Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player

Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player

" قُلْ أَعُوذُ بِرَبِّ الْفَلَقِ *مِن شَرِّ مَا خَلَقَ * وَمِن شَرِّ غَاسِقٍ إِذَا وَقَبَ * وَمِن شَرِّ النَّفَّاثَاتِ فِي الْعُقَدِ * وَمِن شَرِّ حَاسِدٍ إِذَا حَسَدَ ". صدق الله العظيم
عمالقة مجموعة البورصة المصرية
د السيد الغنيمىالشيخ غريبمحمد علي باشاالخبير 2000ياسر خطابكالوشامصطفى نمرةالاسيوطي
محمود 9200ateef4999محمد ناجحasra2002عبدالعزيز ابو اسكندرنجلاء نفاديeng_elsaftyمصطفى صقر خبير باسواق الفوركس

كورس محاسبة كورسات محاسبة المحاسب المالي المحترف محاسبة مالية وظائف خالية وظائف خالية للمحاسبين فرص عمل وظائف وظائف كلية تجارة فرص عمل للمحاسبين
تابعنا على فيس بوك
التحليل الفنى والمالى و المتابعة اللحظية مؤشر البورصة المصرية , التحليل الفنى و المالي للبورصة المصرية , متابعة البورصة المصرية البورصة لحظة بلحظة

قديم 04-13-2010, 04:43 PM   #39061
محلل فنـــــى
كاتب الموضوع : Mr Borsa المنتدى : التحليل الفنى والمالى و المتابعة اللحظية قديم بتاريخ : 04-13-2010 الساعة : 04:43 PM
افتراضي رد: المتابعة اللحظية لأسهم البورصة المصرية

بالتعاون مع مجموعة البورصة المصرية
اقتباس : المشاركة الأصلية كتبت بواسطة softrose مشاهدة المشاركة [ مشاهدة المشاركة ]
ده الكلام على سهم القاهره للخدمات التعليميه اليومين اللي فاتوا بالترتيب
انا لم اشكك في نية احد و لا اتهم وليد هلال بانه ميكر السهم اللي كان بيصرف علينا
انا بلومه على خطا التوصيه .. و لا بد من انه يراجع نفسه قبل كل توصيه خاصةً ان فيه زميل بيتضرر من سهم شارم دريميز
و اللي خلاني اقول رايي بصراحه اولا:لأني خسرت في توصيه المفروض كنت اكسب فيها ..و الا كنت ادخل في اي سهم مش عالي و الكل حيطلع و حكسب (احنا بناخد التوصيات من اهل الخبره علشان طمعانين في مكسب كويس و سريع)
ثانيا: لأني لا اعرفه فتكلمت من قلبي بكل صدق
ثالثا: لانه تجاهل المشاركات اللي كانت بتحذر من السهم يومها و ده ممكن يكون سبب ان فيه ناس جدد من المنتدى دخلوا السهم
و أخيرا شكرا لكل المجهودات المبذوله و اوؤكد اني لا اشكك في ذمة احد .. و للجميع فائق الاحترام

السلام عليكم
بعد اذن اخويا العزيز وليد هرد على هذة المشاركه
اخى الفاضل
انا هرد عليك من القلب كما تقول انت كلامك من القلب
اخى نحن لسنا فى صالة قمار ولا نحن مخاويين للجن ولا بنحضر عفاريت علشان حنابك عاوز مكسب سريع
اخى احنا لما بنوصى بسهم او باى شى اخر لنا ثلاث طرق اولها
اخبار السهم التى ترد من هنا وهناك
التحليل الفنى والمالى للسهم
قراءة الشاشة
اخى لو انت عاوز مكسب سريع اشتغل فى حاجه تانية غير البورصة
السهم مش لازم يتحرك علشان احنا قولنا علية
ممكن السهم تخش فيه جنابك وهو بيجمع ومش وهو بيصرف ولا مكنش الميكرات غلبوا وكل يوم يخشوا سهم ويخرجوا واحنا وراهم
اخى انت لاتعلم ما مدى الجهد وحرقة الدم الى الواحد بيبذلها علشان غيرة يستفيد
اخى نحن بشر ممكن نخطاء وممكن نكون على صواب
من فضلكم لاتحملونا اكثر من طاقتنااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

اخبار مصر - الذهب - تحويل العملات
فوركس - تجارة فوركس
توقيع

يارب ياكربم

محمد هاشم غير متواجد حالياً

قديم 04-13-2010, 04:46 PM   #39062
:: صحفيـــة مبدعــــة ::

الصورة الرمزية madona
كاتب الموضوع : Mr Borsa المنتدى : التحليل الفنى والمالى و المتابعة اللحظية قديم بتاريخ : 04-13-2010 الساعة : 04:46 PM

اقتباس : المشاركة الأصلية كتبت بواسطة وليد هلال مشاهدة المشاركة [ مشاهدة المشاركة ]
قبل ما تدافع عن حد ادخل عنده واقرأ بيكتب اية على اللى كانوا فى المنتدى وبيذكرهم بخير ولا بسوء ................
لو بخير يبقى انا فعلا انسان جاحد , ولو بيشتم كل يوم تقريبا ويلمح بكلام كل شوية يبقى منه لله............ صح ؟؟؟؟؟؟؟؟؟وبعدين انا سهل اوىاعطى لك 5 ارقام لكل سهم واقول لك تانى يوم شوفت متوسط اليوم هو احد ارقامنا تماما , لانه من المؤكد ان احد الارقام الخمسة ستتصادف مع ارقام السهم من متوسط او اعلى سعر او اخر سعر
الشطارة انى احدد لك سعر الدخول على الاقل واقول لك اشترى عند كذا ثم تربح انت حسب قناعتك الشخصية
فوقواااااااااااااااا يا عالم .............

حضرتك عندك حق فعلا عليك نقطة الدخول وعلينا نقطة الخروج وكل واحد وقناعتة الشخصية انا عن نفسى بعمل دا بعرف من حضرتك نقطة الدخول وخلاص وانا بتعامل بعد كدا والمفروض ان دا اللى يكون كل واحد وقناعتة وكل واحد ورزقة اللى ربنا كاتبه لية

فوركس - تجارة فوركس
توقيع

http://www.borsaegypt.com/showthread.php?t=401236
باب الاخبار الاقتصادية

madona غير متواجد حالياً

قديم 04-13-2010, 04:47 PM   #39063
محلل فنـــــى
كاتب الموضوع : Mr Borsa المنتدى : التحليل الفنى والمالى و المتابعة اللحظية قديم بتاريخ : 04-13-2010 الساعة : 04:47 PM

اقتباس : المشاركة الأصلية كتبت بواسطة negabo مشاهدة المشاركة [ مشاهدة المشاركة ]
بختلف معاك يا استاذ وليد وياريت تتقبل كلامي بصدر رحب
انا عارف حضرتك بتتكلم عن مين وكلمة حق تتقال اولا ان السهم ده من ضمن اكتر من 10 اسهم كلها رابحة اذن فنسبة النجاح اكتر من 90 % ثانيا انه معود اللي يدخل على توصياته يدخل بتلت الكمية والتنويع من 3 ل 4 اسهم اذن الخلاصة اللي يمشي معاه زي ما بيقول بالظبط هيكسب مش هيروح في داهية لان خسارة ده لو ربنا قدر هتعوضه مكسب ده من ناحية تانية
وكلمة من اخ لك في الله بلاش حضرتك عشان متزعلش انا هتكلم عن نفسي ... انا عن نفسي بلاش اذكر غيري بسوء عشان غيري ميذكرنيش بسوء والمفترض على المسلم ان يذكر حسنات اخيه قبل سيئاته ونلتمس الاعذار ونظن الحسن دائما لان الكمال لله وحده وتذكر ان المرء يجازى بافعاله ... افعل يابن ادم كما تشاء فكما تدين تدان او كما قال صلى الله عليه وسلم
*** لك خالص تحياتي واسف على الاطالة ***

صباح الخير اخى
دا احنا اتشتمنا علشان كنا بنقول الحق
اقوللك حاجه
بامارة اجواء والاعلامى ورامكو واخيراااااااااااااا بنك البركة والمكاسب الخرافيه الى خربت بيت الناس العب بالالفاظ والكلام مافيش اسهل منه ياعزيزى ومش هقول اكثر من كداااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

فوركس - تجارة فوركس
توقيع

يارب ياكربم

قديم 04-13-2010, 04:48 PM   #39064

كاتب الموضوع : Mr Borsa المنتدى : التحليل الفنى والمالى و المتابعة اللحظية قديم بتاريخ : 04-13-2010 الساعة : 04:48 PM

اقتباس : المشاركة الأصلية كتبت بواسطة وليد هلال مشاهدة المشاركة [ مشاهدة المشاركة ]
قبل ما تدافع عن حد ادخل عنده واقرأ بيكتب اية على اللى كانوا فى المنتدى وبيذكرهم بخير ولا بسوء ................
لو بخير يبقى انا فعلا انسان جاحد , ولو بيشتم كل يوم تقريبا ويلمح بكلام كل شوية يبقى منه لله............ صح ؟؟؟؟؟؟؟؟؟وبعدين انا سهل اوىاعطى لك 5 ارقام لكل سهم واقول لك تانى يوم شوفت متوسط اليوم هو احد ارقامنا تماما , لانه من المؤكد ان احد الارقام الخمسة ستتصادف مع ارقام السهم من متوسط او اعلى سعر او اخر سعر
الشطارة انى احدد لك سعر الدخول على الاقل واقول لك اشترى عند كذا ثم تربح انت حسب قناعتك الشخصية
فوقواااااااااااااااا يا عالم .............

من غير جحود ولا دفاع ولا هجوم
كل القصد من كلامي انه يصعب عليه لما الاقي اتنين شايلين من بعض
وهو مبيشتمش هو كل اللي بيقوله في ناس بتتقلب 360 درجة فجاه وبتقلب علينا وبتروح اماكن تانية تشتم فيه ... وانا مش حاضر الاحداث ولا متابعها عشان اعرف هو بيتكلم على مين وفي نفس الوقت مبدخلش وقبل كده لاقيت حضرتك بتتكلم على موضوع الارقام وانه لازم رقم منهم يلطش مع اللي معاه السهم ومردش اعلق لان الامر لا يعنيني واللي خلاني انهاردة اغير رايي واتدخل توضيح لعل الامور تتصلح واللي زعلان من التاني يسامحه وبالنسبة للدخول بصراحة ارقام الدخول امنه في معظم الاسهم الارقام التانية الكتير بتبقى للبيع وليس للشراء وده بيبقى حسب قناعة حامل السهم من اتخاذه قرار البيع في النقطة ده ولا هيستنى التانية ده بتبقى ارزاق
ومرة تانية اسف على الاطالة وبكررها تاني انا اتدخلت بس لعل يكون في صلح لان ربنا يعلم والله وانا بكلمك عايز ابكي فعلا لاني شايف اتنين متخاصمين ومش قادر اعمل حاجة

فوركس - تجارة فوركس
توقيع

اللهم إنا نعوذ بك من الهم والحزن ... ونعوذ بك من العجز والكسل ... ونعوذ بك من الجبن والبخل ... ونعوذ بك من غلبة الدين وقهر الرجال

negabo غير متواجد حالياً

قديم 04-13-2010, 05:01 PM   #39065

كاتب الموضوع : Mr Borsa المنتدى : التحليل الفنى والمالى و المتابعة اللحظية قديم بتاريخ : 04-13-2010 الساعة : 05:01 PM

اقتباس : المشاركة الأصلية كتبت بواسطة محمد هاشم مشاهدة المشاركة [ مشاهدة المشاركة ]
صباح الخير اخى
دا احنا اتشتمنا علشان كنا بنقول الحق
اقوللك حاجه
بامارة اجواء والاعلامى ورامكو واخيراااااااااااااا بنك البركة والمكاسب الخرافيه الى خربت بيت الناس العب بالالفاظ والكلام مافيش اسهل منه ياعزيزى ومش هقول اكثر من كداااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

ا/ محمد اهدى بس شوية وخلينا نتكلم براحة
اولا انا زعلان منك لانك هاجمتني وانا بسالك على جي ام سي مع اني مكنتش انا اللي سالتك عليه قبل كده ده كان زميل تاني
اختلافك معاه بخصوص حرمانية رمكو وهو قال ان حضرتك اخدت الكلام على نفسك وانه كان بيتكلم بصفة عامة
اجواء كان كسر 15 خروج اللي انتظر في السهم هو اللي خسر وقبلها كان فيها مكاسب كتير
الاعلامي من 5.25 الى 9.6 زي الفل اخر تريدة هي اللي خسرت
نماء حضرتك نستها من تحت 13 تقريبا مش فاكر بالظبط لحد 15.6 اخر تريدة عند 15 هي اللي خسرت وده كان بداية هبدة السوق ولحقت بها المصرية للدواجن عشان اكون صريح بس برده كان فيها حوالي 3 تريدات قبل ما تنزل
لي تحفظ على رمكو زيك بالظبط ومش هتكلم عنه لاني بصراحة مش متابعه اصلا لحرمانيته
بنك البركة من 7 الى 9 زي الفل واخر شراء بين 8.5 الى 8.8 تلت الكمية يعني اللي شايف مفيش خير في اخر تريدة ممكن يخرج ويلحق نفسه
اذن الخلاصة عشان انا طولت على حضرتك اوي ... ياريت نحاول نزيل الخلافات ... الكمال لله وحده وتذكر ... خيركم من يبدا بالسلام ... ومن كام يوم لما حضرتك دخلت ترد على اخد الاخوة هو كلمك وحضرتك برده مشيت زعلان ومرتش ترد عليه
على فكرة انا اعرفك من فترة مش صغيرة وعارف ان حضرتك دايما تنفعل في الكلام بس اللي بالمواصفات ده بيكون قلبه ابيض وانا عارف ان قلبك ابيض وعارف انك متدين فياريت لوجه الله نصفي الخلافات ... فقط لوجه الله

فوركس - تجارة فوركس
توقيع

اللهم إنا نعوذ بك من الهم والحزن ... ونعوذ بك من العجز والكسل ... ونعوذ بك من الجبن والبخل ... ونعوذ بك من غلبة الدين وقهر الرجال

negabo غير متواجد حالياً

قديم 04-13-2010, 05:09 PM   #39066
محلل فنـــــى
كاتب الموضوع : Mr Borsa المنتدى : التحليل الفنى والمالى و المتابعة اللحظية قديم بتاريخ : 04-13-2010 الساعة : 05:09 PM

اقتباس : المشاركة الأصلية كتبت بواسطة negabo مشاهدة المشاركة [ مشاهدة المشاركة ]
ا/ محمد اهدى بس شوية وخلينا نتكلم براحة
اولا انا زعلان منك لانك هاجمتني وانا بسالك على جي ام سي مع اني مكنتش انا اللي سالتك عليه قبل كده ده كان زميل تاني
اختلافك معاه بخصوص حرمانية رمكو وهو قال ان حضرتك اخدت الكلام على نفسك وانه كان بيتكلم بصفة عامة
وهو مش حضرتك قلت انى موصى بيها ولا دى كمان مش قلتها
اجواء كان كسر 15 خروج اللي انتظر في السهم هو اللي خسر وقبلها كان فيها مكاسب كتير
الاعلامي من 5.25 الى 9.6 زي الفل اخر تريدة هي اللي خسرت
نماء حضرتك نستها من تحت 13 تقريبا مش فاكر بالظبط لحد 15.6 اخر تريدة عند 15 هي اللي خسرت
لي تحفظ على رمكو زيك بالظبط ومش هتكلم عنه لاني بصراحة مش متابعه اصلا لحرمانيته
بنك البركة من 7 الى 9 زي الفل واخر شراء بين 8.5 الى 8.8 تلت الكمية يعني اللي شايف مفيش خير في اخر تريدة ممكن يخرج ويلحق نفسه
اذن الخلاصة عشان انا طولت على حضرتك اوي ... ياريت نحاول نزيل الخلافات ... الكمال لله وحده وتذكر ... خيركم من يبدا بالسلام ... ومن كام يوم لما حضرتك دخلت ترد على اخد الاخوة هو كلمك وحضرتك برده مشيت زعلان ومرتش ترد عليه
على فكرة انا اعرفك من فترة مش صغيرة وعارف ان حضرتك دايما تنفعل في الكلام بس اللي بالمواصفات ده بيكون قلبه ابيض وانا عارف ان قلبك ابيض وعارف انك متدين فياريت لوجه الله نصفي الخلافات ... فقط لوجه الله

كسر ال15 خروج بعد ما الكل كان لبس فيها واقوللك حاجه انا كنت واحد منهم بعد مليون مكالمه ان السهم رايح الى ارقام فلكية وكمان اخى هى الناس كانت لحقت تسوى علشان كسر ال15 خروج
اخى من فضللك بقولهالك للمرة الالف العب بالافاظ والارقام ما فيش اسهل منه
اخى اقوللك حاجه حلوة خاليك معاه وربنا يكرمك ويكرمه طالما بتكسب من وراة ربنا يباركللك ويباركله ومش تسال حد هنا عن اى سهم وابقى اساله هو
ومش تخلينى افتح لحسن الجراب فيه مصايببببببببببببببب
وارجوك

فوركس - تجارة فوركس
توقيع

يارب ياكربم

قديم 04-13-2010, 05:17 PM   #39067
محلل فنـــــى
كاتب الموضوع : Mr Borsa المنتدى : التحليل الفنى والمالى و المتابعة اللحظية قديم بتاريخ : 04-13-2010 الساعة : 05:17 PM

اليوم كنت بتحدث مع احد الاخوة المحترميين وقلتله انى قررت اعتزل الكتابه فى المنتديات لمل يحدث فيها
الموضوع الأصلى من هنا: مجموعة البورصة المصرية http://www.BORSAEGYPT.com/showthread.php?p=1059633358
ولمارجعت بقراء المشاركات وهالنى وفزعنى ما قراته مكتوب عن راجل فاضل مثل وليد هلال قلت فى نفسى سبحان الله يبقى قرارى صح مليون فى المية
و الان اعلن اعتزالى عن الكتابه فى اى منتدى واى مكان
وكل الى بطلبه منكم الدعاء بالستر واى واحد خد على توصية منى وفشلت يسامحنى فيها
وكل واحد يفتكرنى يبقى يدعى لى بالرحمة والستر ووربنا يبارك لى فى العيلين الى طلعت بيهم من هذة الدنيا وكما قال رسول الله ... اذا جائتك الفتة فليسعك بيتك
واتركم فى رعاية الله

فوركس - تجارة فوركس
توقيع

يارب ياكربم

التعديل الأخير تم بواسطة محمد هاشم ; 04-13-2010 الساعة 05:20 PM .

قديم 04-13-2010, 05:24 PM   #39068

كاتب الموضوع : Mr Borsa المنتدى : التحليل الفنى والمالى و المتابعة اللحظية قديم بتاريخ : 04-13-2010 الساعة : 05:24 PM

وحدو الله ياجماعه وصلو ع النبي

فوركس - تجارة فوركس

zezo غير متواجد حالياً

قديم 04-13-2010, 05:33 PM   #39069

كاتب الموضوع : Mr Borsa المنتدى : التحليل الفنى والمالى و المتابعة اللحظية قديم بتاريخ : 04-13-2010 الساعة : 05:33 PM

وعليكم ورحمة الله وبركاته ايه رايك في العقاريه بنوك و راكتا ابيع علي كام وارجع الم تاني

فوركس - تجارة فوركس

fooshy غير متواجد حالياً

قديم 04-13-2010, 06:08 PM   #39070
مشرف سابق

الصورة الرمزية tiger2001p
كاتب الموضوع : Mr Borsa المنتدى : التحليل الفنى والمالى و المتابعة اللحظية قديم بتاريخ : 04-13-2010 الساعة : 06:08 PM

اقتباس : المشاركة الأصلية كتبت بواسطة محمد هاشم مشاهدة المشاركة [ مشاهدة المشاركة ]
اليوم كنت بتحدث مع احد الاخوة المحترميين وقلتله انى قررت اعتزل الكتابه فى المنتديات لمل يحدث فيها
ولمارجعت بقراء المشاركات وهالنى وفزعنى ما قراته مكتوب عن راجل فاضل مثل وليد هلال قلت فى نفسى سبحان الله يبقى قرارى صح مليون فى المية
و الان اعلن اعتزالى عن الكتابه فى اى منتدى واى مكان
وكل الى بطلبه منكم الدعاء بالستر واى واحد خد على توصية منى وفشلت يسامحنى فيها
وكل واحد يفتكرنى يبقى يدعى لى بالرحمة والستر ووربنا يبارك لى فى العيلين الى طلعت بيهم من هذة الدنيا وكما قال رسول الله ... اذا جائتك الفتة فليسعك بيتك
واتركم فى رعاية الله

أستاذ محمد
بالنيابة عن كل أعضاء المنتدي نتمني أن تعدل عن قرار عدم المشاركة في المنتدي لأننا نعرف قيمتك وأنت تعرف مكانتك عندنا
فأنت قد وهبك الله علما وسخرت هذا العلم في خدمة الاخرين فلا تحرمنا من علمك ولا تحرم نفسك من الثواب... وانظر حولك في مجتمعنا الي من يتعرضون للنقد ستجد انهم من أفضل الناس خلقا وعلما وابتكارا في أعمالهم..ودائما الأشخاص الناجحون والمتميزون هم من يتعرضوا لمثل هذا الهجوم والنقد من قلة قليلة لا تعرف شيئا سوي النقد.

فوركس - تجارة فوركس
توقيع

الاخبار الاقتصادية
http://www.borsaegypt.com/showthread.php?t=401236

tiger2001p غير متواجد حالياً

الكلمات الدلالية (Tags)
لا اله الا انت سبحانك انى كنت من الظالمين, المتابعة اللحظية, البورصة المصرية, البورصة المصرية، الاسهم، تحليل فني, توصيات، توصية، دعم، مقاومة، ميتاستوك, جلسة التداول, شاشة كريستال, كريستال