Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player

Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player

" قُلْ أَعُوذُ بِرَبِّ الْفَلَقِ *مِن شَرِّ مَا خَلَقَ * وَمِن شَرِّ غَاسِقٍ إِذَا وَقَبَ * وَمِن شَرِّ النَّفَّاثَاتِ فِي الْعُقَدِ * وَمِن شَرِّ حَاسِدٍ إِذَا حَسَدَ ". صدق الله العظيم
عمالقة مجموعة البورصة المصرية
د السيد الغنيمىالشيخ غريبمحمد علي باشاالخبير 2000ياسر خطابكالوشامصطفى نمرةالاسيوطي
محمود 9200ateef4999محمد ناجحasra2002عبدالعزيز ابو اسكندرنجلاء نفاديeng_elsaftyمصطفى صقر خبير باسواق الفوركس

كورس محاسبة كورسات محاسبة المحاسب المالي المحترف محاسبة مالية وظائف خالية وظائف خالية للمحاسبين فرص عمل وظائف وظائف كلية تجارة فرص عمل للمحاسبين
تابعنا على فيس بوك
التحليل الفنى والمالى و المتابعة اللحظية مؤشر البورصة المصرية , التحليل الفنى و المالي للبورصة المصرية , متابعة البورصة المصرية البورصة لحظة بلحظة

قديم 01-17-2010, 02:22 PM   #21941
محلل فنـــــى
كاتب الموضوع : Mr Borsa المنتدى : التحليل الفنى والمالى و المتابعة اللحظية قديم بتاريخ : 01-17-2010 الساعة : 02:22 PM
افتراضي رد: المتابعة اللحظية لأسهم البورصة المصرية

بالتعاون مع مجموعة البورصة المصرية
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
بعد اذن أ / وليد هلال
علامات جيدة لسهم القاهرة للسكان وأنظر الشارت القادمة
وحاول تستغل رمى الزيروا وإن شاء الله هتقدير تجيب بسعر أ / وليد هلال اللى قال عليه امبارح .
الموضوع الأصلى من هنا: مجموعة البورصة المصرية http://www.BORSAEGYPT.com/showthread.php?p=475916

انا عارف انا أ / وليد هلال مش محتاجة أى تعليقة بس ما يمنعش ان الواحد لما يشوف حاجة حلوة يقول عليها حلوة .

وإن شاء الله نبارك اللى اخدو روبكس على تسوية غدا إن شاء الله

اخبار مصر - الذهب - تحويل العملات
فوركس - تجارة فوركس
توقيع

احتراف المضاربة (اعرف سهمك ) :http://www.borsaegypt.com/showthread...post1059965783

اعرف نفسك : http://www.borsaegypt.com/showthread...post1059980113

الاسطوره سيرفر ((25-يناير)) - vps - افتكات -اشكال جديده موووت -هديا روعه

التعديل الأخير تم بواسطة walid ; 01-17-2010 الساعة 02:25 PM .

walid غير متواجد حالياً

قديم 01-17-2010, 02:23 PM   #21942

الصورة الرمزية hebatino

كاتب الموضوع : Mr Borsa المنتدى : التحليل الفنى والمالى و المتابعة اللحظية قديم بتاريخ : 01-17-2010 الساعة : 02:23 PM

قال صلى الله عليه وسلم (ليس الشديد بالصرعة ولكن الشديد من امسك نفسه عند الغضب )

فوركس - تجارة فوركس
توقيع

يا ربى لك الحمد كما ينبغى لجلال وجهك وعظيم سلطانك
أبو سمية

hebatino غير متواجد حالياً

قديم 01-17-2010, 02:24 PM   #21943

الصورة الرمزية ناشئ في البورصة

كاتب الموضوع : Mr Borsa المنتدى : التحليل الفنى والمالى و المتابعة اللحظية قديم بتاريخ : 01-17-2010 الساعة : 02:24 PM

اقتباس : المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ادم2010 مشاهدة المشاركة [ مشاهدة المشاركة ]
يمكن ميكونش من حقى انى ارد مكان الاستاذ / ايوب بس مش فاهمه حضرتك زعلان ليه من حلفانه يازياد هو لما بيكتب بيكتب بمشاعر ضيق وزهق اللحظه سيبه يعنى بلاش نقف لبعض على الكلمه لان البورصه مطفحانه الغم من غير حاجه بلاش نكون كده كمان مع بعض شـكــ وبارك الله فيك ـــرا لك ... لك مني أجمل تحية .

انا مع حضرتك ان البورصة مشيلنا الغم و الهم وانا مش بتلكك ولا حاجة انا معاه في كل اللي قاله بس من غير حلفان مصدقينه و انا اسف و اعتزر لاي حد زعل مني لان ما كانش قصدي ازعل حد
شـكــ وبارك الله فيك ـــرا لك ... لك مني أجمل تحية .

فوركس - تجارة فوركس
توقيع

إننا نشكو لأن الله جعل تحت الورود أشواك...وكان الأجدر بنا أن نشكره لأنه جعل فوق الشوك وردا

باب جمعية ماشربتش من نيلها حيث الإفادة للجميع

http://www.borsaegypt.com/showthread...55565&page=333

ناشئ في البورصة غير متواجد حالياً

قديم 01-17-2010, 02:27 PM   #21944

كاتب الموضوع : Mr Borsa المنتدى : التحليل الفنى والمالى و المتابعة اللحظية قديم بتاريخ : 01-17-2010 الساعة : 02:27 PM

اقتباس : المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ايوب مصر مشاهدة المشاركة [ مشاهدة المشاركة ]
استاذ كالوشا من فضلك تحرى قبل التوصيه ده خامس مره اتحط والله حرام كده لا اله الا الله على العموم وده علشان مستر بورصه ما يزعلش انا الى غلطان انا مبحبش حد يزعل منى بس حرام انا قبل كده اترشقت فى المجموعه الصغيره اقسم بايات الله العلى العظيم خسرت 600 الف جنيه من التوصيه ده واخدتها على 43.5 والحمد لله بفضل ربنا والاستاذ وليد قدرت اعوض فى خسارتى بعض الشئ هقول ايه الحمد لله بس من فضلك تحرى ثم تحرى ثم تحرى

كنت لسه هقولك ادخل الذره

فوركس - تجارة فوركس
توقيع

حسن عبد الحميد حسن غير متواجد حالياً

قديم 01-17-2010, 02:31 PM   #21945
osamma amar

كاتب الموضوع : Mr Borsa المنتدى : التحليل الفنى والمالى و المتابعة اللحظية قديم بتاريخ : 01-17-2010 الساعة : 02:31 PM

اقتباس : المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ادم2010 مشاهدة المشاركة [ مشاهدة المشاركة ]
يمكن ميكونش من حقى انى ارد مكان الاستاذ / ايوب بس مش فاهمه حضرتك زعلان ليه من حلفانه يازياد هو لما بيكتب بيكتب بمشاعر ضيق وزهق اللحظه سيبه يعنى بلاش نقف لبعض على الكلمه لان البورصه مطفحانه الغم من غير حاجه بلاش نكون كده كمان مع بعض شـكــ وبارك الله فيك ـــرا لك ... لك مني أجمل تحية .

ازاى بس نسيبه مش لازن نطلع عينه الراجل زهقان من الخسارة خلاص يعنى وبعدين هو حلف باايات الله ما حلفش بالات والعزى الرحمه ايها الاخوة المسلمين لاتضيقو على انفسكم فيضيق الله عليكم

فوركس - تجارة فوركس

osamma amar غير متواجد حالياً

قديم 01-17-2010, 02:32 PM   #21946
:: صحفيـــة مبدعــــة ::

الصورة الرمزية madona
كاتب الموضوع : Mr Borsa المنتدى : التحليل الفنى والمالى و المتابعة اللحظية قديم بتاريخ : 01-17-2010 الساعة : 02:32 PM

[quote=Mr Borsa;475915]العجيب فى مشاركة حضرتك بالذاااات !

الموضوع الأصلى من هنا: مجموعة البورصة المصرية http://www.BORSAEGYPT.com/showthread.php?p=475925

انا مش جديدة على المنتدى ولا على البورصة على فكرة كل الحكاية ان انا كنت بدخل باسم والدتى لاكن حاليا بدخل باسمى لان كنت كل ما اعمل تسجيل معرفش ادخل بية تانى لكن حاليا عملت تسجيل والحمد للة بقدر ادخل للعلم الشخص الوحيد عليا لية فضل ولازم يتشكر من المحللين هو استاذ وليد هلال

فوركس - تجارة فوركس

التعديل الأخير تم بواسطة Mr Borsa ; 01-17-2010 الساعة 02:40 PM .

madona غير متواجد حالياً

قديم 01-17-2010, 02:32 PM   #21947
عضو متألق

الصورة الرمزية dr.mohammed

كاتب الموضوع : Mr Borsa المنتدى : التحليل الفنى والمالى و المتابعة اللحظية قديم بتاريخ : 01-17-2010 الساعة : 02:32 PM

ياجماعة الخير , والله رزقكم مكتوب ومقدر , لا تلوموا احد على اجتهاده , لان رزقكم ليس بيده وانما هو بيد الله وحده

فوركس - تجارة فوركس
توقيع

إِنَّ اللَّهَ وَمَلَائِكَتَهُ يُصَلُّونَ عَلَى النَّبِيِّ يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آَمَنُوا صَلُّوا عَلَيْهِ وَسَلِّمُوا تَسْلِيمًا

dr.mohammed غير متواجد حالياً

قديم 01-17-2010, 02:33 PM   #21948

كاتب الموضوع : Mr Borsa المنتدى : التحليل الفنى والمالى و المتابعة اللحظية قديم بتاريخ : 01-17-2010 الساعة : 02:33 PM

اقتباس : المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ناشئ في البورصة مشاهدة المشاركة [ مشاهدة المشاركة ]
انا مع حضرتك ان البورصة مشيلنا الغم و الهم وانا مش بتلكك ولا حاجة انا معاه في كل اللي قاله بس من غير حلفان مصدقينه و انا اسف و اعتزر لاي حد زعل مني لان ما كانش قصدي ازعل حد

ولا يهمك يازيود ربنا يعوض علينا وعلى بوب (ايوب) روق ياعم بوب خير ان شاء الله وربنا يعوضك خير

فوركس - تجارة فوركس

ادم2010 غير متواجد حالياً

قديم 01-17-2010, 02:35 PM   #21949
عضو ذهبــــي

الصورة الرمزية ايوب مصر
كاتب الموضوع : Mr Borsa المنتدى : التحليل الفنى والمالى و المتابعة اللحظية قديم بتاريخ : 01-17-2010 الساعة : 02:35 PM

اقتباس : المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ناشئ في البورصة مشاهدة المشاركة [ مشاهدة المشاركة ]

من فضلكم يا جماعه انا بعشق روح الحب والصفاء التى تجمع بيننا وانا فعلا عندما كتبت المشاركه كنت فى حاله من الغضب ولكن ارجو ان نعود جميعا مره اخرى الى حاله الواد والحب التى تجمع بيننا وانا بعتزر للجميع مره اخرى على ما بدر منى

فوركس - تجارة فوركس
توقيع

صلوا على محمد اشرف الخلق اجمعين
http://quran.muslim-web.com/sura.htm?aya=002&
القرآن الكريم صوت وصوره وتفسير

ايوب مصر غير متواجد حالياً

قديم 01-17-2010, 02:35 PM   #21950

كاتب الموضوع : Mr Borsa المنتدى : التحليل الفنى والمالى و المتابعة اللحظية قديم بتاريخ : 01-17-2010 الساعة : 02:35 PM

[quote=madona;475925]
اقتباس : المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Mr Borsa مشاهدة المشاركة [ مشاهدة المشاركة ]
العجيب فى مشاركة حضرتك بالذاااات !

انا مش جديدة على المنتدى ولا على البورصة على فكرة كل الحكاية ان انا كنت بدخل باسم والدتى لاكن حاليا بدخل باسمى لان كنت كل ما اعمل تسجيل معرفش ادخل بية تانى لكن حاليا عملت تسجيل والحمد للة بقدر ادخل للعلم الشخص الوحيد عليا لية فضل ولازم يتشكر من المحللين هو استاذ وليد هلال

مع احترامى وتقديري الشخصي للفاضل استاذ / وليد هلال ايضا فى شخص غير موجود لكن سيرته العطره من دماثة خلق واجاده القبطان سماحه من الناس الافاضله فى هذا المنتدى هو التيم المعاون ليه سلام ليهم فى غيابهم

فوركس - تجارة فوركس

التعديل الأخير تم بواسطة Mr Borsa ; 01-17-2010 الساعة 02:41 PM .

ادم2010 غير متواجد حالياً

الكلمات الدلالية (Tags)
لا اله الا انت سبحانك انى كنت من الظالمين, المتابعة اللحظية, البورصة المصرية, البورصة المصرية، الاسهم، تحليل فني, توصيات، توصية، دعم، مقاومة، ميتاستوك, جلسة التداول, شاشة كريستال, كريستال