Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player

Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player

" قُلْ أَعُوذُ بِرَبِّ الْفَلَقِ *مِن شَرِّ مَا خَلَقَ * وَمِن شَرِّ غَاسِقٍ إِذَا وَقَبَ * وَمِن شَرِّ النَّفَّاثَاتِ فِي الْعُقَدِ * وَمِن شَرِّ حَاسِدٍ إِذَا حَسَدَ ". صدق الله العظيم
عمالقة مجموعة البورصة المصرية
د السيد الغنيمىالشيخ غريبمحمد علي باشاالخبير 2000ياسر خطابكالوشامصطفى نمرةالاسيوطي
محمود 9200ateef4999محمد ناجحasra2002عبدالعزيز ابو اسكندرنجلاء نفاديeng_elsaftyمصطفى صقر خبير باسواق الفوركس

كورس محاسبة كورسات محاسبة المحاسب المالي المحترف محاسبة مالية وظائف خالية وظائف خالية للمحاسبين فرص عمل وظائف وظائف كلية تجارة فرص عمل للمحاسبين
تابعنا على فيس بوك
التحليل الفنى والمالى و المتابعة اللحظية مؤشر البورصة المصرية , التحليل الفنى و المالي للبورصة المصرية , متابعة البورصة المصرية البورصة لحظة بلحظة

قديم 01-26-2010, 01:10 PM   #2041

الصورة الرمزية عبدالله عيسى

كاتب الموضوع : احمد مبروك المنتدى : التحليل الفنى والمالى و المتابعة اللحظية قديم بتاريخ : 01-26-2010 الساعة : 01:10 PM
افتراضي رد: تريدات تريدات وإللى جاى أحسن من إللى فات

بالتعاون مع مجموعة البورصة المصرية
شكرا يا استاذ احمد نفسي كان طويل بس في ناس قصرته وتسببت بتساقط في الشعر هو اخر تقرير للطبيب الشرعي قال عن حالتي اني ميت من 3 شهور فاتت
الموضوع الأصلى من هنا: مجموعة البورصة المصرية http://www.BORSAEGYPT.com/showthread.php?p=485975

على العموم شكرا جزيلا على الرد الحلو يا مستر احمد

اخبار مصر - الذهب - تحويل العملات
فوركس - تجارة فوركس
توقيع

>>ياكريم اللهم ياذا الرحمه الواسعه يامطلع على السرائر والضمائر والهواجس والخواطر لا يعزب عنك شي اسألك فيضة من فيضان فضلك وقبضة من نور سلطانك وأنس وفرجا من بحر كرمك ,أنت بيدك الأمر كله ومقاليد كل شيء فهب لنا ماتقر به أعيننا وتغنينا عن سؤال غيرك فانك واسع الكرم كثير الجود حسن الشيم فببابك واقفون ولجودك الواسع المعروف منتظرون ياكريم يارحيم >>

عبدالله عيسى غير متواجد حالياً

قديم 01-26-2010, 08:17 PM   #2042

كاتب الموضوع : احمد مبروك المنتدى : التحليل الفنى والمالى و المتابعة اللحظية قديم بتاريخ : 01-26-2010 الساعة : 08:17 PM

انتم فين يادكاترة
ياترى حجتكم اية خطوبة ولا زواج ولا النت فاصل و التليفونات ضايعة ولا عندكوا ضيوف ولا اية بالظبط يااخوانا مش ملاحظين ان الحجج دى زادت فى معظم الابواب منذ 10 ايام بالتحديد من يوم لما سوقنا طلع 100 نقطة
الموضوع الأصلى من هنا: مجموعة البورصة المصرية http://www.BORSAEGYPT.com/showthread.php?p=486445
امال لما السوق لما كان طالع كنتم شغالين فاكرين السهم الفلانى وهدف من الاهداف العالمية وسوف ناتى بهدف جديد وتمنوا علينا والهاتيفة تهتف وكانكم جبتوا اللى اللى مايتجبش كنتم فين لما اسهم عملت 100 % مع العلم لو اديت الفلوس لواحد اعمى وقولتله اشترى فى سوق متبهدل وبيع حتى بعد اسبوع اكيد هتيجى جلسة خضراء مش سوق يطلع 500 نقطة طيب حتى قولوا ربنا يصبركوا
وفين بقة كمان الاخوة المدافعين ( خط الدفاع ) اللى دايما بتلاقوهم سريعى الطلقات لما حد بيفكر يشتكى
اتقوا الله فى فلوسنا
حسبى الله ونعم الوكيل

فوركس - تجارة فوركس

التعديل الأخير تم بواسطة medo_elmahdi ; 01-26-2010 الساعة 08:23 PM .

medo_elmahdi غير متواجد حالياً

قديم 01-26-2010, 08:31 PM   #2043

كاتب الموضوع : احمد مبروك المنتدى : التحليل الفنى والمالى و المتابعة اللحظية قديم بتاريخ : 01-26-2010 الساعة : 08:31 PM

وفين بقة كمان الاخوة المدافعين ( خط الدفاع ) اللى دايما بتلاقوهم سريعى الطلقات لما حد بيفكر يشتكى مبتسالوش على حبايبكوا لية مش غيبتهم طولت شويه وحججهم كترت شويتين طيب المنتدى ده من ابو بلاش وفية ناس اكيد بتدفع زى حق المعلومة علشان مبدا نفع واستنفع طيب دول كمان ملهومش حق السؤال حتى
الله يرحم من من اسبوع بس كنا بنقول كل 3 دقائق وجول وجول وجول طيب حتى غطونا وصوتوا
الموضوع الأصلى من هنا: مجموعة البورصة المصرية http://www.BORSAEGYPT.com/showthread.php?p=486449
على فكرة انا مبخصش حد انا بعم وبيشمل كلامى ناس كتير بالمنتدى نفسى حدفيهم يرد على وساعتها اللى هرد علية اعرفوا انه المقصود وهرد بدلائل
اتقوا الله فى فلوسنا
حسبى الله ونعم الوكيل

فوركس - تجارة فوركس

قديم 01-26-2010, 08:47 PM   #2044

كاتب الموضوع : احمد مبروك المنتدى : التحليل الفنى والمالى و المتابعة اللحظية قديم بتاريخ : 01-26-2010 الساعة : 08:47 PM

نصيحة للناس اللى محروق دمها مثلى
ياخوانا السوق هيفضل كدة لاخر العام طالع نازل وامشى وراء احساسك لما تحس ان السهم اللى معاك اتنفخ بيعة ولوبخسارة بسيطة او مكيت او بمكسب بسيط وخلى فلوسك معاك اكيد فية يوم هيحصل بانيك خش اشترى
انا كاتب عن اللى هيحصل دة وانا راجل مش خبير زى ناس فى منتدى السيد وليد هلال يوم الجمعة سيناريو محفوظ
ياجماعة لن يحك جلدك مثل ظفرك اه فية ناس افاضل فى المنتدى اسالهم استشيرهم بس استفتى قلبك السهم لما بينزل فية نقط بتقول اشترينى فيها
اشتغل حتى مرتين فى الشهر مرة احمر ومرة اخضر احسن ليكوا انكم تتدبسوا وتلاقوا الكلام وقت الجد والواحد قرفان اتحول المنتدى بقدرة قادر من الاسهم الى ماتشات كورة وتهانى دى مافيا كبيرة لا اللى فى المنتدى ولا غيرهم يقدروا عليها لسة بدررررررررررررررررررررى على ال12 الف ةوالحياةالوردية
مافيا فى مصر والعالم كله
علشان تصدقونى ان محدش يقدر عليها قولوا لاخونا انتم دخلتونا السهم فى جلسة خرجونا منه فى اسبوع ولا اسبوعين هتلاقوا الرد دائما اعمل وقف خسارة طيب ماكان من الاول ولما يطلع السوق نرجع نهلل طيب جبنا الخسارة اللى وقفناها ؟؟؟؟؟؟ولكم جزيل الشكر والاحترام

فوركس - تجارة فوركس

قديم 01-27-2010, 01:05 AM   #2045
iron man سابقا
محلل فنــى وخبير باسواق المال ومحلل اقتصادي بجريدة اخبار اليوم

الصورة الرمزية احمد مبروك
كاتب الموضوع : احمد مبروك المنتدى : التحليل الفنى والمالى و المتابعة اللحظية قديم بتاريخ : 01-27-2010 الساعة : 01:05 AM

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
شكرا لكم وأعلم أن الله وحده هو الطلع على ما بنفوس البشر
وسيتم التعقيب على المشاراكات بدأ من الأن
الموضوع الأصلى من هنا: مجموعة البورصة المصرية http://www.BORSAEGYPT.com/showthread.php?p=486864
ولكن أقسم بربى الذى لا يضيع ودائعه أنى خارج من بيتي فى تمام السابعه والنصف صباحا ودخلت بيتي فى تمام الثانية عشر وعشرة دقائق مساءا
ولن ألتفت لما يحدث وسأكمل ما بدأته على بركة الله

فوركس - تجارة فوركس
توقيع

اللهم انت ربى لا اله إلا انت
خلقتنى وانا عبدك وانا على عهدك ووعدك ما استطعت
استغفرك اللهم من كل ذنب وخطيئت
وأتــــــــوب إليك

احمد مبروك غير متواجد حالياً

قديم 01-27-2010, 01:07 AM   #2046

كاتب الموضوع : احمد مبروك المنتدى : التحليل الفنى والمالى و المتابعة اللحظية قديم بتاريخ : 01-27-2010 الساعة : 01:07 AM

من فضلك
العقاريه معى 36
اجواء 16.30
الايه اى سى 2.50
ممكن التصرف السليم غدا يكون ازاى ؟
الموضوع الأصلى من هنا: مجموعة البورصة المصرية http://www.BORSAEGYPT.com/showthread.php?p=486869
وما المتوقع لاجواء الفتره القريبه القادمه

فوركس - تجارة فوركس

النمر غير متواجد حالياً

قديم 01-27-2010, 01:18 AM   #2047
iron man سابقا

كاتب الموضوع : احمد مبروك المنتدى : التحليل الفنى والمالى و المتابعة اللحظية قديم بتاريخ : 01-27-2010 الساعة : 01:18 AM

اقتباس : المشاركة الأصلية كتبت بواسطة forexator مشاهدة المشاركة [ مشاهدة المشاركة ]
السلام عليكم يا استاذ احمد - ايه اللى بيحصل فى السوق ده

اللى حصل كالاتى :
- السوق المصري بعد جولات من الهبوط حتى نقطة الدعم الرئيسية 6200 وانتفاضه قوية وصولا لمناطق الـ6900 دون عمليات جنى أرباح تذكر يعنى ما يعادل800 بنط تقريبا وصل بها المؤشر الى مناطق المستهدفات كنا قد اشرنا اليها مسبقا
ونحمد الله اننا فى عز صراخ الأخرين الهمنا الله بالحق ودخلنا الى السوق بقلب من حديد وانتهزنا فرصة ارتداد السوق منذ البداية
الا أن السوق كان بحاجة الى تهدئة المؤشرات وعمليات جنى ارباح طبيعية
لا اعلم ما ارتباطها بامريكا الخضراء امس واليوم فقدت نقتطان لاغير
السوق المصري الأن يستهدف منطقه 6500 كنقطة دعم قوية نتمنى الارتداد منها بأمر الله وبكسرها يستهدف السوق منطقة 6400 تكون كفيلة بأمر الله بأيقاف الخسائر
ومن ثم يعاود المؤشر أستهداف مناطق الدعوم المكسورة ثم منطقة7000 ومن بعدها منطقة 7150 كنقطة مقاومة قوية.
والله أعلم

فوركس - تجارة فوركس
توقيع

وأتــــــــوب إليك

قديم 01-27-2010, 01:25 AM   #2048
iron man سابقا

كاتب الموضوع : احمد مبروك المنتدى : التحليل الفنى والمالى و المتابعة اللحظية قديم بتاريخ : 01-27-2010 الساعة : 01:25 AM

اقتباس : المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ashraf_9465 مشاهدة المشاركة [ مشاهدة المشاركة ]
ازيك يباشا اخبارك ايه
استنى ليوم الاحد لما نشوف هتوصل لكام
انا مراقب الموقف كويس ممكن توصل النهاردة 26 بس خد بالك هم عايزين يدخلوا الناس الاكتتاب يعنى ممكن تنزل بكرة وبعده حذارى وربنا يوفق

اوراسكوم تليكوم
بعيدا عن الاكتتاب والهبوط المتوقع للسهم
وبعيدا عن ازمة مباراة الجزائر وشركة جيزى والتحرشات الجزائرية بها
وبعيدا عن اشاعة طرح رخصة رابعه للمحمول
وبعيدا عن قضايا تليكوم وفرانس
كل دى حاجاة بتئدى لهبوط هذا السهم اللعين بعيدا عن التحليل الفنى
فالسهم اليوم كانت لديه نقطه دعم قوية 26.90 كسرها السهم تنفيذا
ولم يكسرها كمتوسط أغلاق فى حالة ارتداد السهم غدا يكون لديه مستهدف اول 28 ثم 31 كمقاومة قوية
فى حالة كسرها يبقى منطقة 24.50 منطقة دعم قوية.
والله أعلم

فوركس - تجارة فوركس
توقيع

وأتــــــــوب إليك

قديم 01-27-2010, 01:28 AM   #2049
iron man سابقا

كاتب الموضوع : احمد مبروك المنتدى : التحليل الفنى والمالى و المتابعة اللحظية قديم بتاريخ : 01-27-2010 الساعة : 01:28 AM

اقتباس : المشاركة الأصلية كتبت بواسطة عبدالله عيسى مشاهدة المشاركة [ مشاهدة المشاركة ]
السلام عليك ممكن حد يفهمني ايه اللي اللي بيحصل في رمكو والسهم ده ايه اخباره لحسن انا اللي فاضل من شعري بدأ بالتساقط

أخى الكريم كما قلتها سابقا فى اواخر شهر 12
عند صراخ الاخرين بالخروج من السوق لاستهدافه منطقة 5400
اقولها لحضرتك الان السهم فقط متأثر بحالة السوق واذا كنت مستثمر فلا تنظر لالاعيب ريما التى تحدث فى السوق الان وانتظر فى سهمك حتى ترى بعينك نقطة الـ7000 امام عينك تبدا وقتها فى التخفيف من مراكزك
اما ان كنت تهوى المضاربة فراقب غدا بامر الله منطقة 6500 كسرها خروج واعاده الدخول عند 6400 بامر الله
ولكن السهم بطئ جدا فى صعوده سريع جدا فى هبوطه
واستثمارى من الدرجة الاولى.
والله أعلم

فوركس - تجارة فوركس
توقيع

وأتــــــــوب إليك

قديم 01-27-2010, 01:30 AM   #2050
iron man سابقا

كاتب الموضوع : احمد مبروك المنتدى : التحليل الفنى والمالى و المتابعة اللحظية قديم بتاريخ : 01-27-2010 الساعة : 01:30 AM

اقتباس : المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ashraf_9465 مشاهدة المشاركة [ مشاهدة المشاركة ]
هو مفيش حد موجود ولا ايه

اخى الكريم اعتذر اليوم عن عدم متابعتى للجلسة
ولكن عسى ان تكرهوا شئ وهو خير لكم
فلقد اشرت فى مشاركتى امس بأنه تم نقلى من مقر عملى القديم الى مقر اخر
ويعلم الله مدى الضيق الذى اشعر به لعلم بأن هناك من ينتظرنى وانا اقف مكتوف الايدي
ولكن نحمد الله اننى لست من مدعى العلم واقولها دائما انما هى من فضل ربى على.

فوركس - تجارة فوركس
توقيع

وأتــــــــوب إليك

الكلمات الدلالية (Tags)
اللهم ألهمنا الخير وأرزقنا حسن