Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player

Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player

" قُلْ أَعُوذُ بِرَبِّ الْفَلَقِ *مِن شَرِّ مَا خَلَقَ * وَمِن شَرِّ غَاسِقٍ إِذَا وَقَبَ * وَمِن شَرِّ النَّفَّاثَاتِ فِي الْعُقَدِ * وَمِن شَرِّ حَاسِدٍ إِذَا حَسَدَ ". صدق الله العظيم
عمالقة مجموعة البورصة المصرية
د السيد الغنيمىالشيخ غريبمحمد علي باشاالخبير 2000ياسر خطابكالوشامصطفى نمرةالاسيوطي
محمود 9200ateef4999محمد ناجحasra2002عبدالعزيز ابو اسكندرنجلاء نفاديeng_elsaftyمصطفى صقر خبير باسواق الفوركس

كورس محاسبة كورسات محاسبة المحاسب المالي المحترف محاسبة مالية وظائف خالية وظائف خالية للمحاسبين فرص عمل وظائف وظائف كلية تجارة فرص عمل للمحاسبين
تابعنا على فيس بوك
التحليل الفنى والمالى و المتابعة اللحظية مؤشر البورصة المصرية , التحليل الفنى و المالي للبورصة المصرية , متابعة البورصة المصرية البورصة لحظة بلحظة

قديم 10-28-2009, 04:03 PM   #6161
خبيــر بأســواق المـــال
وعميد مجموعة البورصة المصرية

الصورة الرمزية كالوشا
كاتب الموضوع : Mr Borsa المنتدى : التحليل الفنى والمالى و المتابعة اللحظية قديم بتاريخ : 10-28-2009 الساعة : 04:03 PM

بالتعاون مع مجموعة البورصة المصرية
اقتباس : المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mr borsa مشاهدة المشاركة [ مشاهدة المشاركة ]
فعلا بوشه ده دمه عسلللللللل

حتى بص

و هنا بقى و هو على البحر حاجة تفرح

و الله عيب يا عم بوشه و إنت عندك 30 سنة و ما شاء الله طول بعرض كده و داخل تعمل شغل توم و جيرى ده

ولا سبت شغلانة الصرافة ؟

ومن دمنهور و قاعدلى فى إسكندرية يعنى عيب ده إنت من محافظة محترمة

المشكلة يا جماعة الخير إن الباشا مش شغال فى البورصة أساسا ! ! !

ده مجرد متسلط علينا يرخم شوية

يا ريت نبقي كلنا عارفين و واخدين بالنا لحد ما الإدارة تنفذ اللى فى دماغها و تمشى فى باقى الإجراءات

موفقين

بوشه ده حبيب الملايين
بوشه حديث الصباح و المساء

اولا حسبي الله ونعم الوكيل في ماجد شوقي وعلينا ان نقف ولو مره في حياتنا صح ونحاول ايصال صوتنا لايقالة هذا الرجل

ثانيا انا قولت للناس اللي بتهاجم المحللين اعرف انك لما بتشتري الف سهم مثلا بيبا اللي موصي بيشتري عشره وخسارة بتبا اشرس واكبر

ثالثا شخصيا خسارتي في اسبوعين بعد تفعيل مبدء وقف الخساره في بعض الاسهم وصل الي 160 الف جنيه
بالاضافه الي اسهم لم اقوم بتفعيل وقف الخساره فيها ولو قمت بالبيع يبا في خساره 140 الف جنيه تانيه
يعني هقول علي المحفظه باي باي علشان اللي بيحسبنا مستريحين وميعرفش ان الواحد مدمر اكتر من اي شخص تاني
والحمد لله فلله ما اعطي ولله ما اخذ وهو القادر علي التعويض ان شاء الله

ثالثا لاول مره من الصبح اضحك ضحك هيستيري بعد مشوفت مشاركة الاداره دي عن حبيبي بوشه
وطبعا لهم كل الاحترام والتقدير واظن ان دا اكبر انزار يوجه في منتدي في مصر ويشير الي مدي قوة اصحابه والقائمين عليه
ومدي التقنيه التي وصلو اليها بقدرتهم بمساعدة هكرز المنتدي باختراق جهاز بوشه والاطلاع علي ما فيه بعد مشاركته الكثيره
وقيامه بسب احد الاخوه هنا علي الخاص باقذر الالفاظ مما سوف يعرضه للمسائله القانونيه قريبا
وشكرا جدا مره اخري للاداره ولكم كل احترامي وتقديري

اخبار مصر - الذهب - تحويل العملات
فوركس - تجارة فوركس
توقيع

تابعونا علي صفحتنا علي الفيس بوك
kaloshaKatiosha
اسهم تنتظر احداث جوهريه

نسعي دائما لاقتناص كل ما هو وراء الكواليس ومن فم الاسود
معلوماتي واخباري وتحليلاتي تحتمل الصواب والخطاء
ورؤيتي شخصيه جدا لي فعليك دائما ان تسأل وتستشير
ولا يحق لاى قارئ لارائى الرجوع الى او مسالتى عنها فقط فكر وتصرف بعد ان تقتنع ونحن هنا لا نجبر اي شخص علي البيع او الشراء بل هو عمل خيري لا يجبرني عليه احد
واعلم ان
ارضاء البشر فكره صعبه الي حد الجنون
فهي كمن اراد تجفيف البحر بجفن العيون

تواضع لرب العرش علك ترفعُ *** فما خاب عبدٌ للمهيمن يخضعُ
وداوِم بذكر الله قلبك إنه *** لأشفى دواءٍ للقلب وأنفعُ
(((((للتواصل علي الايميل [email protected])))))
كالــــــــــوشــــــا

كالوشا غير متواجد حالياً

قديم 10-28-2009, 04:05 PM   #6162
(( كبير هدافي مجموعة البورصة المصرية ))
محلل فنى وخبير باسواق المال
وعضو الجمعية المصرية للمحللين الفنيين

الصورة الرمزية وليد هلال
كاتب الموضوع : Mr Borsa المنتدى : التحليل الفنى والمالى و المتابعة اللحظية قديم بتاريخ : 10-28-2009 الساعة : 04:05 PM

اصدقائى ...............
عارف طبعا ان الكل حزين ..............
عارف ان الكل خاسر , ولكن ...............
ترى من حاله افضل الان
من خرج امس واول الجلسة اليوم اكيد حاله افضل ممن ظل متفرج
اينعم الاتنين خسرانين حسرانين ولكن خسارة اهون من خسارة
عايز اقول حاجة اهم ...........
ان الى لم يتمكن من الخروج امس واول جلسة اليوم والاسعار بعدت عنه ب 10% مثلا يصبرررررررررر
الاسبوع القادم اكيد حتكون الاسعار افضل من لوهات اليوم
غدا سيفتح السوق على 150 نقطة هبوط تقريبا لما انشاء يجيب 257
يعنى السوق حايبدأ بهيوط وبعدين يستقر فى منطقة ال 6950 : 700
كنا امناء معكم لابعد الحدود
اعترفنا بدخول لم يؤتى ثماره فى عدة اهداف
فائدة المحلل الفنى انه يعطيك الدخول ووقف الخساير
الى للاسف الناس مش بتبص عليه اصلا ..............
الموضوع الأصلى من هنا: مجموعة البورصة المصرية http://www.BORSAEGYPT.com/showthread.php?p=364281
عموما ................
اعتقد بعد هذه الرزعة - المتوقعة - والى ممكن تكمل بكرة
الاسبوع القادم سيكون افضل ان شاء الله

فوركس - تجارة فوركس
توقيع

للتواصل معنا .................. ولتصلك نصائحنا ......... وتوصياتنا
سجل نفسك معنا على الياهو ...................
وتابعنا على الفيس بوك ..........
[email protected]

سهــــــــــــم الفقـــــــــــراء
http://www.tvquran.com/Fares.htm

وليد هلال غير متواجد حالياً

قديم 10-28-2009, 04:06 PM   #6163
iron man سابقا
محلل فنــى وخبير باسواق المال ومحلل اقتصادي بجريدة اخبار اليوم

الصورة الرمزية احمد مبروك
كاتب الموضوع : Mr Borsa المنتدى : التحليل الفنى والمالى و المتابعة اللحظية قديم بتاريخ : 10-28-2009 الساعة : 04:06 PM

اقتباس : المشاركة الأصلية كتبت بواسطة essam bosha مشاهدة المشاركة [ مشاهدة المشاركة ]

والله العظيم أنا مش من دمنهور شكلك أنت ألى من دمنهور

وبعدين ليه الفضايح دى
أنت خلتنى فرجه فى المنتدى

ربنا يسمحك

وبعدين أنا عملت حاجه ياعم منا ساكت أهوت

وبعدين والله العظيم والله العظيم أنت لو عرفت خسرتى والله هتزعل عليه والقراءن خسران فوق 90%
أه والله العظيم مابكدب

وبعدين كبر دماغك منى يأستاذ بورصه أنا مش بعمل حاجه ولا أنت فاضى موركش غيرى كبر ياعم

وبعدين أنت بتخش الفيس بوك ليه مش فيه مقطع على الفيس بوك علشان هما بيشتم النبى صلى الله عليه وسلم عيب عليك ومتخشش الفيس بوك علشان فى مقطعه على الفيس بوك

ههههههههههههههههه
والله يا جماعة كل يوم مستر بورصة يسبتلى انه فنان ويا اخ بوشه إذا حلفت فلتحلف بالله او لتصمت وبعدين سيبك انته برضه زى السكر

فوركس - تجارة فوركس
توقيع

اللهم انت ربى لا اله إلا انت
خلقتنى وانا عبدك وانا على عهدك ووعدك ما استطعت
استغفرك اللهم من كل ذنب وخطيئت
وأتــــــــوب إليك

احمد مبروك غير متواجد حالياً

قديم 10-28-2009, 04:12 PM   #6164
iron man سابقا

كاتب الموضوع : Mr Borsa المنتدى : التحليل الفنى والمالى و المتابعة اللحظية قديم بتاريخ : 10-28-2009 الساعة : 04:12 PM

اقتباس : المشاركة الأصلية كتبت بواسطة كالوشا مشاهدة المشاركة [ مشاهدة المشاركة ]
اولا حسبي الله ونعم الوكيل في ماجد شوقي وعلينا ان نقف ولو مره في حياتنا صح ونحاول ايصال صوتنا لايقالة هذا الرجل

ثانيا انا قولت للناس اللي بتهاجم المحللين اعرف انك لما بتشتري الف سهم مثلا بيبا اللي موصي بيشتري عشره وخسارة بتبا اشرس واكبر

ثالثا شخصيا خسارتي في اسبوعين بعد تفعيل مبدء وقف الخساره في بعض الاسهم وصل الي 160 الف جنيه
بالاضافه الي اسهم لم اقوم بتفعيل وقف الخساره فيها ولو قمت بالبيع يبا في خساره 140 الف جنيه تانيه
يعني هقول علي المحفظه باي باي علشان اللي بيحسبنا مستريحين وميعرفش ان الواحد مدمر اكتر من اي شخص تاني
والحمد لله فلله ما اعطي ولله ما اخذ وهو القادر علي التعويض ان شاء الله

ثالثا لاول مره من الصبح اضحك ضحك هيستيري بعد مشوفت مشاركة الاداره دي عن حبيبي بوشه
وطبعا لهم كل الاحترام والتقدير واظن ان دا اكبر انزار يوجه في منتدي في مصر ويشير الي مدي قوة اصحابه والقائمين عليه
ومدي التقنيه التي وصلو اليها بقدرتهم بمساعدة هكرز المنتدي باختراق جهاز بوشه والاطلاع علي ما فيه بعد مشاركته الكثيره
وقيامه بسب احد الاخوه هنا علي الخاص باقذر الالفاظ مما سوف يعرضه للمسائله القانونيه قريبا
وشكرا جدا مره اخري للاداره ولكم كل احترامي وتقديري

والله يا كبير انا اول ما شوفت الصور بتاعت بوشه انته اول واحد جيت فى دماغى بس افهمك الأدارة الواعية جابته ازاى عمنا بوشه مسجل عندنا بأميل ونفس الأميل عامل بيه اكونت على الفيس بوك دخل مستر بورصة على موقع الفيس بوك عمل سيرش على الاميل طلعله عمنا توم ان جيري واقف سلبوته على البحر قام مستر بورصة قال لازم نفك الضغط عن الناس شوية وبعدين هو فى احلى من بوشه حبيبنا نفك عليه قام عمل دونلود للصورة ونشرها والباقى عليا انا بقا اصبر يا بوشه يا حبيبى وهتشوف احلى كلام واتمنى اكون شرحت صح.

فوركس - تجارة فوركس
توقيع

وأتــــــــوب إليك

قديم 10-28-2009, 04:14 PM   #6165
مراقب عام ودعم فني
كاتب الموضوع : Mr Borsa المنتدى : التحليل الفنى والمالى و المتابعة اللحظية قديم بتاريخ : 10-28-2009 الساعة : 04:14 PM

اقتباس : المشاركة الأصلية كتبت بواسطة iron man مشاهدة المشاركة [ مشاهدة المشاركة ]
والله يا كبير انا اول ما شوفت الصور بتاعت بوشه انته اول واحد جيت فى دماغى بس افهمك الأدارة الواعية جابته ازاى عمنا بوشه مسجل عندنا بأميل ونفس الأميل عامل بيه اكونت على الفيس بوك دخل مستر بورصة على موقع الفيس بوك عمل سيرش على الاميل طلعله عمنا توم ان جيري واقف سلبوته على البحر قام مستر بورصة قال لازم نفك الضغط عن الناس شوية وبعدين هو فى احلى من بوشه حبيبنا نفك عليه قام عمل دونلود للصورة ونشرها والباقى عليا انا بقا اصبر يا بوشه يا حبيبى وهتشوف احلى كلام واتمنى اكون شرحت صح.

لا بس الأيبهات بتتكلم يا باشا و بعدين ألبوم الصور معروض للأصدقاء فقط

يعنى فى صورة جاية خباثة لأن محدش من عندنا ضافه !

و باقى المعلومات بقى سر المهنة بتاعة رجالة الدعم لحد ماربنا يكرم ويبقى البحث رسمى

فوركس - تجارة فوركس
توقيع

Mr Borsa غير متواجد حالياً

قديم 10-28-2009, 04:14 PM   #6166
iron man سابقا

كاتب الموضوع : Mr Borsa المنتدى : التحليل الفنى والمالى و المتابعة اللحظية قديم بتاريخ : 10-28-2009 الساعة : 04:14 PM

يلا سلام عليكوا وان شاءالله بكره احسن من النهاردهولازم نحلم بغد افضل للجميع

فوركس - تجارة فوركس
توقيع

وأتــــــــوب إليك

قديم 10-28-2009, 04:15 PM   #6167
wanne
موقوف

كاتب الموضوع : Mr Borsa المنتدى : التحليل الفنى والمالى و المتابعة اللحظية قديم بتاريخ : 10-28-2009 الساعة : 04:15 PM

واضح ان اللى عليه القصد0000خبررررررررررررررررررره

فوركس - تجارة فوركس

wanne غير متواجد حالياً

قديم 10-28-2009, 04:15 PM   #6168
iron man سابقا

كاتب الموضوع : Mr Borsa المنتدى : التحليل الفنى والمالى و المتابعة اللحظية قديم بتاريخ : 10-28-2009 الساعة : 04:15 PM

اقتباس : المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mr borsa مشاهدة المشاركة [ مشاهدة المشاركة ]
لا بس الأيبهات بتتكلم يا باشا و بعدين ألبوم الصور معروض للأصدقاء فقط

يعنى فى صورة جاية خباثة لأن محدش من عندنا ضافه !

و باقى المعلومات بقى سر المهنة بتاعة رجالة الدعم لحد ماربنا يكرم ويبقى البحث رسمى

يا ايبيهاتك يا فنان والله أنته عملتلنا احلى حاجة فى اليوم النهارده وربنا يكرمك والى مزيد من الصور يا فنان

فوركس - تجارة فوركس
توقيع

وأتــــــــوب إليك

قديم 10-28-2009, 05:17 PM   #6169
مضارب على طريق الإحتراف فى البورصة <

الصورة الرمزية deebman
كاتب الموضوع : Mr Borsa المنتدى : التحليل الفنى والمالى و المتابعة اللحظية قديم بتاريخ : 10-28-2009 الساعة : 05:17 PM

الـــــرزق

عليك بتقوى الله إن كنت غافلا..... يأتيك بالأرزاق من حيث لا تدري

فكيف تخاف الفقر والله رازق..... وقد رزق الطير والحوت في البحر

ومن ظن أن الرزق يأتي بقوة..... ما أكل العصفور شيئا مع النسر

تزود من الدنيا فإنك لا تدري..... إذا جن ليل هل تعيش إلى الفجر

فكم من صحيح مات من غير علة..... وكم من سقيم عاش حينا من الدهر

وكم من فتى أمسى وأصبح ضاحكا.... وأكفانه في الغيب نسجت وهو لا يدري

وكم من عروس زيونها لزوجها....وقد قبضت أرواحهما ليلة القدر

وكم من صغار يرتجى طول عمرهم ....وقد أدخلت اجسادهم ظلمة القبر

فمن عاش ألفا وألفين..... فلا بد من يوم يسير إلى القبر
الموضوع الأصلى من هنا: مجموعة البورصة المصرية http://www.BORSAEGYPT.com/showthread.php?p=364297
منقول للامانة

فوركس - تجارة فوركس
توقيع

محمد الديب

كن كالنخيل عن الاحقاد مرتفعا ترميه الناس بالاحجار فيرميهم باطيب الثمر

جمعية مشربتش من نيلها
http://www.borsaegypt.com/showthread...55565&page=399

deebman غير متواجد حالياً

قديم 10-28-2009, 05:36 PM   #6170
wanne
موقوف

كاتب الموضوع : Mr Borsa المنتدى : التحليل الفنى والمالى و المتابعة اللحظية قديم بتاريخ : 10-28-2009 الساعة : 05:36 PM

بصراحه الراجل ده راجل محترم من الاخر بيحب المستثمر الغلبان الضعيف الراجل ده هو اللى خللى البورصه تطير صاروخ من تحت لتحت حد ياجماعه يقولى على خط سيره علشان عاوز اشكره ده انا حشكره شكر ياسلام على الابتسامه الحلوه الرقيقه00http://productnews.link.net/general/Finance%20and%20Economy/20-03-2009/21maged_shoky_L.jpg00اشوفك

فوركس - تجارة فوركس

wanne غير متواجد حالياً

الكلمات الدلالية (Tags)
لا اله الا انت سبحانك انى كنت من الظالمين, المتابعة اللحظية, البورصة المصرية, البورصة المصرية، الاسهم، تحليل فني, توصيات، توصية، دعم، مقاومة، ميتاستوك, جلسة التداول, شاشة كريستال, كريستال