بس انا والله لا اعرف كيفية التحليل بس زيىىزيك وبعتلك عشان انا عارفة احساس العضو الجديد بانو تاية وسط التوقعات ويصدق مين وميصدقش مين وللامانة اللى بيخلينى اكتب التوقعات دى انى مبحبش اخبى خبر حلو عن الناس وانى كمان لو جبت عميلين هتقل العمولة اللى بدفعها للشركة وانت كمان لو جبت عميلين هتقل عنك العمولة لو مش مصدقنى تابع توقعاتى فى باب النقاش المفتوح بس والله كتير لمسو صحة التوقعات وباركولى انا ارجع الفضل لشركة اى بورصة المصرية هى اللى مساندانى وبتخلينى ادخل البورصة وانا مطمنة ولو فى خسارة لاقدر الله بيعملو وقف خسارة.الشركة دى بالمناسبة بتاخد على 1%77 جنية بمعنى انك لو كسبت 10000بياخدو 500 جنية لو عاوزةتشترك ونصيحة منى لك بذلك ممكن تترك رقم موبايلك والكود سنتر للشركة يتصل بيك ويفهموك بتوع خدمة العملا كل اللى انت عاوزة وعلى فكرة هم مش بياخدو منى فلوس دا انا بشترى وببيع فى مكانى عن طريق الموبايل بس بناء على توقعاتهم المبنية على دراسة الخط العشوائى واللة الموفق

فوركس - تجارة فوركس
توقيع

جنات محمد غير متواجد حالياً

قديم 09-30-2009, 09:02 AM   #45

كاتب الموضوع : جنات محمد المنتدى : التحليل الفنى والمالى و المتابعة اللحظية قديم بتاريخ : 09-30-2009 الساعة : 09:02 AM

اخى المستهدف هو انك عند السعلر دة الاحسن ليك تبيع وتطلع لان ممكن لو مبعتش تخسر

فوركس - تجارة فوركس
توقيع

قديم 09-30-2009, 09:37 AM   #46

كاتب الموضوع : جنات محمد المنتدى : التحليل الفنى والمالى و المتابعة اللحظية قديم بتاريخ : 09-30-2009 الساعة : 09:37 AM

شـكــ وبارك الله فيك ـــرا لك ... لك مني أجمل تحية .

فوركس - تجارة فوركس

borsa100 غير متواجد حالياً

قديم 09-30-2009, 12:26 PM   #47
مشرف قسم التحليل الفني والمالي والمتابعة اللحظية

الصورة الرمزية الأزهري
كاتب الموضوع : جنات محمد المنتدى : التحليل الفنى والمالى و المتابعة اللحظية قديم بتاريخ : 09-30-2009 الساعة : 12:26 PM

بسم الله الرحمن الرحيم
الحمدلله والصلاة والسلام على رسول الله وعلى آله وصحبه أجمعين
الموضوع الأصلى من هنا: مجموعة البورصة المصرية http://www.BORSAEGYPT.com/showthread.php?p=319905
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

فوركس - تجارة فوركس

الأزهري غير متواجد حالياً

قديم 09-30-2009, 01:57 PM   #48

كاتب الموضوع : جنات محمد المنتدى : التحليل الفنى والمالى و المتابعة اللحظية قديم بتاريخ : 09-30-2009 الساعة : 01:57 PM
افتراضي اسهم طالعة غدا ان شاء الله

ياجماعة باذن اللة السوق صاعدة غدا فوق 6900 بالنسبة للكح جروب كانت امبارح عاملة 175 قرش وبكرة باذن الله ممكن توصل ل 191 قرش. اما بالنسبة لاوليمبك للاستثمارات المالية افتتحت الجلسة امبارح على 33 واغلقت على 35,75 وبكرة ان شاء الله ستصل فوق ال35 ج. اما بالنسبة للمجموعة المصرية العقارية كانت النهاردة ب43,36 وتوقع غدا باذن اللة انها ستصل ل46 وممكن ل50ج يعنى 46 سعر مناسب للبيع

فوركس - تجارة فوركس
توقيع

التعديل الأخير تم بواسطة محمد الجداوى ; 10-01-2009 الساعة 09:12 AM .

قديم 09-30-2009, 02:02 PM   #49

كاتب الموضوع : جنات محمد المنتدى : التحليل الفنى والمالى و المتابعة اللحظية قديم بتاريخ : 09-30-2009 الساعة : 02:02 PM

يا استاذة جنات لو تكرمتى يا ريت تعملى باب واحد نتابع فيه كل توصياتك هيكون افضل لينا وليكى
وربنا يوفقك وتكون كل توصياتك صائبة ان شاء الله

فوركس - تجارة فوركس

ابو رامى غير متواجد حالياً

قديم 10-01-2009, 07:17 AM   #50

كاتب الموضوع : جنات محمد المنتدى : التحليل الفنى والمالى و المتابعة اللحظية قديم بتاريخ : 10-01-2009 الساعة : 07:17 AM

ياريت يا جنات انتى اصبتى معايا كثير بتوقعاتك

فوركس - تجارة فوركس
توقيع

أم يزن غير متواجد حالياً