Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player

Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player

" قُلْ أَعُوذُ بِرَبِّ الْفَلَقِ *مِن شَرِّ مَا خَلَقَ * وَمِن شَرِّ غَاسِقٍ إِذَا وَقَبَ * وَمِن شَرِّ النَّفَّاثَاتِ فِي الْعُقَدِ * وَمِن شَرِّ حَاسِدٍ إِذَا حَسَدَ ". صدق الله العظيم
عمالقة مجموعة البورصة المصرية
د السيد الغنيمىالشيخ غريبمحمد علي باشاالخبير 2000ياسر خطابكالوشامصطفى نمرةالاسيوطي
محمود 9200ateef4999محمد ناجحasra2002عبدالعزيز ابو اسكندرنجلاء نفاديeng_elsaftyمصطفى صقر خبير باسواق الفوركس

كورس محاسبة كورسات محاسبة المحاسب المالي المحترف محاسبة مالية وظائف خالية وظائف خالية للمحاسبين فرص عمل وظائف وظائف كلية تجارة فرص عمل للمحاسبين
تابعنا على فيس بوك
التحليل الفنى والمالى و المتابعة اللحظية مؤشر البورصة المصرية , التحليل الفنى و المالي للبورصة المصرية , متابعة البورصة المصرية البورصة لحظة بلحظة

مشاهدة نتائج الإستطلاع: ياترى أيه رأيكم فى الباب
الباب جميل وبرجاء تثبيته 36 92.31%
يا عم وهو أحنا عندنا وقت أصلا برجاء ألغاء الباب 3 7.69%
المصوتون: 39. أنت لم تصوت في هذا الإستطلاع

قديم 10-19-2009, 01:44 AM   #251

كاتب الموضوع : احمد مبروك المنتدى : التحليل الفنى والمالى و المتابعة اللحظية قديم بتاريخ : 10-19-2009 الساعة : 01:44 AM
افتراضي أحلام سعيد وماجده ( مسلسل كوميدى جدا )

بالتعاون مع مجموعة البورصة المصرية
أحلام سعيد وماجده ( مسلسل كوميدى جدا )(منقول)
أحلام سعيد وماجده

الحلقة الأولى

سعيد : آى آى فيه إيه يا ماجده
ماجده : إصحى يا فالح مين( فاتن ) اللى عمال تنادى عليها وأنت نايم
بتحب عليا يا سعيد ..يالهوى .. يالهوى ..بعد ده كله نايم بتحلم لى بالستات
قوم قول لى مين فاتن دى ..عارف لو ما قلتش حيجرالك أيه ..حخنقك وأكتم نفسك بالمخده وأخلص منك
سعيد : إبعدى ياوليه المخده دى عن وشى حتخنق يا بنت المجنونه
ماجده : إتعدل كده وإحكى لى مين فاتن دى أن ما سميتك وخلصت منك
ما بقاش أنا ماجده ..كل يوم عمال تحلم لى بإسم شكل إمبارح كانت سعاد وأول كانت ثناء وأول أول كانت سميره وغيرها وغيرها ..هو فيه ايه ياراجل كل الستات دى بتعرفها امتى وفين ؟ إررر.. وإعترف يا فلاتى ياراجل ياهلس قول
سعيد :إبعدى إيديكى عنى وخلينى أروح الحمام الأول
ماجده : مفيش مرواح الحمام ألا لما تحكى لى مين فاتن دى
سعيد : مش قادر يا ماجده حرام عليكى أنا على آخريى
ماجده : برضه مش حسيبك إلا لما تقول
سعيد وهو يفلفص من إيدين ماجده التى كبست بكل وزنها على صدره
حقول كل حاجه بس سيبينى
يجرى سعيد على الحمام ويغلق الباب خلفه..ووقفت ماجده على الباب فى إنتظاره
ماجده : أنت فاكرك أنك هربت أن شالله تقعد جوه لحد بالليل أنا قاعدالك ..وأحضرت كرسى وجلست أمام باب الحمام وهى تسن السكاكين
سعيد : إيه الصوت ده يا ماجده
ماجده من الخارج : أنا بسن السكاكين والساطور ياحبيبى
سعيد : ليه يا ماجده إحنا ماعندناش لحمه فى التلاجه
ماجده : بس عندنا لحمه فى الحمام أن ما قطعتك كباب حلة وشويت ريشك وفرمتك
سعيد : السلاح يطول يا ماجده ..حتودى نفسك فى داهيه عشان حتة حلم
الموضوع الأصلى من هنا: مجموعة البورصة المصرية http://www.BORSAEGYPT.com/showthread.php?p=348593
ماجده : هو حلم واحد يامجرم ده أنت شغال أحلام بقالك أكتر من ست أشهر وكل يوم تنادى على واحده شكل..أن ماوريتك يا سعيد بس أطلع
سعيد من الداخل : أنا مريض يا ماجده حتى أسألى الدكتور(بسيونى )
ماجده : بسيونى..آلهى يولع بجاز هو كمان ..أنا مش عارفه الدواء اللى كاتبهولك خلاك زيدت فيها بدل ماكان حلم واحد فى الليله أصبح حلمين تلاته وأنا بتفرس جنبك ..شهل أطلع أحسن لك
سعيد : حرام عليكى يا ماجده عايز أروح الشغل بقالى يومين غايب وحيخصموا من الماهيه وقليل ما كان فيها تحقيق
ماجده: إن شالله يخصموا الماهيه كلها ويحولوا أوراقك على المفتى قادر ياكريم..كفايه مستحملاك ومستحمله قرف عيالك وعماله كل يوم أغير فى شكلى وفى لبسى زى ما قالى صخام البرك دكتور الهم والغم بتاعك.. أنك فى يوم ياندل تحلم وتنادى أسم ماجده..مفيش فايده أطلع بره أحسن لك (سعيد يفتح الباب قليلا وهو يقف خلفه)
ماجده :أطلع يا سعيد ماتخلنيش أتهور وأهد الحمام على دماغك
سعيد : أهدى بس يا ماجده وأنا حقول لك كل حاجه
ماجده : طب أطلع خلصنى عشان عايزه الحمام
تدخل ماجده الحمام ويسرع سعيد إلى غرفة النوم ليأخذ ملابسه(فينسى جزمته وينزل وهو لابس الشبشب) ويفر خارج الشقه ليكمل أرتدائها على السلم فيصادف خروج مدام صفاء من شقتها لتفرغ ال----------------------------------- فتجد سعيد يحاول أن يلبس البنطلون وهو واقف بملابسه الداخليه مسندا ظهره على باب شقتها فتفتح فيقع سعيد أمامها
فتفزع وترقع بالصوت فيجرى سعيد على السلم ليكمل ملابسه فى الشارع
ماجده تنادى على سعيد من البلكونه : خد الجزمه يا سعيد( طراخ بوم تسقط فردة جزمه فى الشارع والفرده التانيه فى بلكونة الأستاذ نصحى
الموضوع الأصلى من هنا: مجموعة البورصة المصرية http://www.BORSAEGYPT.com/showthread.php?p=348593
(الذى يغار على عروسته الجديده ويشاكل دبان وشه لمن يجرأ أن ينظر لها فيكون مصيره لكمه قويه تطيح بصف أسنانه)
سعيد من تحت : يامفتريه مالقتيش إلا البلكونه دى ترمى فيه فردة الجزمه
ماجده من فوق : أحسن.. أطلع لنصحى بقا وأستلقى وعدك
سعيد يكلم نفسه: النهار باين من أوله خلصنا من ماجده نلاقى نصحى يامنجى من المهالك يارب أعمل أيه لازم أجيب فردة الجازمه عشان أروح الشغل لو ماكنتش ماجده سنّه السكاكين كان الواحد طلع لبس جزمه تانيه وما يصطبحش بوش نصحى (ماجده من أمامكم ونصحى خلفكم فأين المفر) أستعنا على الشقا بالله

الحلقة الثانيه
مدام ميمى
يصعد سعيد السلم للدور الثالث حيث شقة الأستاذ نصحى ويرن الجرس ويرجع بسرعه للخلف وهو يضع يده على وجهه أتقاء لأى لكمه مفاجأة
ينفتح الباب ويسمع صوت حريمى كله دلع
ميمى : ميييين أستاذ سعيد أتفضل
سعيد: شكرا يامدام ميمى أصلى مستعجل وعايز أروح الشغل ..لا مؤأخذه فردة جزمتى وقعت عندكم فى البلكونه
ميمى :طب أدخل خودها ياروحى أحسن أيديا مش فاضيه
سعيد : لا بلاش وحياتك تجيبيها إنتى
ميمى : أنت حر تبقى تعدى فى وقت تانى يكون نصحى جه من البيت التانى يدهالك بنفسه ( وهى تشاور على أنفه بالبوكس لتذكره بالعقاب )
سعيد : هو نصحى بيه مش هنا
ميمى : لأ ياروحى لأ يا حبوب ..أخلص أدخل خد جزمتك وخلصنا ( تقوم ميمى بجذبه من ذراعه وتدخله الشقه وتغلق الباب)
:عندك تلات بلكونات فى التلات أوض أدخل دور على جزمتك وخدها وغور قبل ما نصحى ييجى يطين عشتك..حاضر ياستى ميمى
يدخل البلكونه فيجد فردة الجزمه معلقه على فرع الشجره القريبه من البلكونه يحاول أن ينط ليصل إليها ولكن هيهات فينادى على مدام ميمى
لتحضر له سلم
ميمى: أخلص نزل جزمتك دى فى يومك اللى مش معدى
سعيد :لو سمحتى ياست ميمى أمسكى لى السلم أحسن أقع فى الشارع
ميمى : بسرعه خلصنى الله يخرب بيتك الراجل ممكن ييجى فى أى وقت
سعيد وهو يتراقص فوق السلم ويقفز للوصول لفردة الجزمه فيختل توازنه وينقلب فوق ميمى ليفترشا الأرض ...يغمى على ميمى من قوة إرتطام جسم سعيد بها ولاتضع منطق ..يقف سعيد فى ذهول فقد أعتقد بأنها ماتت فيجرى فى أتجاه الباب عدة مرات ثم يعود وهو يلطم يالهوتى يالهوتى منك لله يا ماجده يامفتريه أعمل إيه فى النصيبه دى أعمل إيه يارب أسترها معايا ..يقوم بسحب جسد ميمى من البلكونه ليدخلها غرفة النوم ويرفعها بصعوبه ليضعها على السرير ويغطيها ويهم بالخروج فيسمع جرس الباب فيقوم بغلق الباب من الداخل يستمر الجرس فى الرنين بعنف والخبط بقوة ثم يسمع صوت نصحى وهو ينادى أفتحى ياميمى أفتحى ياحبيبتى ..ميمى ..ميمييييييييى
يختبئ سعيد وراء ستارة فى المدخل ..بوم بوم بوم طااااخ وأنفتح الباب على مصراعيه ويجرى نصحى فى أتجاه الغرفه التى ترقد فيها ميمى ويستغل سعيد فرصة إنشغال نصحى بأفاقة زوجته ويتسلل خارجا من باب الشقه ويجرى بأقصى سرعة إلى الطابق السادس ويفتح الباب ويغلقه بالترابيس ويجلس على أقرب مقعد وهو يلتقط أنفاسه اللاهثه وهو يحمد ربنا أن نجاه من هذا الموقف وهو يتخيل نفسه ونصحى يفصص جسده ويكيل له اللكمات القاتله
وهو فى ذهوله وأعيائه يجد يد تقبض عليه بعنف من الخلف
فيقفز مذعورا ليجد ماجده واقفه أمامه وهى تضحك ..
سعيد يتنبه انه بفردة جزمه وحيده فيصرخ: .الجزمه ..الجزمه ..ميمى الجزمه ..نصحى حيموتنى يا ماجده ( ويلطم على وجهه )
تضحك ماجده : ياريت عشان أخلص من أحلامك السافله ..ما تخفش فردة الجازمه رماها(نصحى) فى الشارع أنزل جبها
سعيد : مش عايزها وآدى الفرده التانيه ( يقذفها من البلكونه فتسقط هى الأخرى فى بلكونة الأستاذ نصحى )ويسمع صوته وهو يشتم ويتوعد بالويل والثبور وعظائم الأمور للجيران الحثالة الذين يقذفونه بالجزم
نصحى ينادى على البواب : عبده عبدوووه أصحى ياراجل ياتنبل ..الجزم دى بتاعة مين
عبده يبرم شاربه ويضحك ضحكه خبيثه فتظهر سنته الوحيده :الدزمه دى مجاس 42 بتاعة الأستاذ سعيد اللى فى الدور السادس كل يوم بنطلع له واحده ولا أتنين ..مفيش غيره يا نصحى بيه أطلع له
نصحى : متأكد يا عبده
عبده : ألا متأكد هى دزمة الأستاذ سعيد أنا حتوه عنها ده يامه وقعت على دماغى يابوى..أطلع له ياراجل وأنا حا تصل بالأسعاف
نصحى : بلاش أسعاف أتصل بمشرحة زينهم ياعبده
عبده : هع أهو كده الرداله..بس لوسمحت يانصحى بيه وحياة أبوك خلص عليه دوه فى شجته علشان أنا لسه ماسح السلم..هع خخخخخخخخخ

الحلقة الثالثة

ماجده تقابل رامبو

ماجده تلطخ يديها وملابسها والسكاكين بصلصة الطماطم وتجلس فى أنتظار وصول نصحى
يرن جرس الباب فتفتح ماجده الباب وهى تمسك سكين طويله فى يد وساطور فى اليد الأخرى وعليهم أثار الجريمه الحمراء وهى رابطه رأسها بمنديل أبيض وعليه بقع الصلصه ومنديل آخر تربطه على فمها وأنفها يشبه الكمامه
نصحى يشاهد منظرها فيخاف ويرجع للخلف
ماجده : كويس أنك جيت يانصحى تعالى أمسك معايا
نصحى : أمسك إيه يا مدام
ماجده : رجلين الراجل الميت علشان أشفيها
نصحى : راجل ميت مين يامدام ( يتكلم وهو يتراجع للخلف )
ماجده : سعيد جوزى ..تعالى قرب أنا حطه الجثه فى البانيو
نصحى يبعد أكثر ويستعد للهرب : جثه ورجلين وحتشفى وأمسك معايا ..أنتى دبحتى جوزك ياست ماجده
ماجده : أيووه.. يستاهل كل شويه يحدف جزمته من البلكونه طهقت منه قلت أخلص عليه ..ماتيجى تمسك معايا وأنت واقف زى الهلف كده أتحرك ياجدع لغزك وأنزل كرشك المدلدل ده على الأرض
إنما إنت كنت عايز أيه وبتخبط علينا ليه ؟؟
نصحى : مش عايز حاجه ..مفيش ..سعيد وحشنى جيت أشوفه
ماجده تكبس عليه أكتر وهى تضع السكينه بين عينيه..هيه عايز تشوفه
نصحى : بلاش وقت تانى متشكر متشكر أعدى فى وقت تانى
صوت سعيد وهو ينادى على ماجدة : ماجدة مااااجده مين معاكى بره
ماجده (فى سرها..الله ياخرب بيتك يا سعيد حتبوظ الشغل ) حاضر ياحبيبى أخلص من الحته الملظلظه دى وآجى أشفيك
نصحى ينظر بأستغراب : ده سعيد لسه عايش
ماجده : غريبه رغم أنى دبحاه وشاربه من دمه كبيتين من ساعه عفريته يلحق يطلع ..تعال معايا نشوف الحكايه دى وتمسك قصادى العفريت عشان ندبحه هو كمان
يضع نصحى ديله فى أسنانه وهويجرى يااااامه إلحقونى إلحقونى مجنونه مجنونه إلحقوووونى
ماجده تطل من على السلم وهى تنادى : أطلع يانصحى ياخواف ياجبان بس عاملى غضنفر على الفاضى..بتجرى ياجبان اخص عليك راجل خسع
تدخل ماجده وتغلق الباب وتكشف الغطاء عن سعيد فتجده يغط فى النوم
ماجده : ماشى يا سعيد يعنى مش حتصحى وتستدير لتخرج من الغرفه
فتسمع صوت سعيد وهو يحلم وينادى : سميره ..سميررره تعالى ياحبيبتى
تصرخ ماجده وتقفز فوق سعيد وتخنقه بيديها

اخبار مصر - الذهب - تحويل العملات
فوركس - تجارة فوركس

smithsameh غير متواجد حالياً

قديم 10-19-2009, 01:44 AM   #252
iron man سابقا
محلل فنــى وخبير باسواق المال ومحلل اقتصادي بجريدة اخبار اليوم

الصورة الرمزية احمد مبروك
كاتب الموضوع : احمد مبروك المنتدى : التحليل الفنى والمالى و المتابعة اللحظية قديم بتاريخ : 10-19-2009 الساعة : 01:44 AM

اقتباس : المشاركة الأصلية كتبت بواسطة farida مشاهدة المشاركة [ مشاهدة المشاركة ]
على فكرررررررررة جامدين جدا بجد تسلم ايدك

على فكرة كنت متوقع انى اضرب بعد المشاركات دى بس طالما جت منك خلاص كده انا مطمئن طب حد ليه هنا فى الفوازير ولا مش طالبه تفكير

فوركس - تجارة فوركس
توقيع

اللهم انت ربى لا اله إلا انت
خلقتنى وانا عبدك وانا على عهدك ووعدك ما استطعت
استغفرك اللهم من كل ذنب وخطيئت
وأتــــــــوب إليك

احمد مبروك غير متواجد حالياً

قديم 10-19-2009, 01:48 AM   #253
iron man سابقا

كاتب الموضوع : احمد مبروك المنتدى : التحليل الفنى والمالى و المتابعة اللحظية قديم بتاريخ : 10-19-2009 الساعة : 01:48 AM

يا جمااااااااااعة حصل حاجة كنت منتظرها من زماااااااااان والحمد لله تمت على ايد استاذة مرمر1 اولا الواحد كل ما كان يدخل الباب كان يلاقى نسبة التصويت 100% بدأت اشك ان فى حاجة غلط عشان انا عايش حياتى بالطول والعرض وعمرى ما لاقيت الناس متفقه على حاجة بنسبة 100% بس دلوقتى النسبة بقت الموافقة96% موافقة والـ4% رفض اه كده الواحد يطمئن انه لسه فى الحياة مش عايش فى الاحلام واوعى تكونى زعلتى من المشاركة اللى فاتت
الموضوع الأصلى من هنا: مجموعة البورصة المصرية http://www.BORSAEGYPT.com/showthread.php?p=348600
ولكى كل الشكر استاذة مرمر ومرحبا بيكي معنا فى الباب

فوركس - تجارة فوركس
توقيع

وأتــــــــوب إليك

قديم 10-19-2009, 01:51 AM   #254
iron man سابقا

كاتب الموضوع : احمد مبروك المنتدى : التحليل الفنى والمالى و المتابعة اللحظية قديم بتاريخ : 10-19-2009 الساعة : 01:51 AM

ههههههههههههه
جامده اوى يا سامح ب حكايه ماجده وسعيد دى بتفكرنى بماجد والبورصة يا راجل الراجل ده ورايا ورايا مش عارف اروح منه فين

فوركس - تجارة فوركس
توقيع

وأتــــــــوب إليك

قديم 10-19-2009, 01:52 AM   #255
iron man سابقا

كاتب الموضوع : احمد مبروك المنتدى : التحليل الفنى والمالى و المتابعة اللحظية قديم بتاريخ : 10-19-2009 الساعة : 01:52 AM

والأن قالوا فى الأمثال

الأحول: إنسان له وجهتان نظر في آن واحد

القاموس: كتاب وضعه العلماء ليعتمد عليه الجهلاء ويبقوا على جهلهم

ابتسامة الحماة: باقة جميلة جداً من الزهور الصناعية

الأسرار: معلومات تبوح بها للآخرين ليقوموا باستغلالها ضدّك عند اللزوم

السفير: انسان له شفتان يتحرّك بينهما لسان شعب بأكمله

الصمت: أروع حديث بين الأصدقاء

الأمل: الطعام اليومي الذي يقتات به الجوعى أياً كان نوعهم

الإبتسامة: أقدم وأسرع طريقة للمواصلات عرفها الإنسان
الموضوع الأصلى من هنا: مجموعة البورصة المصرية http://www.BORSAEGYPT.com/showthread.php?p=348612

الشوق: معدن نادر يتمدّد بالحرارة وينكمش بالبرودة

النظرة: لغة عالمية لاتحتاج إلى ترجمة

التجارب: مدرسة باهظة المصروفات وجميع تلاميذها أغبياء

الحب: جزيرة من العواطف تحيط بها المتاعب من كل الجهات

الإنسان: كائن من التراب خرج.. وعلى التراب عاش ومع التراب تعامل.. وإلى التراب يعود

الصدق: قارة لم تُكتشف بعد

الشائعة: طائرة أسرع من الصوت

العاقل: من يضيف لعقله عقول الأخرين

المنافق: كائن يمدحك في ضجة ويخونك في صمت

الخطوبة: عملية استطلاع قبل إعلان الزواج

الحب: مدرسة تجبر المرأة على تصفيف شعرها وتجبر الرجل على تصفيف مشاعره

الأمثال: خلاصة تجربة قُيّدت ضد مجهول

الخجل: فرصة نادرة تتيح للفتاة أن تبدو متورّدة الوجه بدون استخدام المساحيق

المؤتمر: وسيلة منظّمة لتأجيل إصدار أي قرار

فوركس - تجارة فوركس
توقيع

وأتــــــــوب إليك

قديم 10-19-2009, 01:53 AM   #256
iron man سابقا

كاتب الموضوع : احمد مبروك المنتدى : التحليل الفنى والمالى و المتابعة اللحظية قديم بتاريخ : 10-19-2009 الساعة : 01:53 AM

يا جماعة الساعة داخله على واحدة بليل حد عايز يشرب حاجة قبل ما نقفل البووووووفيه

فوركس - تجارة فوركس
توقيع

وأتــــــــوب إليك

قديم 10-19-2009, 01:57 AM   #257

كاتب الموضوع : احمد مبروك المنتدى : التحليل الفنى والمالى و المتابعة اللحظية قديم بتاريخ : 10-19-2009 الساعة : 01:57 AM
افتراضي << مـصــر بعد سـنــة 2050 >>

انسو بقى شوية طوابير العيش . . . وانكم متخرجين من 5 سنين ومش لاقين شغل مناسب . . . والفساد . . . والعبارة . . . وكل الكلام ده . . .
وغـمــض عـيـنــيـــك واتجنن واحـلــم بمـصــر كمان 50 سنة ياترى حالها هايبقى ايه (منقوووووووووووووووووول)

سنة 2055: اليابان تحتفل بإنجاز أضخم صفقة لشراء أجهزة كمبيوتر من مصر بعد نقاش حاد في البرلمان المصري لمدة ثلاثة أشهر
سنة 2056: أزمة دبلوماسية تنشب بين مصر وفرنسا بسبب سيجارة ألقاها سائح فرنسي في الشارع في أشهر المنتجعات السياحية المصرية وفرنسا تعرض تعويضات مالية .
سنة 2057: مصر تهدد بطرد الطلبة الكنديين الدارسين في الجامعات المصرية - بسبب قيام طالب كندي في مرحلة الدكتوراة بسرقة بحث علمي من أحد طلبة
الموضوع الأصلى من هنا: مجموعة البورصة المصرية http://www.BORSAEGYPT.com/showthread.php?p=348617
البكارلوريوس المصريين.
سنة 2058: مصر تنتهي من بناء أضخم مركز تسوق(مول) في العالم وذلك في مدينة بلبيس ، حيث أنشئ على أرض بمساحة 1957 فدان و جراجات تتسع (36,000) سيارة من الحجم الكبير .
سنة 2060: مصر تحرز المركز الثاني في بطولة كاس العالم لكرة القدم والتي أقيمت في المنيا بعد خسارتها أمام المنتخب الأفغاني.
سنة 2061: مسيرات عارمة تجوب مختلف المدن المصرية احتجاجاً على منع استخدام السيارات العاملة على الصخر الزيتي داخل مرافق بلبيس مول .
سنة 2063: فيلم أميركي يفوز لأول مرة بجائزة مهرجان طنطا السينمائي الدولي بعد أن كانت حكراً على الأفلام الصومالية.
سنة 2065: مصر تستخـدم حق الفيتـو في مجلس الأ من الدولي ضد قرار يسمح للصين بكسر احتكار مصر لتجارة السيارات في افريقيا و آسيا واوروبا
سنة2066: الفتاة المصرية جمالات فرغلي دبوس من محافظة الفيوم تفوز بلقـب ملكة جمال الكون بدون منازع
سنة 2067: العالم المصري (خالد ابوطاقية) يفوز بجائزة نوبل في الفيزياء عن اختراعه (شيشه) تعمل بالطاقة الشمسية طوابير من الشبان الكنديين والامريكان امام السفارة المصرية لتقديم طلبات الهجرة

اهة نسيت اقولكم

سنة 2087: الاتحاد العالمى يجتمع برئاسة مصر الدولة المستضيفة من اجل الاستفادةمن معاير البورصة المصرية وتطبيقها على البورصاتتتتتتتتت على المستويات الدوالية

ههههههههههههههههههههههههههههههههه مفيش حاجة بعيدة على ربنا

فوركس - تجارة فوركس

قديم 10-19-2009, 02:05 AM   #258
iron man سابقا

كاتب الموضوع : احمد مبروك المنتدى : التحليل الفنى والمالى و المتابعة اللحظية قديم بتاريخ : 10-19-2009 الساعة : 02:05 AM

اقتباس : المشاركة الأصلية كتبت بواسطة smithsameh مشاهدة المشاركة [ مشاهدة المشاركة ]

ههههههههههههههههههههههههههههههههه مفيش حاجة بعيدة على ربنا

ههههههععععع انته بقا كده حالتك ما يتسكتش عليها ايه يا عم احلام اليقظه اللى انته بتقولها دى لا انته كده ليكي منى واحد سكلانس عشان تفوق قبل النوووووووووووم

فوركس - تجارة فوركس
توقيع

وأتــــــــوب إليك

قديم 10-19-2009, 02:06 AM   #259

كاتب الموضوع : احمد مبروك المنتدى : التحليل الفنى والمالى و المتابعة اللحظية قديم بتاريخ : 10-19-2009 الساعة : 02:06 AM
افتراضي خلى امك تنفعك

دخل احد من الشباب الى السوبر ماركت
لشراء حاجيات ا لمنزل وبينما هو يتجول
فالسوق لفت انتباهه امراة كبيرة في السن تتنقل وراءه
من مكان الى اخر ولم يقف
الحال عند ذلك حتى اقتربت منه بشدة وهي تشخص ببصرها في
وجهه التفت اليها وقال
يا امي تريدين شي مني ؟
التفتت اليه وبكت وقالت : ( يا امي ) آه انها اجمل
كلمة اسمعها
اسمع يا بني انت تشبه ابني الذي مات في حادث سيارة
وقد افتقدت تلك الكلمة اللي
الموضوع الأصلى من هنا: مجموعة البورصة المصرية http://www.BORSAEGYPT.com/showthread.php?p=348627
تجبر قلبي وتعيد لي قواي ، وانهالت تبكي بكاءا '
شديديا ' !!
اخذ يصبرها ويقول اصبري يا امي واحتسبي هذا امر الله ،
الله يعوضك خير ان شاء
الله ،
قالت ابغي منك طلب قالها آمري : قالت ابغيك تسمعني
هالكلمة وأنا مروحه
فقام بترديد :
امي
امي
امي
وذهبت وهي تبكي وقلبه يتقطع من الالم والحسرة على هذا
الموقف الانساني المؤلم
وتمنى لو انه لم يشاهد هذه الام الحزينة
وبعد ان انتهى من التبضع وتقدم للمحاسب وهو يتألم
لبقايا المو قف .
كم الحساب ؟
قال الحساب 450 جنيه
وحساب امك 1550جنيه
امي ؟؟ اين امي؟
قال : التي ذهبت من هنا وانت تودعها وقالت الحساب عند
ولدي
قال : الم تذهب امك من هنا وانت تودعها ؟؟؟ يا امي مع
السلامه
قال بلى ،انا ودعت امراه مات ولدها وقلت لها يا امي ،
قال المحاسب: انا ما اعرف الا الحساب
ولم يجد صاحبنا بدلا من دفع الحساب ودفع الحساب وهو
يقول
حسبي الله ونعم الوكيل

قال المحاسب خلي أمك تنفعك

منقول

فوركس - تجارة فوركس

قديم 10-19-2009, 02:10 AM   #260

كاتب الموضوع : احمد مبروك المنتدى : التحليل الفنى والمالى و المتابعة اللحظية قديم بتاريخ : 10-19-2009 الساعة : 02:10 AM

اقتباس : المشاركة الأصلية كتبت بواسطة iron man مشاهدة المشاركة [ مشاهدة المشاركة ]
ههههههععععع انته بقا كده حالتك ما يتسكتش عليها ايه يا عم احلام اليقظه اللى انته بتقولها دى لا انته كده ليكي منى واحد سكلانس عشان تفوق قبل النوووووووووووم

ههههههههههههههههه ربنا يخليك يا باشا بس بقولك اية هات السكالانس بسرعة لحسن انا مش هعرف اسكت او تدينى كرسى فى الكلوب الاسرع هاتة هههههههههههههه

فوركس - تجارة فوركس

الكلمات الدلالية (Tags)
لا إله إلا أنت سبحانك إني كنت من الظالمين