Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player

Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player

" قُلْ أَعُوذُ بِرَبِّ الْفَلَقِ *مِن شَرِّ مَا خَلَقَ * وَمِن شَرِّ غَاسِقٍ إِذَا وَقَبَ * وَمِن شَرِّ النَّفَّاثَاتِ فِي الْعُقَدِ * وَمِن شَرِّ حَاسِدٍ إِذَا حَسَدَ ". صدق الله العظيم
عمالقة مجموعة البورصة المصرية
د السيد الغنيمىالشيخ غريبمحمد علي باشاالخبير 2000ياسر خطابكالوشامصطفى نمرةالاسيوطي
محمود 9200ateef4999محمد ناجحasra2002عبدالعزيز ابو اسكندرنجلاء نفاديeng_elsaftyمصطفى صقر خبير باسواق الفوركس

كورس محاسبة كورسات محاسبة المحاسب المالي المحترف محاسبة مالية وظائف خالية وظائف خالية للمحاسبين فرص عمل وظائف وظائف كلية تجارة فرص عمل للمحاسبين
تابعنا على فيس بوك
التحليل الفنى والمالى و المتابعة اللحظية مؤشر البورصة المصرية , التحليل الفنى و المالي للبورصة المصرية , متابعة البورصة المصرية البورصة لحظة بلحظة

مشاهدة نتائج الإستطلاع: ما رأيك فى فكرة الباب ؟
ممتاز 23 92.00%
جيد 2 8.00%
عادى 0 0%
المصوتون: 25. أنت لم تصوت في هذا الإستطلاع

قديم 01-06-2010, 12:15 AM   #791
wael ahmed
موقوف

كاتب الموضوع : walid المنتدى : التحليل الفنى والمالى و المتابعة اللحظية قديم بتاريخ : 01-06-2010 الساعة : 12:15 AM
افتراضي رد: أعرف سهمك

بالتعاون مع مجموعة البورصة المصرية
استاذ وليد متزعلش شكل الاخ سبزيرو اول مره يدخل بابك ومايعرفش طريقتنا ونلتمسله العذر ويااخ سبزيرو من فضلك مش فاهم طريقه الباب اسئل الاول عجبك اهلا وسهلا ماعجبكش ابواب المنتدى كتير وكلهم اساتذه افاضل بدون تجريح في احد فانا بادخل منتديات كثيره الباب اللي بيعجبني اتابع فيه اللى مايعجبنيش اتركه بدون دخول في جدال عقيم لايودى ولايجيب وهذا ليس دفاعا عن الاستاذ وليد فهو قادر علي الرد انما بقول وجهه نظري وربنا هدي الجميع ويوفقنا الي الخير

اخبار مصر - الذهب - تحويل العملات
فوركس - تجارة فوركس

wael ahmed غير متواجد حالياً

قديم 01-06-2010, 01:10 AM   #792

كاتب الموضوع : walid المنتدى : التحليل الفنى والمالى و المتابعة اللحظية قديم بتاريخ : 01-06-2010 الساعة : 01:10 AM

اخواني الاعزاء

تحية طيبة لكم جميعا ولك ايضا يا استاذ وليد

اقتراحي كان مجرد اقتراح لا اكثر ولا اقل

حبيت تاخذ به براحتك

محبتش كمان براحتك

لكن العضو الجديد الي زيي مش هيعرف فيه ايه

واتصور ان المنتدى للجميع يمكن صحيح اول مشاركة ليا

لكن الاعضاء كلهم سواسية فعلى سبيل المثال الاستاذ الكريم مصطفى نمرة

وانا من اشد المتابعين له سواء هنا او على اليوتيوب

عندما يضع تحليلا فنيا فانه يضعه للجميع بدون استثناء

لماذا تضيق الخناق على نفسك في عشرة اعضاء او عشرين

يا اخي فيه ناس مسجلة ومعندهاش وقت ترد وتجاوب وتفتح ميل

زي حالاتي اجي اشوف توصية او تحليل وادعي لصاحبها بظهر الغيب

والله من وراء القصد في انتقادي لك عزيزي

لكن ما شاء الله انت فاهم وعندك علم

ليه تديه لفئة دون اخرى ليه متنزلوش هنا

ويشوفو 1000 عضو بمكان عشرة وصدق كلهم هايدعولك بظهر الغيب

ومتخافش انه مش هتعرف تشتغل لو نزلت توصياتك هنا في الباب
الموضوع الأصلى من هنا: مجموعة البورصة المصرية http://www.BORSAEGYPT.com/showthread.php?p=463766

بالعكس لان ربنا هيطرح فيها البركة عارف ليه

لان اجرك عند ربنا هيبقى اضعاف لانك افدت ناس اكتر

ومننساش " ان خير الناس انفعهم للناس "

ومتزعلش من كلامي بس صدق انه في مصلحتك

وان شاء الله نشوف بابك الاول في المنتدى

تحياتي لك اخي العزيز

فوركس - تجارة فوركس

سبزيرو غير متواجد حالياً

قديم 01-06-2010, 01:38 AM   #793

كاتب الموضوع : walid المنتدى : التحليل الفنى والمالى و المتابعة اللحظية قديم بتاريخ : 01-06-2010 الساعة : 01:38 AM

السلام عليكم ورحمة اللة وبركاتة
استاذ وليد ممكن تضفنى عند حضرتك
[email protected]

فوركس - تجارة فوركس

نور13 غير متواجد حالياً

قديم 01-06-2010, 01:41 AM   #794

كاتب الموضوع : walid المنتدى : التحليل الفنى والمالى و المتابعة اللحظية قديم بتاريخ : 01-06-2010 الساعة : 01:41 AM

ازيك يا استاذنا المفروض يكون النقد بناء واظن لو وجهة نظرك بفس الاسلوب ال اتكلمت بية في المشاركة ال فوق دي كنت هتلاقي رد كويس ويفهمك ال انت عاوزة ويااخي ده اسلوب من ضمن مليون اسلوب والواضح هنا في المنتدي والله العظيم بحس انه متراقب ال بيقولوه اخونا هنا بيجي بالعكس رغم ايجابية المؤشرات فده كان اقتراح وبنعمل بيه وبعدين يااخي ضيف الاستاذ وليد عند حضرتك ولما حضرتك تفضي ابقي افتح الايميل زيي مابتفتح المنتدي وهتشوف الرسايل ال اتبعتت لحضرتك وانت اوف لاين وخلاص والحكاية سهلة وبسيطة ومفيش داعي للتجريح

فوركس - تجارة فوركس
توقيع

* قال بسمارك ( العوامل العاطفية توشك إن تكون معدومة الأثر في حلبة السياسة كما هي في ميدان التجارة .

* من رفع نفسه فوق قدرها صارت نفسه محجوبة عن نيل كمالها .

محمود شاكر غير متواجد حالياً

قديم 01-06-2010, 03:08 AM   #795

كاتب الموضوع : walid المنتدى : التحليل الفنى والمالى و المتابعة اللحظية قديم بتاريخ : 01-06-2010 الساعة : 03:08 AM

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته ارى عدم التجريح فى احد ومع زلك الى عايز ينفد احد ليس بالطريقة ديه ولكن ممكن تتكلم على الخاص او الايميل ان كنت تريد النصيحة

فوركس - تجارة فوركس

محمد عصمت غير متواجد حالياً

قديم 01-06-2010, 06:09 AM   #796
عضو ذهبــــي

الصورة الرمزية ايوب مصر
كاتب الموضوع : walid المنتدى : التحليل الفنى والمالى و المتابعة اللحظية قديم بتاريخ : 01-06-2010 الساعة : 06:09 AM

مساء الخيرات يا نجم لازم تلاقى ناس و ناس و انا من الناس .... حبيبى كلنا بنحبك

وانت فاهم ده كويس والاخ الفاضل اسبزيرو واضح انه لسه جديد فى المنتدى

وبكره هيتعود علينا ويحبنا وهيكون صاحبنا اوى كمان المهم يا نجم انا اول مره اتعامل مع الياهو ولكن عملت ايميل مخصوص علشانك و ده علشان اكون معاك دايما وده ايميلى ... [email protected] واكون سعيد لو اضافتنى عندك مرسى اوى يا حبيب قلبى

فوركس - تجارة فوركس
توقيع

صلوا على محمد اشرف الخلق اجمعين
http://quran.muslim-web.com/sura.htm?aya=002&
القرآن الكريم صوت وصوره وتفسير

ايوب مصر غير متواجد حالياً

قديم 01-06-2010, 08:00 AM   #797
محلل فنـــــى
كاتب الموضوع : walid المنتدى : التحليل الفنى والمالى و المتابعة اللحظية قديم بتاريخ : 01-06-2010 الساعة : 08:00 AM

اقتباس : المشاركة الأصلية كتبت بواسطة amany abou bakr مشاهدة المشاركة [ مشاهدة المشاركة ]
بسم الله الرحمن الرحيم
ياجماعة من فضلكم لو حد عاوز ينقد حد يبقى بالراحة بدون ما نجرح بعض
وبعدين دخول الباب اختيارى مش اجبارى
وكل واحد بيجرب يدخل على كذا باب وفى الاخر بيتعامل مع الباب الى بيستفيد منة
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

اقتباس : المشاركة الأصلية كتبت بواسطة محمود شاكر مشاهدة المشاركة [ مشاهدة المشاركة ]
وليد باشا والله العظيم انت راجل محترم انا عن نفسي مبسوط جدا من ال حضرتك بتعملة ده وكان الله في عونك ومتزعلش اوي كده ياكبيير هيبقي الناس والبورصة ودي مش مجاملة وعايز اقول حاجة للاخ المحترم حضرتك كل رواد الباب الاستاذ وليد بيبعتلهم ع الخاص وياريت تفهم الدنيا فيها ايه الاول وبعدين تتكلم ال عملتة ده مش من الاحترام انك تتهجم وبعدين مش ملاحظ ان مفيش اي تعليق يهاجم الاستاذ وليد من ال بيعملة مااستغربتش الموضوع ده ارجو التأني في مها جمة البشر

(إِنَّا نَخَافُ مِنْ رَبِّنَا يَوْماً عَبُوساً قَمْطَرِيراً )

اقتباس : المشاركة الأصلية كتبت بواسطة هيشو61 مشاهدة المشاركة [ مشاهدة المشاركة ]
استاذ وليد لست اول ولن تكون الاخير ان تهاجم وطالما انك راض بان مجهدك ابتغاء مرضات الله فلا تلتفت لمثل هذا

اقتباس : المشاركة الأصلية كتبت بواسطة moumen2010 مشاهدة المشاركة [ مشاهدة المشاركة ]
ممكن استاذ وليد اضافه اميلى عند حضرتك ولك جزيل الشكر
maro_maro285
اخوك مؤمن
واتمنى لك دوام التوفيق

اقتباس : المشاركة الأصلية كتبت بواسطة wael ahmed مشاهدة المشاركة [ مشاهدة المشاركة ]
استاذ وليد متزعلش شكل الاخ سبزيرو اول مره يدخل بابك ومايعرفش طريقتنا ونلتمسله العذر ويااخ سبزيرو من فضلك مش فاهم طريقه الباب اسئل الاول عجبك اهلا وسهلا ماعجبكش ابواب المنتدى كتير وكلهم اساتذه افاضل بدون تجريح في احد فانا بادخل منتديات كثيره الباب اللي بيعجبني اتابع فيه اللى مايعجبنيش اتركه بدون دخول في جدال عقيم لايودى ولايجيب وهذا ليس دفاعا عن الاستاذ وليد فهو قادر علي الرد انما بقول وجهه نظري وربنا هدي الجميع ويوفقنا الي الخير

اقتباس : المشاركة الأصلية كتبت بواسطة نور13 مشاهدة المشاركة [ مشاهدة المشاركة ]
السلام عليكم ورحمة اللة وبركاتة
استاذ وليد ممكن تضفنى عند حضرتك
essamsam[email protected]

اقتباس : المشاركة الأصلية كتبت بواسطة محمود شاكر مشاهدة المشاركة [ مشاهدة المشاركة ]
ازيك يا استاذنا المفروض يكون النقد بناء واظن لو وجهة نظرك بفس الاسلوب ال اتكلمت بية في المشاركة ال فوق دي كنت هتلاقي رد كويس ويفهمك ال انت عاوزة ويااخي ده اسلوب من ضمن مليون اسلوب والواضح هنا في المنتدي والله العظيم بحس انه متراقب ال بيقولوه اخونا هنا بيجي بالعكس رغم ايجابية المؤشرات فده كان اقتراح وبنعمل بيه وبعدين يااخي ضيف الاستاذ وليد عند حضرتك ولما حضرتك تفضي ابقي افتح الايميل زيي مابتفتح المنتدي وهتشوف الرسايل ال اتبعتت لحضرتك وانت اوف لاين وخلاص والحكاية سهلة وبسيطة ومفيش داعي للتجريح

اقتباس : المشاركة الأصلية كتبت بواسطة محمد عصمت مشاهدة المشاركة [ مشاهدة المشاركة ]
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته ارى عدم التجريح فى احد ومع زلك الى عايز ينفد احد ليس بالطريقة ديه ولكن ممكن تتكلم على الخاص او الايميل ان كنت تريد النصيحة

اقتباس : المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ايوب مصر مشاهدة المشاركة [ مشاهدة المشاركة ]
مساء الخيرات يا نجم لازم تلاقى ناس و ناس و انا من الناس .... حبيبى كلنا بنحبك

وانت فاهم ده كويس والاخ الفاضل اسبزيرو واضح انه لسه جديد فى المنتدى

وبكره هيتعود علينا ويحبنا وهيكون صاحبنا اوى كمان المهم يا نجم انا اول مره اتعامل مع الياهو ولكن عملت ايميل مخصوص علشانك و ده علشان اكون معاك دايما وده ايميلى ... [email protected] واكون سعيد لو اضافتنى عندك مرسى اوى يا حبيب قلبى

متشكرا جدا جدا بصراحة انا مش عارف اقول ايه بصراحة المشاركة دى فعلا كشفت ليه أنا ايه عندكم وفعلا حسيت انى فى وسط عائلتى وكفاية قوى رد الناس عنى ده اكبر وسام احطه على صدرى .

أما بالنسبة للرد على المشاركة الأخيرة لأ أ / اسبزبرو الأخير احنا الحمد لله المجموعة اكتر من 100 فرد وشعرنا نحن نعمل فى صمت والأرزاق على الله .
وحرام لما يتلعب بينا من أى حد ويعرف التوصية بتاعتنا ويبداء يصرف علينا زى ما بيحصل مع أغلب الأساتذة الأفاضل . ومع أغلب اعضاء المنتدى .

والحاجة التانية اللى ما تعرفهوش ان التوصية بتنزل فى الباب على شكل شارت والناس كلها بتبقى عارفة ده بس قبل ما حد ياخد أى سهم عشان الناس بتبقى عارفة هى بتشترى السهم ليه وبعد ما ناخد الكمية والناس تدينى الأوكية بنبداء نتكلم على السهم براحتنا فى الباب .

وأما أ / مصطفى نمرة أنا بحط الشارت بتاعته لأنه بيقول اللى انا عايز أقول وبطريقة سهل من غير ما ينصح ببيع ولا شراء . عشان موضوع ان حد يصرف عليك أو يجمع منك .

فوركس - تجارة فوركس
توقيع

احتراف المضاربة (اعرف سهمك ) :http://www.borsaegypt.com/showthread...post1059965783

اعرف نفسك : http://www.borsaegypt.com/showthread...post1059980113

الاسطوره سيرفر ((25-يناير)) - vps - افتكات -اشكال جديده موووت -هديا روعه

التعديل الأخير تم بواسطة walid ; 01-06-2010 الساعة 08:02 AM .

walid غير متواجد حالياً

قديم 01-06-2010, 03:26 PM   #798
محلل فنـــــى
كاتب الموضوع : walid المنتدى : التحليل الفنى والمالى و المتابعة اللحظية قديم بتاريخ : 01-06-2010 الساعة : 03:26 PM

جلسة موفقة ومازلنا خارج السوق منتظرين الفرصة
وإن شاء الله تكون قريبة جدا
الموضوع الأصلى من هنا: مجموعة البورصة المصرية http://www.BORSAEGYPT.com/showthread.php?p=464597
استودعكم الله واشوفكم فى سهرة السبت ولو فى اى استفسارات ممكن حضراتكم تحطوها وانا هرد عليها بإذن الله .
موفق بإذن الله ... لك مني أجمل تحية .

فوركس - تجارة فوركس
توقيع

احتراف المضاربة (اعرف سهمك ) :http://www.borsaegypt.com/showthread...post1059965783

walid غير متواجد حالياً

قديم 01-07-2010, 01:22 AM   #799
محلل فنـــــى
كاتب الموضوع : walid المنتدى : التحليل الفنى والمالى و المتابعة اللحظية قديم بتاريخ : 01-07-2010 الساعة : 01:22 AM

مساء الجمال
انا عارف ان مفيش سهرة انهاردة بس لقيت نفسى مش عارف اقعد من غير ما أتأنس بيكم ولو حد عايز يستفسر عن حاجة أنا تحت أمره

فوركس - تجارة فوركس
توقيع

walid غير متواجد حالياً

قديم 01-07-2010, 01:34 AM   #800
bodisaudi
موقوف
كاتب الموضوع : walid المنتدى : التحليل الفنى والمالى و المتابعة اللحظية قديم بتاريخ : 01-07-2010 الساعة : 01:34 AM

استأذنك اخي وليد شرح اجواء مع الشارت في الاجلين الصغير والمتوسط

فوركس - تجارة فوركس

bodisaudi غير متواجد حالياً

الكلمات الدلالية (Tags)
متابعه, اسهم, شارت