Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player

Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player

" قُلْ أَعُوذُ بِرَبِّ الْفَلَقِ *مِن شَرِّ مَا خَلَقَ * وَمِن شَرِّ غَاسِقٍ إِذَا وَقَبَ * وَمِن شَرِّ النَّفَّاثَاتِ فِي الْعُقَدِ * وَمِن شَرِّ حَاسِدٍ إِذَا حَسَدَ ". صدق الله العظيم
عمالقة مجموعة البورصة المصرية
د السيد الغنيمىالشيخ غريبمحمد علي باشاالخبير 2000ياسر خطابكالوشامصطفى نمرةالاسيوطي
محمود 9200ateef4999محمد ناجحasra2002عبدالعزيز ابو اسكندرنجلاء نفاديeng_elsaftyمصطفى صقر خبير باسواق الفوركس

كورس محاسبة كورسات محاسبة المحاسب المالي المحترف محاسبة مالية وظائف خالية وظائف خالية للمحاسبين فرص عمل وظائف وظائف كلية تجارة فرص عمل للمحاسبين
تابعنا على فيس بوك
التحليل الفنى والمالى و المتابعة اللحظية مؤشر البورصة المصرية , التحليل الفنى و المالي للبورصة المصرية , متابعة البورصة المصرية البورصة لحظة بلحظة

قديم 12-28-2009, 03:22 PM   #381

كاتب الموضوع : احمد مبروك المنتدى : التحليل الفنى والمالى و المتابعة اللحظية قديم بتاريخ : 12-28-2009 الساعة : 03:22 PM
افتراضي رد: تريدات تريدات وإللى جاى أحسن من إللى فات

بالتعاون مع مجموعة البورصة المصرية
اقتباس : المشاركة الأصلية كتبت بواسطة iron man مشاهدة المشاركة [ مشاهدة المشاركة ]
الحمد لله انتهت المذبحة على خير
وتمكن المؤشر من البقاء على 6150 كدعم قوى
الحمد لله الذى هدانا للخير وما كنا له مهتدين
يارب تكونوا بخير وتكونا بتستفيدوا وإلا الواحد هيزعل بجد

الحمد لله على كل حال أخي الفاضل الرجل الحديدي......بنستفيد والله العظيم....وبنتعلم من حضرتك وباقي الاخوة الزملاء المحللين بالمنتدى....يكفيكم فخرا واعتزازا انكم تتحدثون بما يرضي الله عن السوق واحواله

اخبار مصر - الذهب - تحويل العملات
فوركس - تجارة فوركس

aboadham غير متواجد حالياً

قديم 12-28-2009, 09:44 PM   #382

كاتب الموضوع : احمد مبروك المنتدى : التحليل الفنى والمالى و المتابعة اللحظية قديم بتاريخ : 12-28-2009 الساعة : 09:44 PM

يا استاذ ايرون حضرتك فهمتنى غلط

بالنسبة لأيكون انا بقول لحضرتك انه سهم مضارب

ومش بقول على حضرتك انك اللي بتلبس الناس مثلاً

انا بتكلم بصفة عامة

زي لما بتقول لواحد على حادثة عربية حصلت مثلاً..فتقوله ماينفعش نمشي بسرعة من غير حوادث

ومش عارف ازاى حضرتك اخدت الكلام بالمعنى ده وانا والله ما بنظر لحضرتك ولا للموضوع بنظرة سيئة..حاشا لله

والا مكنتش شاركت من الأول..ولا كنت اتابع الموضوع

انا كنت بناقش مع حضرتك موضوع ايكون وحضرتك اخدته بمعني مختلف خالص عن اللى بقصده

اللى مزعلنى مش الكلام اللى حضرتك قولته واللى طبعاً مش صح

اللى مزعلنى ان حضرتك فهمتنى غلط.. رغم كل مشاعر المحبة والإحترام اللى بكنها لحضرتك رغم قلة معرفتى بيك-وربنا يعلم اللى جوايا-

وبصراحة كنت اتمنى ان احنا نتناقش فى امور كتيرة خاصة بالبورصة من خلال موضوعك

بس لسوء حظى ان كلامى وللأسف ممكن يتفهم بشكل خاطئ
الموضوع الأصلى من هنا: مجموعة البورصة المصرية http://www.BORSAEGYPT.com/showthread.php?p=450307

ربما ان العيب منى

فأنا بتأسف لأى ازعاج واى سوء فهم سببته لحضرتك

ووعد مش هدوشك تانى بمشاركاتى ولا بتواجدى يا استاذ ايرون

فوركس - تجارة فوركس

haleem2007 غير متواجد حالياً

قديم 12-28-2009, 10:04 PM   #383

كاتب الموضوع : احمد مبروك المنتدى : التحليل الفنى والمالى و المتابعة اللحظية قديم بتاريخ : 12-28-2009 الساعة : 10:04 PM

معلش.. نسيت اشكر حضرتك على تهكمك الجميل على اسلوبى
-لسه واخد بالى منه دلوقتي في مشاركتك التانية-

رغم عدم القصد بشكل مباشر او غير مباشر توجيه الكلام لحضرتك

حضرتك وجهت التهم واخدت الحكم من غير ما تشوف قصدى كان ايه

عامتاً.. انا مش هعلق على تعليق حضرتك بأى حاجة ..تقديراً لأى مشاعر ود واحترام شيلتها لحضرتك

فوركس - تجارة فوركس

haleem2007 غير متواجد حالياً

قديم 12-29-2009, 12:01 AM   #384
iron man سابقا
محلل فنــى وخبير باسواق المال ومحلل اقتصادي بجريدة اخبار اليوم

الصورة الرمزية احمد مبروك
كاتب الموضوع : احمد مبروك المنتدى : التحليل الفنى والمالى و المتابعة اللحظية قديم بتاريخ : 12-29-2009 الساعة : 12:01 AM

اقتباس : المشاركة الأصلية كتبت بواسطة haleem2007 مشاهدة المشاركة [ مشاهدة المشاركة ]

عامتاً.. انا مش هعلق على تعليق حضرتك بأى حاجة ..تقديراً لأى مشاعر ود واحترام شيلتها لحضرتك

اقتباس : المشاركة الأصلية كتبت بواسطة haleem2007 مشاهدة المشاركة [ مشاهدة المشاركة ]

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
أخى الفاضل حليم
معلش أنا اللى بطلب من حضرتك تعذرنى وهقولك خلى نفسك مكانى
انا يعلم ربنا مش قادر افتح عنيا ورغم ذلك كان لازم أجى الباب
وأحاول أنقل للأعضاء الكرام وجهت نظرى فى السوق وجلسه اليوم
ولكن بالأمس حضرتك شوفت ناس كتير كانت زعلانه أزاى
وناس كتير خسرت وبصراحة ربنا يعلم مدى الضيق
اللى ممكن يصيبنى لو كان عندى معلومة
وفى واحد لو كان عرفها كان مش هيخسر
حتى لو انا كنت كتبتها فى الباب وقولت وجهت نظرى وشرحت تحركات
السهم كمان
بس برضه انا بحس أنى قصرت فى حق أخ لى
أنا طبعا مش شرط أكون بتكلم على حضرتك بس فى أعضاء تانية فى الباب غير حضرتك حصل معاهم كده
فأنا إللى بطلب من حضرتك تسامحنى دلوقتى وسامحنى ان كانت كلمات حضرتك النبيلة خانى معناها وفهمتها غلط
ولا أنسى أبدا أن حضرتك - والمهندس شريف - وأستاذ محمد حمزة- وأستاذ/ محمد دسوقى وناس تانية خايف أكون ناسيها
كنتم أوائل الناس اللى أنتظمت فى الباب ولو كان ربنا كتب للباب النجاح
فهو مش بمجهودى ولا عشان انا أحسن من حد تانى
لا عشان فى ناس وقفت جمبى وشجعتنى
ولا أنسى ابدا مدى الأحساس الذى وجدته من حضراتكم حينما قابلتنى بعض المشاكل فى البداية ولم أجد سوى أحساسكم النبيل ليمدنى بالثقة والحماس وانا ما اقدرش أتهكم على الغريب فما بالك بشخص عزيز على قلبى مثل حضرتك
يعنى من الأخر الباب ما ينفعش من غير حضرتك
وحصل خير وحقك علي راسى

فوركس - تجارة فوركس
توقيع

اللهم انت ربى لا اله إلا انت
خلقتنى وانا عبدك وانا على عهدك ووعدك ما استطعت
استغفرك اللهم من كل ذنب وخطيئت
وأتــــــــوب إليك

احمد مبروك غير متواجد حالياً

قديم 12-29-2009, 12:21 AM   #385

كاتب الموضوع : احمد مبروك المنتدى : التحليل الفنى والمالى و المتابعة اللحظية قديم بتاريخ : 12-29-2009 الساعة : 12:21 AM

أ.أيرون مان مع الاسف الهدية الى قلتها بتاعة الذرة ملحقتهاش كان ب 18.9وطلبت 18.8 ومع ذالك طار وملحقتوش ربنا يجعلنا رزق فى حاجة تانية ويا ريت نعرف اخبار بكرة اية بحول اللة

فوركس - تجارة فوركس
توقيع

( قل لا أملك لنفسي نفعا ولا ضرا إلا ما شاء الله ولو كنت أعلم الغيب لاستكثرت من الخير وما مسني السوء إن أنا إلا نذير وبشير لقوم يؤمنون ( 188 ) )
محمد الدسوقى

mohamed dessouky غير متواجد حالياً

قديم 12-29-2009, 12:42 AM   #386
iron man سابقا
محلل فنــى وخبير باسواق المال ومحلل اقتصادي بجريدة اخبار اليوم

الصورة الرمزية احمد مبروك
كاتب الموضوع : احمد مبروك المنتدى : التحليل الفنى والمالى و المتابعة اللحظية قديم بتاريخ : 12-29-2009 الساعة : 12:42 AM

اقتباس : المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mohamed dessouky مشاهدة المشاركة [ مشاهدة المشاركة ]
أ.أيرون مان مع الاسف الهدية الى قلتها بتاعة الذرة ملحقتهاش كان ب 18.9وطلبت 18.8 ومع ذالك طار وملحقتوش ربنا يجعلنا رزق فى حاجة تانية ويا ريت نعرف اخبار بكرة اية بحول اللة

يلا الحمد لله وربنا يعوض عليك فى حاجة تانية مع أنى زعلان
بس المعين ربنا مش حد تانى
وحضرتك كده جبت مربط الفرس انا النهارده ما عندناش حاجة عن الكيس
والسوق فنية نتكلم عليها كتير
بس ليا طلب صغير عند حضراتكم
انا نفسى كل واحد يكتب النهارده محفظته كانت أيه وأتصرف أزاى
فى عز الأزمة بتاعت النهارده وأيه المكاسب اللى قدر يحققها والخساير كمان
عشان نحاول سويا بأمر الله التوصل إلى طريقه واحده وأنسب طريقة نقدر ندير بيها ازماتنا كطلب حضرتك
وبالنسبى للكيس الحمد لله كنا موضحين كل حاجة امبارح

فوركس - تجارة فوركس
توقيع

اللهم انت ربى لا اله إلا انت
خلقتنى وانا عبدك وانا على عهدك ووعدك ما استطعت
استغفرك اللهم من كل ذنب وخطيئت
وأتــــــــوب إليك

احمد مبروك غير متواجد حالياً

قديم 12-29-2009, 01:01 AM   #387

كاتب الموضوع : احمد مبروك المنتدى : التحليل الفنى والمالى و المتابعة اللحظية قديم بتاريخ : 12-29-2009 الساعة : 01:01 AM

أنا الاسهم الى معايا الاهلىللاستثمار 20.30 بايونير 7.06 بي تك5.14 المجموعة الصغيرة 23.2 جلاسكو 6.30 ومن يومين مصر للزيت 17.7 ماتم بيعو الاهلى 19.5 بايونير6.6 المجموعة19 الزيت 16 الموجود جلاسكو وبى تك والستر من اللة

فوركس - تجارة فوركس
توقيع

( قل لا أملك لنفسي نفعا ولا ضرا إلا ما شاء الله ولو كنت أعلم الغيب لاستكثرت من الخير وما مسني السوء إن أنا إلا نذير وبشير لقوم يؤمنون ( 188 ) )
محمد الدسوقى

قديم 12-29-2009, 01:30 AM   #388

كاتب الموضوع : احمد مبروك المنتدى : التحليل الفنى والمالى و المتابعة اللحظية قديم بتاريخ : 12-29-2009 الساعة : 01:30 AM

الموضوع الأصلى من هنا: مجموعة البورصة المصرية http://www.BORSAEGYPT.com/showthread.php?p=450573
انا معى اجواء ونماء والمتحده للاسكان والمصريين بالخارج والحديد على اسعار عليه بمادا تنصحنى ان افعل لاقلل من خسارتى ولك جزيل الشكر

فوركس - تجارة فوركس

noura123 غير متواجد حالياً

قديم 12-29-2009, 01:38 AM   #389

كاتب الموضوع : احمد مبروك المنتدى : التحليل الفنى والمالى و المتابعة اللحظية قديم بتاريخ : 12-29-2009 الساعة : 01:38 AM

ازيك يا ايرون باشا انا عايز راى حضرتك فى الشروق كل فلوسى فيها ومعايا على 26.5 رايك ايه يا ريت تقولى

فوركس - تجارة فوركس
توقيع

markoko غير متواجد حالياً

قديم 12-29-2009, 01:53 AM   #390

كاتب الموضوع : احمد مبروك المنتدى : التحليل الفنى والمالى و المتابعة اللحظية قديم بتاريخ : 12-29-2009 الساعة : 01:53 AM

اقتباس : المشاركة الأصلية كتبت بواسطة noura123 مشاهدة المشاركة [ مشاهدة المشاركة ]
انا معى اجواء ونماء والمتحده للاسكان والمصريين بالخارج والحديد على اسعار عليه بمادا تنصحنى ان افعل لاقلل من خسارتى ولك جزيل الشكر

يا أخت نورا أ.أحمد لازم يعرف أسعار شراكى علشان يقدر يقدر الموقف بيع او احتفاظ او استبدال وبعدين ماتتكسفيش كلنا خسرانين جامد واللة يعوض علينا

فوركس - تجارة فوركس
توقيع

محمد الدسوقى

الكلمات الدلالية (Tags)
اللهم ألهمنا الخير وأرزقنا حسن