Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player

Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player

" قُلْ أَعُوذُ بِرَبِّ الْفَلَقِ *مِن شَرِّ مَا خَلَقَ * وَمِن شَرِّ غَاسِقٍ إِذَا وَقَبَ * وَمِن شَرِّ النَّفَّاثَاتِ فِي الْعُقَدِ * وَمِن شَرِّ حَاسِدٍ إِذَا حَسَدَ ". صدق الله العظيم
عمالقة مجموعة البورصة المصرية
د السيد الغنيمىالشيخ غريبمحمد علي باشاالخبير 2000ياسر خطابكالوشامصطفى نمرةالاسيوطي
محمود 9200ateef4999محمد ناجحasra2002عبدالعزيز ابو اسكندرنجلاء نفاديeng_elsaftyمصطفى صقر خبير باسواق الفوركس

كورس محاسبة كورسات محاسبة المحاسب المالي المحترف محاسبة مالية وظائف خالية وظائف خالية للمحاسبين فرص عمل وظائف وظائف كلية تجارة فرص عمل للمحاسبين
تابعنا على فيس بوك
التحليل الفنى والمالى و المتابعة اللحظية مؤشر البورصة المصرية , التحليل الفنى و المالي للبورصة المصرية , متابعة البورصة المصرية البورصة لحظة بلحظة

قديم 11-02-2010, 03:38 AM   #56851

الصورة الرمزية aboahd

كاتب الموضوع : Mr Borsa المنتدى : التحليل الفنى والمالى و المتابعة اللحظية قديم بتاريخ : 11-02-2010 الساعة : 03:38 AM
افتراضي رد: المتابعة اللحظية لأسهم البورصة المصرية

بالتعاون مع مجموعة البورصة المصرية
تصبحوا على خير

اخبار مصر - الذهب - تحويل العملات
فوركس - تجارة فوركس
توقيع

إذا كانت مصريتى وعروبتى عائقا أمام إسلامى
سأضحى بهما فى سبيل إسلامى

aboahd غير متواجد حالياً

قديم 11-02-2010, 08:00 AM   #56852
bodisaudi
موقوف
كاتب الموضوع : Mr Borsa المنتدى : التحليل الفنى والمالى و المتابعة اللحظية قديم بتاريخ : 11-02-2010 الساعة : 08:00 AM

فوركس - تجارة فوركس

bodisaudi غير متواجد حالياً

قديم 11-02-2010, 09:35 AM   #56853

الصورة الرمزية hanymanssy
كاتب الموضوع : Mr Borsa المنتدى : التحليل الفنى والمالى و المتابعة اللحظية قديم بتاريخ : 11-02-2010 الساعة : 09:35 AM

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

فوركس - تجارة فوركس
توقيع

سبحانك االلهم و بحمده سبحانك اللهم العظيم
لا اله الا أنت سبحانك انى كنت من الظالمين

hanymanssy غير متواجد حالياً

قديم 11-02-2010, 10:01 AM   #56854

الصورة الرمزية Taher Shokry
كاتب الموضوع : Mr Borsa المنتدى : التحليل الفنى والمالى و المتابعة اللحظية قديم بتاريخ : 11-02-2010 الساعة : 10:01 AM

بسم الله الرحمن الرحيم

فوركس - تجارة فوركس
توقيع

ومن يتقى الله
يجعل له مخرجا
ويرزقه من حيث لايحتسب

صدق الله العظيم

Taher Shokry غير متواجد حالياً

قديم 11-02-2010, 10:36 AM   #56855

كاتب الموضوع : Mr Borsa المنتدى : التحليل الفنى والمالى و المتابعة اللحظية قديم بتاريخ : 11-02-2010 الساعة : 10:36 AM

فوركس - تجارة فوركس

عليه العوض غير متواجد حالياً

قديم 11-02-2010, 10:47 AM   #56856

الصورة الرمزية Huda mode

كاتب الموضوع : Mr Borsa المنتدى : التحليل الفنى والمالى و المتابعة اللحظية قديم بتاريخ : 11-02-2010 الساعة : 10:47 AM

هو انا يجماعه مشاراكاتى باسألتى والاستفسارات بتبان ولا انا مش عضوة هنا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

فوركس - تجارة فوركس
توقيع

سبحان الله وبحمده ... سبحان الله العظيم

Huda mode غير متواجد حالياً

قديم 11-02-2010, 10:47 AM   #56857
الادارة
كاتب الموضوع : Mr Borsa المنتدى : التحليل الفنى والمالى و المتابعة اللحظية قديم بتاريخ : 11-02-2010 الساعة : 10:47 AM

دعوة للتسامح

مشاركه لا بد منها ونأسف علي تأخيرها وذلك لانهاء موضوع كان معلق منذ بضعه ايام وذلك بسبب حاله وفاه لدينا في نفس يوم المشكله التي حدثت وبمجرد ما هدأت من الصدمه فاجد حاله وفاه اخري امس
اللهم لا اعتراض والحمدلله علي كل شيء

بخصوص ما حدث بين عمالقه وترسانه مجموعه البورصه المصريه من مناوشات عجيبه انا عندما قرأتها كنت في قمه الذهول ان يحدث هذا من اشخاص بهذا القدر من العقليات الممتازه والخبرات الجيده والعمر الكبير وكذلك في المكان الذي يتابعهم فيه الناس

سامحوني يا جماعه انا هتكلم براحتي شويه
انا حسيت اننا كنا في خناقه في الشارع في حين انكم متحضرين ومعهودين برقي الاسلوب
وانا مش بلوم حد علي حساب الاخر ابدا
ومن البدايه انتوا عارفين اننا هنا في خدمتكم
بس نفسي حد يحس بالاداره شويه ويراعي ربنا فينا
احنا بشر برضه
اللي حصل ده في رأيي احنا كنا بنفرج الناس كلها علينا سواء كمحللين او كمكان سمعته من سمعتكم وسمعتنا احنا كاداره من سمعتكم ايضا
ليه نخلي اعضاء تقرا كلام زي ده ونفسها تشيل من فلان او علان
ليه ميكونش في مودة في الله بجد وكل واحد ربنا بيجازيه علي عمله وبيصيب مره وبيخيب مره عادي محناش انبياء او رسل
وفي اساليب كتير للمناقشات واختلاف الاراء تحفظ هيبه المحللين الكرام امام الجميع ونشعر علي الاقل ان لنا تقدير الذي لا نجده الا بعد ان تحدث المشكله
يوجد تليفونات و ايميلات و رسائل خاصه - نعترض ونختلف براحتنا
ولكن بحب ودون شحناء ... وللصالح العام
لكن هل ينفع ان انا عشان اداره اجي اقول ده فلان وحش ؟
طب هل في محلل او خبير اسواق في الدنيا كلها يرضي حد يقوله علي العام كده انت مبتفهمش
وهذا حدث من الاطراف كلها انا لا أشير لاي احد نهائيا
ياريت ياجماعه
رجائي هو نحب بعض ونعامل الكل باسلوبنا المتميز اللي بيجبر اللي قصادك علي انه يحترمك دون ان نجعل لاحد معامله خاصه
الموضوع الأصلى من هنا: مجموعة البورصة المصرية http://www.BORSAEGYPT.com/showthread.php?p=1059959269
لا همزات لا لمزات لا تنبيط لا اتهامات لا تقليل من شأن احد فشخصيه كل فرد فينا من حروف كلماته التي يكتبها
وسنًسأل يوم القيامه عن كل حرف كتبناه وايدينا تشهد علينا

اتمني يوم ما تحصل مشاكل او خناقات لا قدر الله تكون من خارج المكان وليس من داخله
ونكون اسره واحده بمعني الكلمه
وده رجاء لو لينا عندكم خاطر
خلونا نمشي في مسيرتنا وزي ما بنحب الناس كلها وبنعمل للغاليين الف خاطر يا ريت حد يقدرنا قبل ما يكون في اي ردود افعال منه تحرجنا معاه وتحرجه وتحرجنا احنا الاتنين قصاد الاعضاء
المنتدي الحمدلله 90% من اعضاؤه كبار مقاما وسنا
يعني يوم ما تحصل حاجه زي دي اكيد بتهز ثقه ناس كتير في ردود الافعال اللي بتحصل حتي لو في ساعه غضب
محللين وخبراء : يعني كبار واحنا كلنا بنتبعهم وهم هُدانا والسبيل لمساعده الاعضاء وتوجيههم التوجيه السليم
والحمدلله الحمدلله الحمدلله عمالقه المجموعه لا يوجد فيهم مصرفاتي ولا صبي ميكر ولا مروج لاسهم محفظته
يعني الكل هدفه واحد وهو ارشاد وتوجيه ونصح الناس - يبقي فين المشكله اللي نختلف عشانها ونهاجم بعض ونقلل من بعض علي العام بالشكل ده ؟
وكلهم بيعملوا ابتغاء وجه الله
يعني يوم ما حد منهم يزعل ويبتعد عن الناس مين اللي اتضر ؟
الموقع ؟
مش هيتضر الحمدلله
اومال مين اللي هيتضر ؟
الاعضاء اللي بتتابع المحلل
لان انتوا النور لطريقهم في البورصه العجيبه بتاعتنا دي
هيتجهوا لمتابعه محلل اخر
وعلى ما يتعودوا علي اسلوبه في الشرح ووو
بيكونوا اتضروا كتير
يبقي ليه نحط نفسنا في المشاحنات دي واحنا اكبر منها وبامكاننا اننا نترفع عن كل هذا
الجميع بيفيد الاعضاء في الاخر مهواش تحدي ولا سباق ده سوق مفتوح
يا جماعه انتوا اكبر بكتير من كده وميصحش
ورجائي رجائي الخاص ان تظلوا علي خطاكم وفي اتحاد الاهداف قوه وليس تقليل من قدر احد
اتمني ان يتم قراءه المشاركه بعين العقل والهدوء والتروي

وفقكم الله وسدد خاطكم جميعا وهداكم الي الخير والصواب دائما
ونرجو ان يسامحنا الجميع ان كنا قصرنا في شيء فالكمال لله وحده ولا احد بلا اخطاء
وشكر الله سعي جميع من قام بالاتصال بي امس للعزاء

لا حرمنا الله صدق مودتكم واخوتكم

وليكن شعارنا جميعا " احسنوا الظن باخوانكم "

ملاحظه صغيره جدا : اي عضو سيحاول عند شكره في احد المحللين او الخبراء ان يقوم بزم الاخرين بطريقه غير مباشره مثل اسلوب مفيش غيرك والباقي لا قيمه لهم وما شابه من نفس الاسلوب سيتعرض للايقاف النهائي دون مناقشه
لا يوجد احزاب وتفضيلات
يوجد فقط مجموعه عمالقه لا غبار عليهم
إشكر محللك المفضل والذي تتابعه ولكن دون ان يكون في مشاركتك زم للاخرين بطريق غير مباشر

والله ولي التوفيق
مجموعه البورصه المصريه

فوركس - تجارة فوركس
توقيع

@Admin@ غير متواجد حالياً

قديم 11-02-2010, 10:58 AM   #56858

كاتب الموضوع : Mr Borsa المنتدى : التحليل الفنى والمالى و المتابعة اللحظية قديم بتاريخ : 11-02-2010 الساعة : 10:58 AM

جزاك الله خيرا مستر admin

فوركس - تجارة فوركس

aboadham غير متواجد حالياً

قديم 11-02-2010, 11:00 AM   #56859
Baher Badry
موقوف
كاتب الموضوع : Mr Borsa المنتدى : التحليل الفنى والمالى و المتابعة اللحظية قديم بتاريخ : 11-02-2010 الساعة : 11:00 AM

اقتباس : المشاركة الأصلية كتبت بواسطة @[email protected] مشاهدة المشاركة [ مشاهدة المشاركة ]
دعوة للتسامح

مشاركه لا بد منها ونأسف علي تأخيرها وذلك لانهاء موضوع كان معلق منذ بضعه ايام وذلك بسبب حاله وفاه لدينا في نفس يوم المشكله التي حدثت وبمجرد ما هدأت من الصدمه فاجد حاله وفاه اخري امس
اللهم لا اعتراض والحمدلله علي كل شيء

بخصوص ما حدث بين عمالقه وترسانه مجموعه البورصه المصريه من مناوشات عجيبه انا عندما قرأتها كنت في قمه الذهول ان يحدث هذا من اشخاص بهذا القدر من العقليات الممتازه والخبرات الجيده والعمر الكبير وكذلك في المكان الذي يتابعهم فيه الناس

سامحوني يا جماعه انا هتكلم براحتي شويه
انا حسيت اننا كنا في خناقه في الشارع في حين انكم متحضرين ومعهودين برقي الاسلوب
وانا مش بلوم حد علي حساب الاخر ابدا
ومن البدايه انتوا عارفين اننا هنا في خدمتكم
بس نفسي حد يحس بالاداره شويه ويراعي ربنا فينا
احنا بشر برضه
اللي حصل ده في رأيي احنا كنا بنفرج الناس كلها علينا سواء كمحللين او كمكان سمعته من سمعتكم وسمعتنا احنا كاداره من سمعتكم ايضا
ليه نخلي اعضاء تقرا كلام زي ده ونفسها تشيل من فلان او علان
ليه ميكونش في مودة في الله بجد وكل واحد ربنا بيجازيه علي عمله وبيصيب مره وبيخيب مره عادي محناش انبياء او رسل
وفي اساليب كتير للمناقشات واختلاف الاراء تحفظ هيبه المحللين الكرام امام الجميع ونشعر علي الاقل ان لنا تقدير الذي لا نجده الا بعد ان تحدث المشكله
يوجد تليفونات و ايميلات و رسائل خاصه - نعترض ونختلف براحتنا
ولكن بحب ودون شحناء ... وللصالح العام
لكن هل ينفع ان انا عشان اداره اجي اقول ده فلان وحش ؟
طب هل في محلل او خبير اسواق في الدنيا كلها يرضي حد يقوله علي العام كده انت مبتفهمش
وهذا حدث من الاطراف كلها انا لا أشير لاي احد نهائيا
ياريت ياجماعه
رجائي هو نحب بعض ونعامل الكل باسلوبنا المتميز اللي بيجبر اللي قصادك علي انه يحترمك دون ان نجعل لاحد معامله خاصه
لا همزات لا لمزات لا تنبيط لا اتهامات لا تقليل من شأن احد فشخصيه كل فرد فينا من حروف كلماته التي يكتبها
وسنًسأل يوم القيامه عن كل حرف كتبناه وايدينا تشهد علينا

اتمني يوم ما تحصل مشاكل او خناقات لا قدر الله تكون من خارج المكان وليس من داخله
ونكون اسره واحده بمعني الكلمه
وده رجاء لو لينا عندكم خاطر
خلونا نمشي في مسيرتنا وزي ما بنحب الناس كلها وبنعمل للغاليين الف خاطر يا ريت حد يقدرنا قبل ما يكون في اي ردود افعال منه تحرجنا معاه وتحرجه وتحرجنا احنا الاتنين قصاد الاعضاء
المنتدي الحمدلله 90% من اعضاؤه كبار مقاما وسنا
يعني يوم ما تحصل حاجه زي دي اكيد بتهز ثقه ناس كتير في ردود الافعال اللي بتحصل حتي لو في ساعه غضب
محللين وخبراء : يعني كبار واحنا كلنا بنتبعهم وهم هُدانا والسبيل لمساعده الاعضاء وتوجيههم التوجيه السليم
والحمدلله الحمدلله الحمدلله عمالقه المجموعه لا يوجد فيهم مصرفاتي ولا صبي ميكر ولا مروج لاسهم محفظته
يعني الكل هدفه واحد وهو ارشاد وتوجيه ونصح الناس - يبقي فين المشكله اللي نختلف عشانها ونهاجم بعض ونقلل من بعض علي العام بالشكل ده ؟
وكلهم بيعملوا ابتغاء وجه الله
يعني يوم ما حد منهم يزعل ويبتعد عن الناس مين اللي اتضر ؟
الموقع ؟
مش هيتضر الحمدلله
اومال مين اللي هيتضر ؟
الاعضاء اللي بتتابع المحلل
لان انتوا النور لطريقهم في البورصه العجيبه بتاعتنا دي
هيتجهوا لمتابعه محلل اخر
وعلى ما يتعودوا علي اسلوبه في الشرح ووو
بيكونوا اتضروا كتير
يبقي ليه نحط نفسنا في المشاحنات دي واحنا اكبر منها وبامكاننا اننا نترفع عن كل هذا
الجميع بيفيد الاعضاء في الاخر مهواش تحدي ولا سباق ده سوق مفتوح
يا جماعه انتوا اكبر بكتير من كده وميصحش
ورجائي رجائي الخاص ان تظلوا علي خطاكم وفي اتحاد الاهداف قوه وليس تقليل من قدر احد
اتمني ان يتم قراءه المشاركه بعين العقل والهدوء والتروي

وفقكم الله وسدد خاطكم جميعا وهداكم الي الخير والصواب دائما
ونرجو ان يسامحنا الجميع ان كنا قصرنا في شيء فالكمال لله وحده ولا احد بلا اخطاء
وشكر الله سعي جميع من قام بالاتصال بي امس للعزاء

لا حرمنا الله صدق مودتكم واخوتكم

وليكن شعارنا جميعا " احسنوا الظن باخوانكم "

ملاحظه صغيره جدا : اي عضو سيحاول عند شكره في احد المحللين او الخبراء ان يقوم بزم الاخرين بطريقه غير مباشره مثل اسلوب مفيش غيرك والباقي لا قيمه لهم وما شابه من نفس الاسلوب سيتعرض للايقاف النهائي دون مناقشه
لا يوجد احزاب وتفضيلات
يوجد فقط مجموعه عمالقه لا غبار عليهم
إشكر محللك المفضل والذي تتابعه ولكن دون ان يكون في مشاركتك زم للاخرين بطريق غير مباشر

والله ولي التوفيق
مجموعه البورصه المصريه

تسلم الايد اللى كتبت الكلام ده و يسلم العقل اللى وزنه و فعلاً الاداره دى فن و مسلمه ليكم مش من فراغ .... عوض الله تعبكم من اجلنا نحن الاعضاء بكل خير

فوركس - تجارة فوركس

Baher Badry غير متواجد حالياً

قديم 11-02-2010, 11:00 AM   #56860

الصورة الرمزية hanymanssy
كاتب الموضوع : Mr Borsa المنتدى : التحليل الفنى والمالى و المتابعة اللحظية قديم بتاريخ : 11-02-2010 الساعة : 11:00 AM

اللجوء إلى "التحكيم الدولي" الخيار الوحيد أمام أوراسكوم تيليكوم بعد اتجاه الجزائر لتأميم "جيزي"
في أول رد فعل على تصريحات رئيس الوزراء الجزائري أحمد أويحيى باتجاه الحكومة الجزائرية لتأميم شركة "جيزي" التابعة لأوراسكوم تيليكوم توقع مصدر مسئول بأوراسكوم في تصريحات خاصة لـ"الأهرام" أن رد فعل أوراسكوم تيليكوم على هذه الخطوة سيكون قويا، بعد أن تمسكت طوال الفترة الماضية بمحاولات الوصول إلى حل دوي للأزمة انطلاقا من تمسكها بالاستمرار في السوق الجزائرية.
الموضوع الأصلى من هنا: مجموعة البورصة المصرية http://www.BORSAEGYPT.com/showthread.php?p=1059959280

وقال المراقبون أن إعلان رئيس الوزراء الجزائري عن الاتجاه لتأميم شركة "جيزي" لم يترك لأوراسكوم تيليكوم أيا من البدائل ووضعها أمام بديل واحد وهو اللجوء إلى التحكيم الدولي الذي استبعدته من خياراتها طوال الفترة الماضية، خاصة أن إعلان الحكومة الجزائرية عن الاتجاه للتأميم يعكس نيتها منذ فترة على شراء الشركة بثمن بخس بعيد كل البعد عن قيمتها الحقيقية.

فوركس - تجارة فوركس
توقيع

سبحانك االلهم و بحمده سبحانك اللهم العظيم
لا اله الا أنت سبحانك انى كنت من الظالمين

hanymanssy غير متواجد حالياً

الكلمات الدلالية (Tags)
لا اله الا انت سبحانك انى كنت من الظالمين, المتابعة اللحظية, البورصة المصرية, البورصة المصرية، الاسهم، تحليل فني, توصيات، توصية، دعم، مقاومة، ميتاستوك, جلسة التداول, شاشة كريستال, كريستال