Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player

Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player

" قُلْ أَعُوذُ بِرَبِّ الْفَلَقِ *مِن شَرِّ مَا خَلَقَ * وَمِن شَرِّ غَاسِقٍ إِذَا وَقَبَ * وَمِن شَرِّ النَّفَّاثَاتِ فِي الْعُقَدِ * وَمِن شَرِّ حَاسِدٍ إِذَا حَسَدَ ". صدق الله العظيم
عمالقة مجموعة البورصة المصرية
د السيد الغنيمىالشيخ غريبمحمد علي باشاالخبير 2000ياسر خطابكالوشامصطفى نمرةالاسيوطي
محمود 9200ateef4999محمد ناجحasra2002عبدالعزيز ابو اسكندرنجلاء نفاديeng_elsaftyمصطفى صقر خبير باسواق الفوركس

كورس محاسبة كورسات محاسبة المحاسب المالي المحترف محاسبة مالية وظائف خالية وظائف خالية للمحاسبين فرص عمل وظائف وظائف كلية تجارة فرص عمل للمحاسبين
تابعنا على فيس بوك
التحليل الفنى والمالى و المتابعة اللحظية مؤشر البورصة المصرية , التحليل الفنى و المالي للبورصة المصرية , متابعة البورصة المصرية البورصة لحظة بلحظة

قديم 10-01-2009, 11:40 AM   #61

كاتب الموضوع : جنات محمد المنتدى : التحليل الفنى والمالى و المتابعة اللحظية قديم بتاريخ : 10-01-2009 الساعة : 11:40 AM
افتراضي لوسمحتم الكل يدخل

بالتعاون مع مجموعة البورصة المصرية
ياجماعة انا مش عارفة لية يعنى رسايلى بيتحذف منها مع ان ممكن تكون فيها توصيات جيدالصالح الاعضاء ومش عارفة لصالح مين الحذف دة؟حتى لو كان اللى عمل كدة من محللين المنتدى مش معقولة اللى بيحصل ولا كل دة عشان التوصيات اللى بقولها صح؟؟انا الحمدلله دايما بقدم المشيئة فى توصياتى واللى عاوز يلتزم باللى بقولو يلتزم واللى مش عاوز بلاش مافى كتير بيقولو توصيات واللى خلانى اذكر الشركة اللى بتعامل معاها كعميلة هو ان فى اعضاء طلبو مصدرى وللمصداقيية عشان فى ناس جربت توصياتى وطلعت صح وبيفتكرونى محللة بس انا قولت انى عميلة وبقول الخبر الحلو وقولت كمان الصراحة انى لو جبت عميلين هيقل العمولة اللى بدفعها بس اكيد فى مكسب ليهم طبعا واية فيها لما اقول كدة ولا حاجات تتقال وحاجات متتقالش وانا سبق قولت انا بحترم اراء محللين المنتدى بس ياريتهم يسبو كل حد فى حالو وتابعو توصياتى تكسبو باذن اللة وزى ما قال الاستاز محمد الجداوى ان كل واحد مسئول عن قرارو بس انا بقول التوصيات دى واللة زى ماانا بشترى فعلا يعنى اللى يجرى على اللى بيتابعنى بيجرى عليا والله اعلم

اخبار مصر - الذهب - تحويل العملات
فوركس - تجارة فوركس
توقيع

جنات محمد غير متواجد حالياً

قديم 10-01-2009, 12:13 PM   #62
محلل فنى

كاتب الموضوع : جنات محمد المنتدى : التحليل الفنى والمالى و المتابعة اللحظية قديم بتاريخ : 10-01-2009 الساعة : 12:13 PM

يا ست جنات

انا الى حذفت جزء من مشاركاتك ليس به اى تحليل بل هو دعايه لشركه مجهوله ممكن تكون نصابه و انت لا تعلمى فسعتها ادارة المنتدى هتدخل فى مشكله هى فى غنى عنها
و نصحتك لو عاوزة تروجى لشركة سمسره اطلبى من اى Admin و لو صرحلك اتفضلى غصبا عن بوزى
الموضوع الأصلى من هنا: مجموعة البورصة المصرية http://www.BORSAEGYPT.com/showthread.php?p=321730
لكن تقولى ده ناس مابتخدش اقل من مش عارف كام و لا كده لو جبت مين هتكسب ايه
لا لا لا يبقى انتى بقه مندوبه من الشركه الى بتروجلها و بتحطى توصيات الاسهم التى انتم تتحكموا فيها علشان لما تطلع تقولى انا مش قلتلكم و الفضل لفلان تعالوا اشتركوا معانا فى الشركه

الكلام ده عدى على فى الشركة يا جنات بك كتير اما انك تقولى ان المحللين بيحذفوا رسابل التحليل فده خطاء لم يحذف لك رسالة توصيه واحده
و انا اتدخل ليس لانى محلل انا بحب المنتدى ده و بخاف عليه و لا انت عملتيه خطاء
و هقول تانى
روجى للاسهم زى ما انت عاوزه
الى يشترى و يكسب يا ستى كتر خيرك
الى يشترى و يخسر لا يلوم الا نفسه
اما الترويج لشركه الله اعلم هى نصابه و لا ايه فده محتاج اذن من Admin
اعتقد مفهومه

شكرا خليكى فى التوصيات بقه خلينا نستفيد
ايه رايك فى سهم يونفرسال انا عن نفسى شايف فيه كلام كبير

و يا اخونا الافاضل الاعضاء لو حد عاوز يروح الشركه الت تبع جنات هانم هذا ليس له اى علاقه بالمنتدى و يا ريت يكون على الخاص
و يا ريت admin يقولا رايهما جايز اكون تجاوزت فى حدودى و انا اسف مقدما

و سيبك من اليفطه المحطوطه تحت اسمى انا لا بحلل و لا بفهم فى التحليل انا فى بابك هنا اتعلم منك بس

فوركس - تجارة فوركس
توقيع

{قُلْ يَا أَهْلَ الْكِتَابِ تَعَالَوْاْ إِلَى كَلَمَةٍ سَوَاء بَيْنَنَا وَبَيْنَكُمْ أَلاَّ نَعْبُدَ إِلاَّ اللّهَ وَلاَ نُشْرِكَ بِهِ شَيْئًا وَلاَ يَتَّخِذَ بَعْضُنَا بَعْضاً أَرْبَابًا مِّن دُونِ اللّهِ فَإِن تَوَلَّوْاْ فَقُولُواْ اشْهَدُواْ بِأَنَّا مُسْلِمُونَ} (64) سورة آل عمران

http://www.4shared.com/file/92388309...a/_____21.html

التعديل الأخير تم بواسطة محمد الجداوى ; 10-01-2009 الساعة 12:17 PM .

محمد الجداوى غير متواجد حالياً

قديم 10-01-2009, 12:19 PM   #63

كاتب الموضوع : جنات محمد المنتدى : التحليل الفنى والمالى و المتابعة اللحظية قديم بتاريخ : 10-01-2009 الساعة : 12:19 PM

عفالم عليكى ياجنات
الاخ والاخوات هنا واعييين ويقدروا ياخدو التوصية ويقدروا يسيبوها براحتهم بس اما لما جيت هنا جيت واشتركت ف المنتدى من خلال عضو اشار لى على توصياتك واصابت معاة ودخلت ولاحظت ان توصياتك صح وبالفعل طبيعى انى اسأل عن مصدرك مافيها اى شئ؟

فوركس - تجارة فوركس
توقيع

أم يزن غير متواجد حالياً

قديم 10-01-2009, 12:21 PM   #64

كاتب الموضوع : جنات محمد المنتدى : التحليل الفنى والمالى و المتابعة اللحظية قديم بتاريخ : 10-01-2009 الساعة : 12:21 PM
افتراضي استااذ محمد الجداوى

مع احترامى ليك مش المفروض انك تحذف من توصياتى والمصدر اللى بقول منو التوصيات والمصدر اللى حضرتك مش عاوزنى اجيب سيرتو وبتقول انها دعاية بجد كانت توصياتة رائعة وفى اعضاء لمسو ذلك لدرجة انهم بيفتكرونى محللة وشكرونى.اية بقى اللى يضايق حضرتك فى اللى بقولو وكمان حضرتك بتقول مفيش دعاية الا بموافقة الادارة طب حضرتك محلل والادارة مقالتش حاجة اية اللى يضايق فى كدة بقى وبعدين انا زييى زى الاعضاء اللى بتابعو توصياتى وقولت اللى بيجرى عليا بيجرى عليهم وانا عميلة مش محللة وبقول الاسهم اللى طالعة بناء على توقعات محللين زى حضرتك وبعدين لية تحزف مش ممكن انت تستفيد من توصياتى والاعضاء كمان واللة الموفق سلام

فوركس - تجارة فوركس
توقيع

قديم 10-01-2009, 12:33 PM   #65
محلل فنى

كاتب الموضوع : جنات محمد المنتدى : التحليل الفنى والمالى و المتابعة اللحظية قديم بتاريخ : 10-01-2009 الساعة : 12:33 PM

بص و اضح انك عاوزه تعملى مشاكل

لم يحذف لك اى توصيه
اقول تانى ماشى

محدش حذف اى توصيه لك
و اتحدى انك تجيبى توصيه و احده اتحذفت لك

الى اتحذف ترويجك لشركه سمسره مجهوله حتى انك لم تقولى اسمها

براحه ان شاء الله العمليه سهله اولا انا بكلمك بصفتى مشرف و ليس محلل

هريحك على الاخر عاوزه تحطى التقرير الفنى للشركه الى انتى بتروجلها بنسبه اتفضلى زى ما فى اخوه افاضل بيحطوا تقرير شركة العمالقه شركة هيرمس
الموضوع الأصلى من هنا: مجموعة البورصة المصرية http://www.BORSAEGYPT.com/showthread.php?p=321755
تقرير اسامة العشرى
اتفضلى لكن لا تقولى تعالوا الشركه الفلانيه
يا رب نخلص

و فيه موضوع تانى
لو سمحت انت كل ما تفتحى باب بضيعى مشاركات اخوانك فى المنتدى فخلى كل كلامك فى باب و احد

زى ما طلبتى انك تعرفى ازاى و لما احد المشرفين قالك الزاى ردتى عليه رد غريب موت و من لغبطتك تكلمتى بصيغة الذكر و ليس الانسى يا جنات بك

فوركس - تجارة فوركس
توقيع

{قُلْ يَا أَهْلَ الْكِتَابِ تَعَالَوْاْ إِلَى كَلَمَةٍ سَوَاء بَيْنَنَا وَبَيْنَكُمْ أَلاَّ نَعْبُدَ إِلاَّ اللّهَ وَلاَ نُشْرِكَ بِهِ شَيْئًا وَلاَ يَتَّخِذَ بَعْضُنَا بَعْضاً أَرْبَابًا مِّن دُونِ اللّهِ فَإِن تَوَلَّوْاْ فَقُولُواْ اشْهَدُواْ بِأَنَّا مُسْلِمُونَ} (64) سورة آل عمران

التعديل الأخير تم بواسطة محمد الجداوى ; 10-01-2009 الساعة 12:57 PM .

قديم 10-01-2009, 12:40 PM   #66

كاتب الموضوع : جنات محمد المنتدى : التحليل الفنى والمالى و المتابعة اللحظية قديم بتاريخ : 10-01-2009 الساعة : 12:40 PM

استاذ محمد انا اكدت لحضرتك انى مجبتش سيرة الشركة الا لما سالونى عن مصدرى وبصراحة جتلى رسايل على الخاص بكدة ومستعدين للتعامل مع الشركة.اما بالنسبة ان حضرتك بتقول ان كلامى مش مسئول عنو المنتدى دة طبعا معروف والمنتدى كمان فية محللين اكيد توقعاتهم مش دائما صائبة لان الله عالم الغيب فقط وبعدين مش من حق اى حد انو يقول ان شركة كزا نصابة طب ماانا ممكن اقول انك يتقول خايف على المنتدى لانك محلل فية طبعا وهى والله والله مش نصابة وانا مش بروج فيها لانى انا عميلة مش شغالة فيها وياريت تسيب اللى يصدق يصدق واللى ميصدقش ميصدقش انا مش بتحايل على حد انو يعرض توصياتى بس اللى انا شايفاة ان حضرتك مصمم انك تعارض كلامى وتحرم الاعضاء من توصياتى ..اة والله ممكن تستفيد من توصياتى لية لا وممكن انا كمان استفيد منك وان شاء الله هقول توصيات ان شاء الله تكون صائبة لبكرة سلام

فوركس - تجارة فوركس
توقيع

قديم 10-01-2009, 12:45 PM   #67
محلل فنى

كاتب الموضوع : جنات محمد المنتدى : التحليل الفنى والمالى و المتابعة اللحظية قديم بتاريخ : 10-01-2009 الساعة : 12:45 PM

ادى كلامى و ادى كلامك و را بعضهم انت بتقولى انى عاوز احرم الاعضاء من توصياتك انا كلامى بعد كلامك اصحاب العقول فى راحه و الى انت بتعمليه بيأكد انك مش تمام
مره تقولى شركه تداول عن بعد يعنى ما بيخدوش فلوس و مره تقولى لا تقبل اقل من 50000 جنيه مش فاهم

اتفضلى حطى تحليلات الشركه بتعتك عشان نستفيد انا اول و احد هستفيد

لكن انت عضوه جديده
و لما اجد عضو اخر لسه مشترك و و احده اخرى لسه مشتركين يقولوا انت توصياتك احنا جنلها من اخر الدنيا
و انت اصلا لسه مشتركه
رد عليك 4 اشخاص
ابو رفيده
و مشرف البورصه المصريه
ام يزن وواضح انها تبعك
وبتع الرياض الى متغرب
و كلهم قلتلهم نفس السطوانه هى هى كانك بتخديها قص و لزق

اما انا بحب المنتدى ده بصفتى عضو فيه و بخاف عليه بصفتى مشرف
و لا علاقة لى بان محلل
حط تحليل فنى و ندرسه
حتى توصيات و نتعلم
حتى تقرير شركه و نستفيد

بالمناسبه قولى لنا ما هى اسلوب التحليل العشوائى الى ال المحللين فى الشركة بتخليكى تشترى على اساسه
الموضوع الأصلى من هنا: مجموعة البورصة المصرية http://www.BORSAEGYPT.com/showthread.php?p=321766
انا اول مره اسمع عن تحليل الخط العشوائى و لا مش عارف ايه
يا ريت تعلمينى بعد اذنك
و انا اعيد توصيتك ان السوق غدا هيقفل فوق 6900

فوركس - تجارة فوركس
توقيع

التعديل الأخير تم بواسطة محمد الجداوى ; 10-01-2009 الساعة 12:54 PM .

قديم 10-01-2009, 12:49 PM   #68

كاتب الموضوع : جنات محمد المنتدى : التحليل الفنى والمالى و المتابعة اللحظية قديم بتاريخ : 10-01-2009 الساعة : 12:49 PM

على فكرة اسلوبك سيئ فى الحوار انا فعلا مش عارفة اعمل باب يظهر ان بس مشاركاتى هى الل بتضايقك سلام

فوركس - تجارة فوركس
توقيع

قديم 10-01-2009, 12:50 PM   #69

كاتب الموضوع : جنات محمد المنتدى : التحليل الفنى والمالى و المتابعة اللحظية قديم بتاريخ : 10-01-2009 الساعة : 12:50 PM

وان كان فى لخبطة زى مابتقول فدة بسبب الكى بورد عندى استاز محمد

فوركس - تجارة فوركس
توقيع