Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player

Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player

" قُلْ أَعُوذُ بِرَبِّ الْفَلَقِ *مِن شَرِّ مَا خَلَقَ * وَمِن شَرِّ غَاسِقٍ إِذَا وَقَبَ * وَمِن شَرِّ النَّفَّاثَاتِ فِي الْعُقَدِ * وَمِن شَرِّ حَاسِدٍ إِذَا حَسَدَ ". صدق الله العظيم
عمالقة مجموعة البورصة المصرية
د السيد الغنيمىالشيخ غريبمحمد علي باشاالخبير 2000ياسر خطابكالوشامصطفى نمرةالاسيوطي
محمود 9200ateef4999محمد ناجحasra2002عبدالعزيز ابو اسكندرنجلاء نفاديeng_elsaftyمصطفى صقر خبير باسواق الفوركس

كورس محاسبة كورسات محاسبة المحاسب المالي المحترف محاسبة مالية وظائف خالية وظائف خالية للمحاسبين فرص عمل وظائف وظائف كلية تجارة فرص عمل للمحاسبين
تابعنا على فيس بوك
التحليل الفنى والمالى و المتابعة اللحظية مؤشر البورصة المصرية , التحليل الفنى و المالي للبورصة المصرية , متابعة البورصة المصرية البورصة لحظة بلحظة

مشاهدة نتائج الإستطلاع: ياترى أيه رأيكم فى الباب
الباب جميل وبرجاء تثبيته 36 92.31%
يا عم وهو أحنا عندنا وقت أصلا برجاء ألغاء الباب 3 7.69%
المصوتون: 39. أنت لم تصوت في هذا الإستطلاع

قديم 10-16-2009, 03:00 AM   #91
iron man سابقا
محلل فنــى وخبير باسواق المال ومحلل اقتصادي بجريدة اخبار اليوم

الصورة الرمزية احمد مبروك
كاتب الموضوع : احمد مبروك المنتدى : التحليل الفنى والمالى و المتابعة اللحظية قديم بتاريخ : 10-16-2009 الساعة : 03:00 AM

بالتعاون مع مجموعة البورصة المصرية
اقتباس : المشاركة الأصلية كتبت بواسطة zmido89 مشاهدة المشاركة [ مشاهدة المشاركة ]
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته فتحنا التلاجة و بسرعة هات التلج يا بنى البشوات على وصول

السلام عليكم
علي كل الناس الحلوه

فين الناس هو انا بس إلي موجود هني ولا ايه

يا باشا انته نورت المكان وبجد عايز اقولكوا حاجة يا جماعة الاول انا بعتذر ليكوا جدا جدا عن عدم تواجدى فى وسط الصحبه واللمة بتاعتنا النهارده ب والله العظيم كان ليا صديق عنده مشكله وكان لازم اكون جمبوا وجيت جرى عليكوا عشان وحشتونى لاقيتكوا مش هنا بس عايز اعرفكوا ان الكافيه هنا ملك الناس وملك اعضاء المنتدي كلهم يعنى هكون فرحان اوى لو انتوا ما تقصرتوش بوجودى وفتحتوا الثلاجه واخدتوا منها اللى انتوا عايزينه وان شاء الله انا دلوقتى فى مرحلة ترتيب الفكار وهحاول اعملكوا حاجة ترديكوا كلكوا واى حد عنده اقتراح او حاجه نفسوا يشوفها فى الكافيه يطلبها على طول عشان انا يهمنى اننا نبنى الكافيه سوا سوا ولا هنقضيها مشاريب وبس ومستنى افكركم كلكوا وكل طلبتكوا اوامر واعذرونى تانى بس حق الصداقه كان لازم اكون موجود مع صاحبى النهارده وتانى مستنى افكاركم.
___________________________--
اقتباس : المشاركة الأصلية كتبت بواسطة strawberry مشاهدة المشاركة [ مشاهدة المشاركة ]
هى فكره ظريفه تستا هل التجربه

وهتكون احلى بوجودك فى وسطنا بس خلى بالك يحسن محمد سالم جاى فاتح شهيته علينا واوعا يطمع فيك ويارب يقدرنى ويكون الكافيه عند حسن ظنكوا

اخبار مصر - الذهب - تحويل العملات
فوركس - تجارة فوركس
توقيع

اللهم انت ربى لا اله إلا انت
خلقتنى وانا عبدك وانا على عهدك ووعدك ما استطعت
استغفرك اللهم من كل ذنب وخطيئت
وأتــــــــوب إليك

احمد مبروك غير متواجد حالياً

قديم 10-16-2009, 03:02 AM   #92
iron man سابقا

كاتب الموضوع : احمد مبروك المنتدى : التحليل الفنى والمالى و المتابعة اللحظية قديم بتاريخ : 10-16-2009 الساعة : 03:02 AM

اقتباس : المشاركة الأصلية كتبت بواسطة walid مشاهدة المشاركة [ مشاهدة المشاركة ]
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
بندحرج المساء
مرحب بالرجل الحديدى .... سبرايت ....
انا دخلت ... وملقتش حد ...
قلت معلش .. نيجى فى وقت تانى ...
بس يا ريت ما تكررش .... عشان مزعلش ...

استاذ وليد انا برضه حازعل زيك لانى مالقاتش حد نجى فى يوم تانى

وانته كمان ما نقدرش على زعلك عشان انته عنصر اساسى معانا هنا واسف على التأخير

فوركس - تجارة فوركس
توقيع

وأتــــــــوب إليك

قديم 10-16-2009, 03:04 AM   #93

الصورة الرمزية maktoob73

كاتب الموضوع : احمد مبروك المنتدى : التحليل الفنى والمالى و المتابعة اللحظية قديم بتاريخ : 10-16-2009 الساعة : 03:04 AM

خدوا دى
واحد ندل وواحد حرامى اتفقوا انهم يعلموا بعض
الموضوع الأصلى من هنا: مجموعة البورصة المصرية http://www.BORSAEGYPT.com/showthread.php?p=344846
فالحرامى علم الندل السرقه وقال لة علمنى النداله
راح بلغ عنة البوليس

فوركس - تجارة فوركس
توقيع

محــمــود بــــدوى

maktoob73 غير متواجد حالياً

قديم 10-16-2009, 03:12 AM   #94

الصورة الرمزية maktoob73

كاتب الموضوع : احمد مبروك المنتدى : التحليل الفنى والمالى و المتابعة اللحظية قديم بتاريخ : 10-16-2009 الساعة : 03:12 AM

واحد بلديتنا أشترى عربية بتمشى بالكلام أتوماتيك يقولها سترك يا رب تقوم تقف ويقولها الحمد لله تقوم ماشية
..فرح ونزل بلدهم بيها وكل شوية سترك يا رب تقف الحمد لله تمشى وهكذا
الموضوع الأصلى من هنا: مجموعة البورصة المصرية http://www.BORSAEGYPT.com/showthread.php?p=344852
لحد ما فجأة لقى ترعة أدامه نسى الكلمة والترعة تقرب تقرب وهو ناسى ومرعوب
وعلى أخر لحظة راح قايل سترك يا رب راحت العربية وقفت على أخر لحظة على خط الترعة
راح قايل ياه ه الحمد لله

فوركس - تجارة فوركس
توقيع

محــمــود بــــدوى

قديم 10-16-2009, 03:13 AM   #95

الصورة الرمزية maktoob73

كاتب الموضوع : احمد مبروك المنتدى : التحليل الفنى والمالى و المتابعة اللحظية قديم بتاريخ : 10-16-2009 الساعة : 03:13 AM

مواطن ماشى فى الشارع لقى قرد ..قابل عسكرى مرور ..سأله اودى القرد ده فين
العسكرى قال له : وديه جنينة الحيوان
تانى يوم الراجل معدى بالقرد
العسكرى قال له مش قلتلك وديه جنينة الحيوان
قال له ما أنا وديته امبارح ، النهاردة بقى هاوديه السينما

فوركس - تجارة فوركس
توقيع

محــمــود بــــدوى

قديم 10-16-2009, 03:17 AM   #96

الصورة الرمزية maktoob73

كاتب الموضوع : احمد مبروك المنتدى : التحليل الفنى والمالى و المتابعة اللحظية قديم بتاريخ : 10-16-2009 الساعة : 03:17 AM

مره واحد غنى اوى عمل مسابقه بين واحد صعيدى وواحد امريكى وواحد المانى على الى يجيب اكبر سمكه فى البحر
الموضوع الأصلى من هنا: مجموعة البورصة المصرية http://www.BORSAEGYPT.com/showthread.php?p=344856
نزل الامريكى مجبش حاجه والالمانى برده مجبش حاجه ولسه الصعيدى مطلعش وفضل مده كبيره
فنزل منظم المسابقه يدور عليه لاه ماسك سمكه صغيره وبيقلها فين بابا فين بابا فين بابا

فوركس - تجارة فوركس
توقيع

محــمــود بــــدوى

قديم 10-16-2009, 03:23 AM   #97

الصورة الرمزية maktoob73

كاتب الموضوع : احمد مبروك المنتدى : التحليل الفنى والمالى و المتابعة اللحظية قديم بتاريخ : 10-16-2009 الساعة : 03:23 AM

و تصبحوا على خيرررررررررررررررررر
وأجازه سعيده

فوركس - تجارة فوركس
توقيع

محــمــود بــــدوى

قديم 10-16-2009, 03:42 AM   #98
iron man سابقا

كاتب الموضوع : احمد مبروك المنتدى : التحليل الفنى والمالى و المتابعة اللحظية قديم بتاريخ : 10-16-2009 الساعة : 03:42 AM

أخواتى وأحبابى كان فى موقف حصلى وكنت حابب اشارككم فيه هنا ونفسى اعرف ايه رأيكم
من كام يوم وانا فى طريقى من الشغل للبيت وكنت راكب المترو عشان اروح وفى وسط زحمة المترو وتعب يوم طويل شاق فى الشغل لفت نظرى ولدين صغيرين واقفين فى المترو لابسين لبس المدرسة وعلى وشهم كمامة وكان تقريبا عندهم من العمر سبع او ثمانية سنين واقفين بيهزروا وبيضحكوا شدنى فيهم برائة ضحكتهم فكرونى بأيام زمان.
يااااااااااه ايام زمان أيام ما كان أسمى تيمو قبل ما الدنيا تضرب فيا قبل ما كل ما احلم حلم الاقيه مستحيل لغايه ما بقيت ايرون مان ايام ما كنت عايش حياتى بضحك وبلعب وسط اصحابى ولا كان فى دماغى مشاكل ولا هم واليوم بيعدي ضحك وهزار فى المدرسة ولعب كمان فى البيت وفى وسط فرحى بضحكهم ولعبهم افتكرت ايامى وازاى كنا بنقضى يومنا فى المدرسة انما دول لابسين كمامة على وشهم كاتمه على نفسهم ازاى بيقدروا يتعلموا وهما جواهم خوف من فيرس لعين وازاى قادرين يداروا خوفهم ده ورا ضحكتهم وعايشين يومهم بجد .
صعبوا عليا جدا واتحسرت على ايام زمان وحسيت انى خايف جدا من بكره ومن الايام اللى عماله تسوء اكتر من الاول وفى وسط ضحكهم واحد منهم لفت نظره وجود غلاف او جزء من كرتونه مرمى على الارض وبغريزة حب الاستطلاع اللى فى الاطفال راح ناحيتها ومد ايده واخدها من على الارض ولفت نظر الطفل عبارة Made in china قالى هوكل حاجة ميد ان تشاينا مافيش حاجة خالص ميد ان مصر اه قالها كده ميد ان مصر على قد حزنى من الجمله بس فعلا الولد الصغير ده حط ايده على اساس المشكله " ان كل حاجة بقت فى البلد ما بقتش منها "
ايه ده هو احمد اتجنن ولا ايه يعنى ايه كل حاجة فى البلد ما بقتش منها اقولكم يعنى كل واحد فينا فى البيت عنده اجهزة كتير وفى حياتنا كلها فى حاجات كتير وادوات بنستخدمها فى ايه منها احنا صنعناه ولا فى ايه فى بلدنا بنيناه يااااااااااااه انا فوقت ونسيت الزحمة وعلى قد احساس الحزن اللى جوايا على حال البلد على قد ما فرحت ان لسه فى أمل فى الجيل اللى طالع بس برضه قولت طب واحنا عملنا أيه عشان هما يعملوا وبدأت أحاول أحصر بعض مشاكل البلد دى وأيه اللى وصلنا للحال اللى احنا فيه .
يعنى ليه مصر ما بقتش هى مصر وليه اهل مصر احسن شعب فى العالم واخف دم فى الأرض ما بقوش كده ليه كلنا بمختلف انتمائتنا بقا فينا نبرة حزن جوانا ؟
ليه حال البلد بقا مش عاجبنا ليه بقا طبيعي فى مصر ان الناجح لازم يكون فى ناس بتحاول توقعه وليه ما نساعدهوش ليه دايما بقا عندنا كلمة الشجرة المثمرة لازم تدحدف بالطوب وليه الطوبة اللى هنحدفها على الشجرة ما تكونش طوبة نبنى بيها نعمر بيها ليه الخراب بقا سمه اساسية فينا ليه حاسيين بالظلم ومش بنحاول نقف فى وشه ليه يا اهل مصر هى دى مش بلدنا ولا فعلا ما بقتش لينا.
ليه بنفرت فيها وسايبنها لحبة ناس تخرب فيها وتعمل اللى هى عيزاه ليه مش بنغيرعليها مش هى دى مصر اللى غنينلها اللى كل واحد لما بيخرج براها بيشتاق لترابها حد فيكوا جرب الغربة كتير فينا فاكر احساسك وانته نازل من المطار مشتاق تشوف اهلك ولا لما تروح الشارع اللى اتربيت فيه ليه مش بنحاول نكبر فيها ليه كل واحد فينا بقا بيقول يلا نفسى بجد حاجات كتير مزعلانى وحاجات اكتر نفسى نعملها سوا فى البلد دى واول خطوة هنبدأ بالكلام يعنى كل واحد هيقول تعليقه ويقولى موقف حصله او حاجه مش عجباه نحاول نتناقش فيها سوا ونشوف ليه بقينا كده يا جماعه البلد دى لو مش غاليه كده ما كناش هنلاقى ناس كتير عيزاها .
البلد دى كلها خير بس خيرها بقا لغيرها مش لينا هل هو تقصير مننا ولا هنقول النصيب واحنا نقدر نغير ايه لا اقولك هنغير كتير هنبدا بالكلمة واحد هيضحك ويقولى بالكلمة اقوله اه الكلمة اقوى سلاح يقدر يغير شعوب يا عم احمد شعوب ايه بس اللى انته عايز تغيرها اقولك شعبى اللى عيشت فيه واللى لو لفيت الدنيا كلها مش هلاقيه يا جماعة الكلمة دى لو قدرنا نعبر بيها عن حلم سوا سوا ممكن الحلم ده يبقى حقيقه.
وليه لأ مين قال ممنوع نحلم مين قال ممنوع نبنى مين قال انه انكتب علينا نعيش ونموت من غير ما نفكر من غير ما نعبر من غير ما نحاول انا عن نفسى قررت اقول واتكلم بس ايد لوحدها ما بتصقفش عشان كده مستنى كلامكوا ومستنى مشاركتكوا مستنى نحلم سوا ونبنى سوا ونكبر سوا وهنا وفى الختام هقول أيه كريمه دايما حاططها قدامى فى حياتى
الموضوع الأصلى من هنا: مجموعة البورصة المصرية http://www.BORSAEGYPT.com/showthread.php?p=344922
بسم الله الرمن الرحيم " وقل اعملوا فسيري الله عملكم ورسوله والمؤمنون " وكمان الأية الكريمة بتقول " ان الله لا يضيع أجر من أحسن عملا" صدق الله العظيم أسف على الأطالة وأتمنى اكون وصلت جزء من اللى جوايا وفضفت مع اصحابى وأخواتى ومستنى تعليقاتكم وأفكاركم

فوركس - تجارة فوركس
توقيع

وأتــــــــوب إليك

قديم 10-16-2009, 03:44 AM   #99

كاتب الموضوع : احمد مبروك المنتدى : التحليل الفنى والمالى و المتابعة اللحظية قديم بتاريخ : 10-16-2009 الساعة : 03:44 AM

الموضوع الأصلى من هنا: مجموعة البورصة المصرية http://www.BORSAEGYPT.com/showthread.php?p=344923
طبعا فكرة الكافيه فكرة رائعة
بس ياريت نستغل الكافيه مش فى النكت بس
بنقعد على القهوة ندردش
نفضفض
نتناقش
نتعلم
نضحك
نقرا جرنان ولا كتاب
نغنى
انا عايز الكافيه بتاعنا ده يكون فيه كل الحاجات دى

فوركس - تجارة فوركس

ربيع النوبى غير متواجد حالياً

قديم 10-16-2009, 04:10 AM   #100
iron man سابقا

كاتب الموضوع : احمد مبروك المنتدى : التحليل الفنى والمالى و المتابعة اللحظية قديم بتاريخ : 10-16-2009 الساعة : 04:10 AM

اقتباس : المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ربيع النوبى مشاهدة المشاركة [ مشاهدة المشاركة ]
طبعا فكرة الكافيه فكرة رائعة
بس ياريت نستغل الكافيه مش فى النكت بس
بنقعد على القهوة ندردش
نفضفض
نتناقش
نتعلم
نضحك
نقرا جرنان ولا كتاب
نغنى
انا عايز الكافيه بتاعنا ده يكون فيه كل الحاجات دى