Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player

Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player

" قُلْ أَعُوذُ بِرَبِّ الْفَلَقِ *مِن شَرِّ مَا خَلَقَ * وَمِن شَرِّ غَاسِقٍ إِذَا وَقَبَ * وَمِن شَرِّ النَّفَّاثَاتِ فِي الْعُقَدِ * وَمِن شَرِّ حَاسِدٍ إِذَا حَسَدَ ". صدق الله العظيم
عمالقة مجموعة البورصة المصرية
د السيد الغنيمىالشيخ غريبمحمد علي باشاالخبير 2000ياسر خطابكالوشامصطفى نمرةالاسيوطي
محمود 9200ateef4999محمد ناجحasra2002عبدالعزيز ابو اسكندرنجلاء نفاديeng_elsaftyمصطفى صقر خبير باسواق الفوركس

كورس محاسبة كورسات محاسبة المحاسب المالي المحترف محاسبة مالية وظائف خالية وظائف خالية للمحاسبين فرص عمل وظائف وظائف كلية تجارة فرص عمل للمحاسبين
تابعنا على فيس بوك
التحليل الفنى والمالى و المتابعة اللحظية مؤشر البورصة المصرية , التحليل الفنى و المالي للبورصة المصرية , متابعة البورصة المصرية البورصة لحظة بلحظة

مشاهدة نتائج الإستطلاع: ياترى أيه رأيكم فى الباب
الباب جميل وبرجاء تثبيته 36 92.31%
يا عم وهو أحنا عندنا وقت أصلا برجاء ألغاء الباب 3 7.69%
المصوتون: 39. أنت لم تصوت في هذا الإستطلاع

قديم 10-25-2009, 11:09 PM   #461
iron man سابقا
محلل فنــى وخبير باسواق المال ومحلل اقتصادي بجريدة اخبار اليوم

الصورة الرمزية احمد مبروك
كاتب الموضوع : احمد مبروك المنتدى : التحليل الفنى والمالى و المتابعة اللحظية قديم بتاريخ : 10-25-2009 الساعة : 11:09 PM

بالتعاون مع مجموعة البورصة المصرية
اقتباس : المشاركة الأصلية كتبت بواسطة هداية مشاهدة المشاركة [ مشاهدة المشاركة ]
[color="sienna"][size="5"]يا استاذ احمد ما السندويتشات الحلوة دى لازم يطمع فيها
وبالهنا والشفا للى اكل صديقنا سامح اكيد مش ها يبخل علينا بغيرها دة ابو الكرم كله
ها بقى اجيب الغسيل امتى ؟

ههههههههههههههههههههههه
يلا يا موحا حدد وقت بقا الناس مستعجلة وعايزة تجيب الغسيل والله نفسى اشوف شكلك دلوقتى بجد

اخبار مصر - الذهب - تحويل العملات
فوركس - تجارة فوركس
توقيع

اللهم انت ربى لا اله إلا انت
خلقتنى وانا عبدك وانا على عهدك ووعدك ما استطعت
استغفرك اللهم من كل ذنب وخطيئت
وأتــــــــوب إليك

احمد مبروك غير متواجد حالياً

قديم 10-25-2009, 11:12 PM   #462
iron man سابقا

كاتب الموضوع : احمد مبروك المنتدى : التحليل الفنى والمالى و المتابعة اللحظية قديم بتاريخ : 10-25-2009 الساعة : 11:12 PM

اقتباس : المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mira_a مشاهدة المشاركة [ مشاهدة المشاركة ]
انا هناااا...
جيت والكافيه فاضي ...طيب لما اشغل اغنيه حلوه كده واعملي واحد شاي بالخوخ ...
واعد استمخمخ بالاغنيه بس ياتري هسمع ايه ....
اه ممكن اغنيه ( التحدي ) بتاعة الشحروره ... او اغنيه شو بني... يلا اهي حاجه تاخدني معاها والسلام...
مسافه مااشرب الشاي والزباين تهل علينا يافتاح ياعليم يارزاق ياكريم ....

مش هاقول غير الف مبروك يا فراااااااشة ودى تحتها خطوط كتير وياريت الناس تباركلى انا كمان عشان العبد لله اول مين قال للأستاذة/ ميرا يا فراشة ويلا بقا عايزين نفكر فى اسم لفراشة الكافيه عمو سامح حبيب الكل

فوركس - تجارة فوركس
توقيع

وأتــــــــوب إليك

قديم 10-25-2009, 11:15 PM   #463
iron man سابقا

كاتب الموضوع : احمد مبروك المنتدى : التحليل الفنى والمالى و المتابعة اللحظية قديم بتاريخ : 10-25-2009 الساعة : 11:15 PM

اقتباس : المشاركة الأصلية كتبت بواسطة smithsameh مشاهدة المشاركة [ مشاهدة المشاركة ]
يا جماعة انا عايز اقولكم انى لما شفت المشاركاااات بتاعتكو مت مت مت مت من الضحكككككككك انا عايز افهمكم حاجة انا اصلا لية بعمل كد ة مش عشان وقت فراغ لا لا لا عشان لو ربنا كرمنى واتجوزت زى بقيت خلق الله اريح مراتى هى دية كل الحكاية سؤال لية اريح مراتى لان انا ناوى لما اتجوز اتجوز واحة مفترية عشان انا مدلع على الاخر فى بيت امى وهى دايما تقولى بكرة تعرف الهنا اللى انا معيشاااااك فية ربنا يخليهالى يا رب عشان كدة بتمرن من دلوقت ههههههههههههههههههه

االاعمااااااااااااااال

1-
اجى الصبح بدرى افتح ( طبعا هاخد اجازة من الشغل)

2-
ارش مية (اى غرامات من الحى هدفعها من جيبى )

3-
احضر الشندوتشاااات للاعضاة (طبعا والاولاد - الصغيرين ) متقلقوش انا معايا فلوس يعنى على حسابى

4-
اتأكد ان اوى نوع المشروبات للاعضاء (كل واحد حسب ما يحب - حرية شخصية ) لو سمحتو كل واح يحب حاجة يسجلها فى الدفتر لحسن انسى وتبقى وقعتى سودةة او هباب اسهل ويبقى تغيررررررر

5-
تأجير باص لنقل الاعضاء نهارأ وقت الجلسة ( من : والى الكافية ) طبعا خدمة خاصة للى يغم علية لاقدر الله

6-
الترويح والترفية عن الاعضاء بعد انتهاء الجلسة ( يعنى اللى دايخ ممكن اغرقة مية - بسكر طبعا اوشربات )

7-
طبعا الغداء والله مش ناسى طبعا توفيرأ وبعد التأكد من ان سندوتشاتى عجباكم اوى كدة ( مش هجيب شيف انا موجود وبلاش)

8-
البند دة خاااص بالمدامات الاعضاء لوفى طلب ولى حاجة يتكفل الكافية بجميع الطلبات من عم حسين (السوبر ماركت اللى جنبنا - طبعا انا اللى هدفع يعنى ببلاش )

9-
الانسات ممكن يتصرفو هما ( معندهمش اى مسؤلية )

10-
واخيرا طبعا الغسيل معلش يا جماعة هيبقى اسبوعى (متهيألى ظهرى مش هيستحمل ) ولو ممكن نجيب غسالة اوتوماتك يبقى كتر خيركم

11- معلش ممكن حد يبقى يطمن امى عليا ( رجااااااااء)

طبعا فى انتظار مقتراحتكم لا لا مقترحاتكم اية اومركم عشان انا حاسس ان فى حد عندة اقترحات تانى يقول يا جماعة مينكسفش هههههههههههههههههههههههه

هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه هههههههههههههههه

رجاء ممكن تسمحولى ابقى اروح لصحابى عشان بيوحشونىىىىى هههههههههههههههههههههههه يا لهوىىىىىىىىىىىىىىىىى

ههههههههههههههههههههه
يا لعبك يا سامح انته كده هتبقى شهيد الكافيه زى عمو شهيد الحب بس خلى بالك كده كده هتتجوز واحدة مفترية وحتى لو مش مفتريه هى غصبن عنها لازم تفترى عليك يا ابنى انته لقطه حد لاقى زيك دلوقتى

فوركس - تجارة فوركس
توقيع

وأتــــــــوب إليك

قديم 10-25-2009, 11:19 PM   #464
iron man سابقا

كاتب الموضوع : احمد مبروك المنتدى : التحليل الفنى والمالى و المتابعة اللحظية قديم بتاريخ : 10-25-2009 الساعة : 11:19 PM

اقتباس : المشاركة الأصلية كتبت بواسطة farida مشاهدة المشاركة [ مشاهدة المشاركة ]
يعنى انت مفيش حاجه عجباك خالص وحتى طلباتنا مستخسرها فينا نعمل ايه تانى علشان نرضيك كوبايه لموناته بسرعه علشان اروق دمى مش كفايه رحماك من عزومه العشا بقالى اربع ايام الليمون فين انت لسه مجتش

هههههههههههههه هو حد ملاحق من طلباتكوا سيداتى الأعزاء ما تشيلوش هم حاجة خلاص من اليوم سامح يلبى جميع الطلبات انسوا اللى فات والشغل من جديد وكله على ميـــــــــــــــــــــــــــه بيضا

فوركس - تجارة فوركس
توقيع

وأتــــــــوب إليك

قديم 10-25-2009, 11:20 PM   #465
iron man سابقا

كاتب الموضوع : احمد مبروك المنتدى : التحليل الفنى والمالى و المتابعة اللحظية قديم بتاريخ : 10-25-2009 الساعة : 11:20 PM

اقتباس : المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Donia مشاهدة المشاركة [ مشاهدة المشاركة ]
ميرسي جدا يا استاذ على ترحيبك وحفاوتك والف سلامة على حضرتك وان شالله تكون دلوقتي احسن
وفعلا زي ماحضرتك وصفت الكافيه هنا انا شفت فيه اللمة الحلوة اللي يمكن نفتقدها شوية في زحمة الدنيا وتقريبا عامل زي نسمة الصيف المنعشة
وكل الشكر لحضرتك ولكل الاعضاء الافاضل اللي ساندوا الفكرة وللفرسان اللي شايلين على اكتافهم المهمة مع حضرتك استاذ سامح واستاذة ميرا
وانتظروني زبونة دايمة هنا بس النت يتصلح وحتلاقوني هنا كتييييييييير جدا
تحياتي يا فندم

يا دوندون حضرتك تنورى الكافيه بس ما تنسيش وانتى جايه اى حاجة هنا ننفع بينا اخونا سامح يعنى غسيل ماكواة اى حاجة سامح فى الخدمة

فوركس - تجارة فوركس
توقيع

وأتــــــــوب إليك

قديم 10-25-2009, 11:22 PM   #466
iron man سابقا

كاتب الموضوع : احمد مبروك المنتدى : التحليل الفنى والمالى و المتابعة اللحظية قديم بتاريخ : 10-25-2009 الساعة : 11:22 PM

بعد الكبة والحمص لبنان يدخل كتاب غينيس مع اكبر صحن تبولة

(afp) – منذ ساعة واحدة

بيروت (ا ف ب) - سجل 300 طباخ لبناني الاحد رقما قياسيا في كتاب غينيس مع اكبر صحن تبولة، وهو طبق يشتهر اللبنانيون بتحضيره، محققين ثالث رقم قياسي للبنان هذه السنة في مجال الطعام.

وتحت اشراف ممثل غينيس للارقام القياسية، قام 250 طباخا و50 رئيس طباخين من المدرسة الفندقية الرسمية بتقطيع اكثر من ثلاثة اطنان ونصف طن من البقدونس والطماطم والبصل ليصنعوا الطبق الفائز، الذي اضافوا اليه عصير الليمون الحامض وزيت الزيتون والمتبلات.
الموضوع الأصلى من هنا: مجموعة البورصة المصرية http://www.BORSAEGYPT.com/showthread.php?p=358827

والسبت سجل 250 طباخا لبنانيا ومساعدوهم سبقا لدى مؤسسة غينيس من خلال اعداد اكبر صحن حمص صنعوه باستخدام اكثر من طنين من الحمص في تحد يحمل طابعا غذائيا ووطنيا على السواء.

وكان المنظمون اعلنوا في بيان تنظيم حدث وطني بهدف التاكيد على الاصل اللبناني للحمص وكذلك للتبولة واطباق لبنانية اخرى يطالبون بحق ملكيتها الفكرية لبيروت وليس لدول اخرى وخصوصا اسرائيل.

وفي اب/اغسطس، دخلت مدينة اهدن في شمال لبنان موسوعة غينيس بفضل اكبر صينية كبة في العالم.

فوركس - تجارة فوركس
توقيع

وأتــــــــوب إليك

قديم 10-25-2009, 11:24 PM   #467
iron man سابقا

كاتب الموضوع : احمد مبروك المنتدى : التحليل الفنى والمالى و المتابعة اللحظية قديم بتاريخ : 10-25-2009 الساعة : 11:24 PM

نمساوي يخترح عربة "حنطور" بمحرك كهربائي

فيينا : أبتكر سائق نمساوي يدعى ماريو شتينر عربة حنطور تعمل بمحرك كهربائي، وهى صنعت خصيصًا لمساعدة الحيوانات على الأعمال الشاقة، فضلا عن قدرتها الواضحة في التغلب على المشكلات التي تتعلق بتلوث البيئة .

وقال ماريو شتينر وهو يعمل سائق حنطور إنه توصل إلى ذلك الاختراع بعد عامين من التجارب، حيث سيؤدي ذلك المحرك الكهربائي إلى مساعدة الحيوانات في التغلب على الطرق الجبلية المنحدرة وحمل الأشياء الثقيلة .

وقال شتينر لصحيفة "ويكلي اوسترولر بوت " إن متسلقي الجبال ومسئولي حقوق الحيوان غالبا ما يشكون من أن الحيوانات تعمل كثيرا، لكني منذ أن استعملت المحرك لم أعد اسمع تلك الشكاوى الساخرة ".
الموضوع الأصلى من هنا: مجموعة البورصة المصرية http://www.BORSAEGYPT.com/showthread.php?p=358829

وتأتى فكرة عمل عربة الحنطور الجديدة، عندما يتم إيقاف المحرك ويسحب الحصانان العربة وحدهما فإن البطارية تشحن بشكل جزئي، ويتم استغلالها بعد ذلك في الطرقات الجبلية الصعبة والحمولات الثقيلة

فوركس - تجارة فوركس
توقيع

وأتــــــــوب إليك

قديم 10-25-2009, 11:47 PM   #468
Donia
موقوف

كاتب الموضوع : احمد مبروك المنتدى : التحليل الفنى والمالى و المتابعة اللحظية قديم بتاريخ : 10-25-2009 الساعة : 11:47 PM

اقتباس : المشاركة الأصلية كتبت بواسطة iron man مشاهدة المشاركة [ مشاهدة المشاركة ]
يا دوندون حضرتك تنورى الكافيه بس ما تنسيش وانتى جايه اى حاجة هنا ننفع بينا اخونا سامح يعنى غسيل ماكواة اى حاجة سامح فى الخدمة

دوندون مين؟؟؟
هو فيه عضو جديد اسمه دوندون ياجماعة؟؟طب مش تقولوا علشن ارحب به معاكم؟؟؟
حضرتك والاستاذ سامح تؤمروا يا استاذ غسيل ومكوة وطبخ كمان حاجة بسيطة جدا للكافيه بتاعنا بس تقريبا حضرتك لخبطت بين مشاركتي ومشاركة الاستاذ/ة دوندون
تحياتي للجميع

فوركس - تجارة فوركس

Donia غير متواجد حالياً

قديم 10-26-2009, 12:32 AM   #469
عضو مميز جدا

الصورة الرمزية zmido89
كاتب الموضوع : احمد مبروك المنتدى : التحليل الفنى والمالى و المتابعة اللحظية قديم بتاريخ : 10-26-2009 الساعة : 12:32 AM

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته ازيك يا ايرون يا غالى و الله واحشتنى جدا جداااااااااااااااا رجاء اعذرنى لغيابى الفترة اللى فاتت عن الكافية

فوركس - تجارة فوركس
توقيع

ربنا هب لنا من لدنك رحمه انك انت الوهاب

zmido89 غير متواجد حالياً

قديم 10-26-2009, 12:46 AM   #470

كاتب الموضوع : احمد مبروك المنتدى : التحليل الفنى والمالى و المتابعة اللحظية قديم بتاريخ : 10-26-2009 الساعة : 12:46 AM

اقتباس : المشاركة الأصلية كتبت بواسطة salma مشاهدة المشاركة [ مشاهدة المشاركة ]
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
حمد الله بالسلامة ا\احمد منور كافيهك والله
بس الحمد لله الاستاذ سامح الله يبارك له قام بالواجب تمام
وانا كنت بدخل لوحدى واخلص السندوتشات واشرب الحاجات ويجعله عامر
ما تتاخرش علينا تانى بنفتقد وجودك فعلا وتحياتى ليك

ههههه طبعا أ / سلمى اول ما لفت نظرها هو السندوتشات دة معناة دة معناة انها داخلة على طمع بس الاهم انى هلاقى اللى يقدر مجهودى فى السندوتشات
وطبعا الدور جاى على الغسيل على العموم انتى منورة والله

فوركس - تجارة فوركس

smithsameh غير متواجد حالياً

الكلمات الدلالية (Tags)
لا إله إلا أنت سبحانك إني كنت من الظالمين