Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player

Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player

" قُلْ أَعُوذُ بِرَبِّ الْفَلَقِ *مِن شَرِّ مَا خَلَقَ * وَمِن شَرِّ غَاسِقٍ إِذَا وَقَبَ * وَمِن شَرِّ النَّفَّاثَاتِ فِي الْعُقَدِ * وَمِن شَرِّ حَاسِدٍ إِذَا حَسَدَ ". صدق الله العظيم
عمالقة مجموعة البورصة المصرية
د السيد الغنيمىالشيخ غريبمحمد علي باشاالخبير 2000ياسر خطابكالوشامصطفى نمرةالاسيوطي
محمود 9200ateef4999محمد ناجحasra2002عبدالعزيز ابو اسكندرنجلاء نفاديeng_elsaftyمصطفى صقر خبير باسواق الفوركس

كورس محاسبة كورسات محاسبة المحاسب المالي المحترف محاسبة مالية وظائف خالية وظائف خالية للمحاسبين فرص عمل وظائف وظائف كلية تجارة فرص عمل للمحاسبين
تابعنا على فيس بوك
التحليل الفنى والمالى و المتابعة اللحظية مؤشر البورصة المصرية , التحليل الفنى و المالي للبورصة المصرية , متابعة البورصة المصرية البورصة لحظة بلحظة

موضوع مغلق

قديم 12-25-2009, 05:22 AM   #91

الصورة الرمزية 3asim

كاتب الموضوع : diko المنتدى : التحليل الفنى والمالى و المتابعة اللحظية قديم بتاريخ : 12-25-2009 الساعة : 05:22 AM
سؤال رد: (( اقوى اسهم المضاربة والميكرات القوية بالسوق ))

بالتعاون مع مجموعة البورصة المصرية
اقتباس : المشاركة الأصلية كتبت بواسطة diko مشاهدة المشاركة [ مشاهدة المشاركة ]
الاستاذ الفاضل مستر بورصة وادارة مجموعة البورصة المصرية المحترمة اوى بشكركم جدا لانكم اشخاص متفهمين جدا لطبيعة العمل الاشرافى بجد ولا تتخذون قرارات عنجهية او فتح صدر كما حدث مع مرات ومرات فى منتدايا السابق الذى كنت اكتب لة وباختصار شديد كل الاشخاص اللى عملة البلبلة دى عمر وعاصم ومايا ومحمد عبد الله واسماء ومسميات كثيرة هى التى كانت السبب الرئيسى فى ايقافى دائما هناك والاشراف هناك دائما كان يدخل ويرى مشاركات مسيئة لابعد مما تتصورو ويكون العقاب ليا انا واللى غلطو فيا واهانونى كثيرا شخصيا وياما طالبت الادارة هناك بايقاف تلك المشاركات المسيئة دون اى جدوى واستشهد بصدق كلامى بعدد كبير من اعضاء منتداكم زى اخواتى ميمى البورسعيدى ومحمد المصرى ومحمد على باشا وغيرهم الكثيرين ممن يعلمون جيدا صدق كلامى هولاء اشخاص فى منتهى الخبث والقم ومن اشد الكارهين لى ولشخصى على الدوام ومهما قيل وطبع ببرنت بينى وبينهم على الايميرت الشخصية ليس الا مجرد كلام تسالى ولا يمكن ان يكون وثيقة اتهام ضدى فانا اتعامل مع الناس حسب شخصيتهم ولله الحمد لست صغيرا لهذة الدرجة لان يضحك عليا ناس انا عارف كويس انهم يكرهونى من الاصل وهدى مثال بسيط جدا لما اوصى بسهم روبكس للبلاستيك من 8 جنية ولولا توصيتى لة يوميا ما كان لاحد ان يكسب منة شلن الى ان وصل السهم الى 23 جنية ثم 27 جنية انظرو الى المكسب لمن دخل من اول توصية وظل فى السهم للنهاية فالمكسب كام دة فوق ال60% فى شهرين فقط لاغير وهنا اتسائل اين التصريف اللى بيتكلمو علية هل يعقل ان سهم يكسبنى حتى 20% فقط ولا ابيع واكسب وكل ما قولتة بالزبط ان سهم روبكس بالنسبة لى هو فرس الرهان الاول لتوصياتى للعام دة وقد كان ليس ذنبى بقى ان ناس طماعة عاوزة تكسب من سهم مليون جنية وان ماجد شوقى لم يوافق الى الان على تقسيم السهم وزيادة راس المال الى الان والطلب موجود بالفعل الى الان فى ادراجة ومنتظرين فرج الله للموافقة علية سواء برحيل ماجد شوقى او ربما يوافق بالفعل لو استمر وليس ذنبى ايضا ان الله انعم عليا بمصادر استقى منها معلومات صادقة لصعود اسهم بعينها او حدوث اجيام فى اسهم بعينها ولانى احب الله واحب ارضائة دائما قررت ان اهب ذلك الى الناس الغلابة والتى لا تستحق ان تظل تخسر دوما والكبار يكسبون منهم يوميا شقى عمرهم وانا بقالى فى المجال 9 سنوات تقريبا من عام 2001 تقريبا وبمنتهى الصدق اقول نعم كانت توجد توصيات غير موفقة واظن دة شىء طبيعى لاى واحد بيوصى باسهم ولكن الاجمالى اية خسارة ولا مكسب ودة ما قالة لى كبير مشرفين المنتدى بتاعهم شخصيا فى مقابلة خاصة وشعبية الباب الجارفة التى غطت على الكل لماذا لانى اوصى باسهم تخسر ام تكسب بالعقل كدة لن اخوض فى الامر اكتر من كدة وطلبى الاخير من حضراتكم ايها السادة المشرفين المحترمين تطوى سجلات الماضى تماما لعدم تشتيت اعضاء منتدانا الاعزاء وخاصة الذين بدائو بالفعل بمتابعة الباب وتوصياتة ولله الحمد واعطونى الفرصة كاملة وتابعو بنفسكم توصياتى جيدا وشوفو هل كسبانة ومكسب محترم ام لا قدر الله خسرانة ولبست الناس فيها مع اننا فى سوق يعلم بية ربنا والتوصية فية بالشراء وكانها حكم قاسى لصاحبها اذا فشلت لا قدر الله ومبروك على اخر سبع اسهم وصينا بهم وهم
1/ ليفت سلاب من 30 الى 34 فى جلستين وعلى الاحد تسوية السهم سنبيع بعون الله فوق ال35 جنية ولا املك ان اقول لحد بيع الان فكل واحد حر فى تكملة المشوار او الاكتفاء بمبداء ناديت بة كثيرا اى سهم يحققلنا مكسب 10% فى سوق كهذا انجاز ولابد من البيع والرضاء برزقنا وعدم الطمع لان الطمع فى البورصة لن نجنى منة سوى خسائر لا حصر لها
2/ الخليجية الكنديةمن 21 الى 24 جنية
3/ بنك بيريس مصر من 14 الى 17 جنية
4/ القاهرة للدواجن من 18 الى 19 جنية
وبامر الله الاحد التسوية ومعظمهم محقق ال10% ولله الحمد
5/ شارم دريمز ب 13 جنية و40 قرش تقريبا التسوية الاثنين انتظروة
6/ الدلتا الصناعية - ايديال من 17 الى 18 جنية امس وانتظرو ايضا
7/ واخيرا سهم راكتا للورق فى حدود ال19 جنية وانتظروة
اسف جدا لطول المشاركة وياريت بقى نقفل الموضوع البايخ دة لصالح خدمة اعضاء المنتدى وتابعونى زى ما حضراتكم عاوزين لا اخشى ذلك لانى اتقى الله فى كل كلمة وكل توصية ويارب يبعد عنا اصحاب النفوس المريضة واللى مش عارف سيبتلهم الجمل بما حمل هناك وبرضو جايين ورايا هنا طب لية؟ الحدق يفهم منتداهم وقع وبقولها وانا واثق من كدة تماما ولا يوجد بة احد بيوصى بسهم وتانى يوم يعمل 20% كما عملت لهم ذلك كثيرا نكراء الجميل والقرار الاول والاخير لكم طبعا وبتمنى اتخاذ القرار اللى يفيد وليس اللى يهدم خدمة لوجة الله لصغار المستثمرين اخوكم حسام الالفى
3/ بمك بيريس مصر من 14 الى 17 جنية

يا ديكا قصر المشاركات هرد على ايه ولا ايه انا دلوقت
بداية مش غريب عليك انك تحلف بالله كدب وده متوقعه منك ومش جديد

ننزل باول المشاركات من تانى طول عمرك تاعبنا وراك

liver_2008: السلام عليكم احلى صحبة
mabdallah140: ديكا تقلان علينا ليه
liver_2008: هامور ومازن وعرينى الغاليين
as_love_jass: وعليكم السلام يا كبييير
as_love_jass: سايبنا نناد من الصبح
liver_2008: انا اقدر برضو بس الوصلة كانت معلقة وعندى مايك وسامعكم بس مش عارف مش سامعنى لية

mabdallah140: اخدت القلعه وايكون وايه اي سي
mabdallah140: وخسرت النهارده في الثلاثه
liver_2008: تمام محدش يقلق ايكون محدش يبيع الا لما نشوف هيعمل اية عند ال13 جنية ونص والقلعة عند ال10 جنية
mabdallah140: بس قلبي مطمن عشان ده توصيات الخبير
as_love_jass: انا مخدتش غير 25000 قلعه يا باشا
as_love_jass: ازوووود؟
as_love_jass: ولا فيه سهم جدد
liver_2008: الله يكرمك هامور باشا ووالله مستنى نزولك مصر بفارغ الصبر عاوزين نكون جروب ومحفظة ننافس بيها الكبار زى ما اتفقنا ولا غيرتو رايكو
mabdallah140: لا انا عند راي ده فرصه بالنسبالي مش هضيعها من ايدي
liver_2008: فى اسهم جديدة للغد طبعا كل يوم فى جديد والفرص لا تنتهى
mabdallah140: اكد علي مازن بس
liver_2008: ما احنا هنتقابل ونسهر زى ما اتفقنا فى الليل وساعتها نشوف هنعمل اية بالزبط
as_love_jass: معاكم طبعا قلبا وقالبا
as_love_jass: وربنا يوفقنا لما فيه الخير
mabdallah140: ان شاء الله هنبقي ميكر قوي يحرك اي سهم
liver_2008: ولو اخونا مازن مش حابب ادير المحفظة طبعا كل *** حر فى قرارة
as_love_jass: يا اخ ديكا محفظتى هي محفظتك ده انا ابيع فيلتى وشركتى واسلمهملك
liver_2008: بالزبط ياما ناس قالتلى كدة ومحدش بينفذ مع اننا ممكن نكون ميكر لاسهم اسهمها لا تتعدى 900الف سهم واقل
mabdallah140: يا اخ مازن المدام لو سمعت كده هتزعلك
as_love_jass: المحمد لله اخدت دوا القلب واتخمدت
as_love_jass: الهي ما تقوم
mabdallah140: اه طبعا ده فكره جامده جدا ونتحكم في السوق
mabdallah140: بس لتسمعك تبقي ليله سوده
liver_2008: الله يخليك اخى مازن على ثقتكم دى ووالله ساعمل كل شىء لاجعل محافظكم اضعاف مضاعفة فى زمن قياسى بامر الله
as_love_jass: احنا ممكن نمسك سهم خمسات ونفضل نصفر فيه
mabdallah140: كلنا ثقتنا فيك عمياء
liver_2008: الله يخليكو لا عندكو مثلا سهم زى المهندس للتامين اسهمة لا تتعدى ال650الف سهم دة ممكن نبقى احنا الميكر بتاعة بسهولة وغيرة وغيرة
liver_2008: الوطنية للزجاج واللبلور
mabdallah140: يا استاذ مازن احنا لسه هنمسك سهم خمسات عاوزين الاسهم ام 20 ده
liver_2008: اسهم كتير باستطاعتنا ان نتحكم فيها حتى اسيوط
liver_2008: صح كدة شوفتو اس كار عمل اية امس
iver_2008: اكرو مصر مثلا ونيركو اسهم كتير والله ممكن نمسكها ونطلعها السما

liver_2008: وحياة ولادى انا بحلم باليوم دة من زمان وربنا جمعنا ليحقق لى تلك الامنية حتى نكسب كالميكرات الكبار وليس ملاليم الصغار
as_love_jass: واحنا كلنا نفسنا في يوم زي دع
as_love_jass: ده
mabdallah140: تفتكر استاذ ديكا ممكن الحلم يتحقق
as_love_jass: نفسي وبحلم اصحي الصبح اصفر السهم وافضل اجمع فيه بهدوء واغلس على خلق الله واخليهم يبيعولي
as_love_jass: لحد ما ازهقهم في عيشتهم
as_love_jass: واجرري بالسهم
liver_2008: واوعدكو وعد ربنا يحاسبنى علية اى مبلغ هتدهونى ادير بية المحفظة هخلية الضعف فى شهرين فقط لا غير
liver_2008: يعنى لو ارنب اخلية ارنبين ولو ارنبين اخليهم اربع ارانب
as_love_jass: اوبا دي هتلعب يا هاموووور
mabdallah140: ونعمل مزرعه ارانب
liver_2008: معلش بتكلم بلهجة اهل الهرم الارانب
mabdallah140: واحقق الحلم وابقي هامور كبيررررررررررررررررررر
liver_2008: وحياتك لاخليك اكبر هامور فى السوق بس ربنا يوفقنا ونتجمع ويتمها على خير
as_love_jass: انا اعرف ان كل اللي في الهرم ميعرفوش غير الارانب
liver_2008: لا والديك الرومى كمان
as_love_jass: طيب ايه رايك في سهم القاهره للخدمات التعليميه
liver_2008: طب تعرفو اية السهم اللى الميكرات مسمينة الديك الرومى
as_love_jass: اسهمه قليله واحنا في ايام مدارس
as_love_jass: ونعرف نجريه
mabdallah140: يا جماعه مش عاوزين نجيب سيره لحد عشان الحسد
as_love_jass: ايه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
liver_2008: طبعا يا هامور باشا دارى على شمعتك تقيد وتزهزة
liver_2008: الشرقية الوطنية للامن الغذائى
liver_2008: الديك الرومى
as_love_jass: اشمعنا يا كبير
mabdallah140: ليه يا باشا
liver_2008: لانه كسبهم مليارات لما طلعوة الى ما يقرب من 350 جنية
liver_2008: واسهمة برضو قليلة
as_love_jass: احنا عاوزين ديك بس
mabdallah140: يا ولاد الايه
as_love_jass: يكسبنا ملايين
mabdallah140: ده احنا هنعدي يا مازن

liver_2008: باذن الله يا هامور هنعدى ونبقى من اصحاب الملايين وفى زمن قياسى بامر اللهبس ربنا يجيبك بالسلامة
as_love_jass: يارب تجي بالسلامه يا هامور
as_love_jass: يا عم انزل بقا عاوزين نشوف شغلنا
mabdallah140: ده انا هاروح اقدم استقالتي الصبح
liver_2008: صحيح يا هامور انت فى السعودية شغل ولا مقيم هناك
mabdallah140: قال الواحد فرحان بالعشين الف ريال الي بياخدهم اخر الشهر
mabdallah140: لا شغل يا باشا
as_love_jass: كفايه انك هتبقي قاعد ف بيتك ومتحكم في سهم
liver_2008: ربنا يكرمك ويوفقك يا زعيم
as_love_jass: احساس فظيع يا هامور
mabdallah140: وامسك السيجاره في ايدي واطلع السهم وانزله براحتي
as_love_jass: لا ياا جميل
liver_2008: ومحدش هيعرف اننا متحكمين فى السهم غيرنا بس
as_love_jass: الطلوع والنزول لازم نتفق عليه
as_love_jass: يا اما كل *** الاستاذ ديكا يمسكه سهم
mabdallah140: اه طبعا
mabdallah140: لا مش دلوقتي كلنا نتفق علي سهم وبعدين لما نعدي كل *** يمسك سه

liver_2008: حد يعرف طريفة الميكر لما يعوز يطلع سهم ياخد من العروض يرفع السهم نص جنية مثلا الطلبات تزيد ندى الطالب بالسعر اللى احنا عاوزينة لحد ما نخلى السهم يعمل 10 او 20% فى جلسة واحدة وهكذا
liver_2008: ولجذب كل الناس نضع طلب ب300 الف سهم مرتيت تلاتة ورا بعض هنلاقى المشتريت طوابير
as_love_jass: استاااااااااااااااااذ
as_love_jass: ندي اللي فوق الفيشه ونشيل اللفيشه في الاخر ونقطع ميه ونووور
liver_2008: دى التفويتات لاننا هنضعها ونفذ واحدة بس ونشيل الاتنين التانين بعد ما الناس تدخل بسعرنا المحدد
mabdallah140: فعلا الكبير كبير

اسمحولي الحوار مطول وسأنقل كل الحواار على عدة اجزااء

وللعلم اقسم بالله ان الغرض من نقل الحوار هو كشف ما يفعله صبيان الميكرات بالمنتديات

وعشان الناس تاخد حذرها من امثال هؤالاء

2008: مزبوط اخى مازن اهو شوفتو والله سهلة جدا بس عاوزة دقة وسرعة فى التنفيذ
as_love_jass: كده هحتاج اشتري لاب جديد بامكانيات عاليه
liver_2008: الله يخليك يا هامور دة من ذوقك
as_love_jass: واول وصلة نت نضيفه
as_love_jass: عشان ميفصلش وانا شغال وياكلوا الفيش
mabdallah140: هو انت هتجيب وصله بعد الملايين ده
mabdallah140: انت بخيل ولا ايه
mabdallah140: انتي تشتري شركه نت
liver_2008: متقلقش لانى هنفذ كل دة من خلال شركة التداول للسهولة
as_love_jass: طب وفرت عليا خط النت وقرفه
liver_2008: بالاتفاق مع التريدر ونديلة نفحة
as_love_jass: نفخه؟
as_love_jass: ازاي
mabdallah140: لا احنا مش عاوزين بقي نبعزق الفلوس
liver_2008: عمولة بسيطة كدة علشان يسهلى العملية
as_love_jass: المشكله ننفخ فيه وهو يسرب المعلومات
mabdallah140: عشان ميطمعش فينا
liver_2008: ميقدرش لانة كدة كدة من كتر التنفيذ هيكسب كتير طبيعى
mabdallah140: طيب ايه رايكم نشتري شكره سمسره عشان نوفر العموله
as_love_jass: يا عم لازم تأمين 50 مليون
as_love_jass: هنجيبهم منين ياا هامور
liver_2008: ومش مشكلة عادى مش لازم نديلة حاجة كفاية عمولتة الطبيعية
as_love_jass: خلي احلامنا حبه حبه
mabdallah140: خلاص احنا نشتغل الاول وبعدين لما نتوحش نشتري
liver_2008: بالزبط يا مازن لازم نطلع السلم درجة درجة
as_love_jass: عموما نفخة التريدر دي عليا
as_love_jass: ولو عاوز تديه تليفونى وتليفون هامور مش مشكله
liver_2008: مفيش مشاكل عادى
ariny2010: السلام عليكم
ariny2010: معلش النت فصل
as_love_jass: وعليكم السلام عرينى باشا
as_love_jass: اخبار سيادتك ايه
liver_2008: اخيرا اخونا عرينى فينك
mabdallah140: استاذ عريني ازيك
ariny2010: اهلا بيكم
ariny2010: منورين السهرة
liver_2008: رايك اية فى سهم جراند القابضة
ariny2010: جراند
mabdallah140: هو في راي بعد رايك يا كبير
ariny2010: منة للة الاستاذ مازن
liver_2008: لية يا باشا
ariny2010: لانى قلتلة علية وهو فى ال9.00
ariny2010: وقالى لا بدل منعرفش نسوى ومش عارف اية
as_love_jass: الاستاذ ديكا قايل عليه قبلك
liver_2008: وانا كمان دخلت ناس كتير فية على 10 جنية
mabdallah140: العروض بتاعته مش كتير
mabdallah140: ده انا لودخلت بربع المحفظه هيصفر في لحظه
liver_2008: فعلا انا وصيت بية فى المنتدى قبل ما يوقفونى
as_love_jass: تلاقيهم كانو لسه بيتشروا ولاد الهرمه
liver_2008: بالزبط وعملو منة خميرة محترمة بس باعو عند 14 ونص عبطة مش عارفين حاجة
mabdallah140: لسه ميكرات صغيره يا استاذ ديكا
liver_2008: هو بكام الان 15 جنية ونص رايح الى 23جنية مرتاح
mabdallah140: ده احنا لو مسكنا السهم ده نجيبه 50 مستريح
mabdallah140: ونصرف علي الغلابه براحتنا
as_love_jass: االتصريف الصح نبدأه بعد ما نعمل اقل حاجه 300 في الميه
liver_2008: وحياتك نوصلة 150 بمنتهى السهولة
as_love_jass: عشان نصرف بمزاج
mabdallah140: ما حنا مش عاوزين نبقي مفترين
liver_2008: لا لازم نعمل 500%
mabdallah140: الناس غلابه برده
mabdallah140: نلبسهم في 50 كويس
as_love_jass: بس احنا عاوزين منتدي قوي نعمل دعاية للاسهم فيه
liver_2008: الميكر ضميرة ميت ولا يوجد عندة عواطف والا ميبقاش ميكر
as_love_jass: منتدي بورصة مصر واقع بعد ما الاستاذ ديكا سابه
mabdallah140: يعني نموت ضميرنا يا استاذ ديكا
as_love_jass: اعتبره مااااات
liver_2008: فى البورصة بس ما احنا ياما اتنصب علينا ميت مرة mabdallah140: وانت يا عم مازن طلق مراتك مش عاوزين حاجه تعطلنا
as_love_jass: اول ما نعمل 200 في الميه هرميها بره
mabdallah140: خلاص احنا ندخل البورصه نموت ضميرنا نطلع من البورصه نصحيه تاني
liver_2008: تختارو اية 1/ المهندس
liver_2008: 2/ اكرو مصر
mabdallah140: اه في الشارع هتبقي مرحله وعدت
liver_2008: 3/ ايديال

liver_2008: التلتة تابتة طبعا ارشح ايديال اسهمة قليلة جدا جدا وقوى وشركة محترمة
as_love_jass: يعنى انتو بتتفقوا عليا من اولها؟
mabdallah140: شوفت يا عم مازن انا راجل خبير بورصه برده
mabdallah140: زي استاذ ديكا
liver_2008: لا ابدا بس ايديال هو البداية الصح لينا بجد
mabdallah140: خلاص يا مازن مش هنعرف اكتر من ديكا
mabdallah140: طبعا استاذ عريني منبهر بالحوار
as_love_jass: ياريت بس ميجبش سيره عن الموضوع
as_love_jass: وميعتبرهاش معلومات

liver_2008: اتفقنا وهبتدى ازبط على السهم من الان واعملة ترويج ودعاية محترمة فى كل المنتدبات اللى بكتب فيهاودى ميزة وهرجع منتدى بورصة مصر لانى عرفت ارجعلة ازاى بهكرز بسيط من *** صاحبى

as_love_jass: تمام يا كبير
as_love_jass: عاوزين شغل دعايه جااامد
as_love_jass: عاوزين كل بورصة مصر تشتري فيه
mabdallah140: ايوه عاوزين نبدا شغل صح
as_love_jass: ومنتدي المجموعه

liver_2008: ان شاء الله ممكن خبر مثلا زيادة راس مال ايديال as_love_jass: او تقسيم

as_love_jass: عشان هما بيحبوا اخبار التقسيم
as_love_jass: وتوزيع سهم مجانى
liver_2008: بالزبط وغير المنتديات هخلى بعض معارفى من الكبار بمساعدتنا فى ذلك

اخبار مصر - الذهب - تحويل العملات
فوركس - تجارة فوركس

3asim غير متواجد حالياً

قديم 12-25-2009, 05:31 AM   #92
diko
موقوف

كاتب الموضوع : diko المنتدى : التحليل الفنى والمالى و المتابعة اللحظية قديم بتاريخ : 12-25-2009 الساعة : 05:31 AM
ممتاز رد: (( اقوى اسهم المضاربة والميكرات القوية بالسوق ))

اقتباس : المشاركة الأصلية كتبت بواسطة محمدعبدالله مشاهدة المشاركة [ مشاهدة المشاركة ]
واضح يا اخ حسام انك لم ولن تستطيع ان تعطي رد مقنع علي كلامك في الايميل لاداره المنتدي والاعضاء

ليس من الاخلاق عندما تترك منتدي وتذهب لمنتدي اخر ان تهاجمه بهذا الشكل خصوصا انه له فضل عليك كما كنت تدعي

جميع المنتديات بها العديد من الخبراء لماذا الهجوم عليك انت بالتحديد

لماذا اصرارك الغريب علي التوصيات في اي مكان وتحت اي ظروف
بالرغم لتعرضك للمشاكل والهجوم عليك وغلق جميع الابواب لك في منتدي بوصه مصر ومنتدي بورصتنا المصريه

استاذ حسام اسمحلي اوجهلك كلمتين من اخوك المسلم

اقسم بالله العظيم اقسم بالله العظيم انا مبكرهكش ومفيش بيني وبينك اي خصومه ولا هستفيد حاجه من كتابتك في المنتدي او عدمها

يا اخي اتقي الله في الناس الغلابه كفايه الخسائر عليهم وضياع شقي عمرهم وغربه السنين

يا حسام بلاش تاكل ولادك من حرام مفيش حاجه هتنفعك يوم القيامه
ده الحلال مش نافع يا اخي الحرام هينفع

ياريت تفكر مع نفسك شويه وتستغفر ربنا وتفتح صفحه جديده مع نفسك اولا قبل اي حاجه تانيه وربنا يهديك للطريق الصحيح

وبالنسبه لاداره المنتدي

بجد شكرا علي مجهودكم الكبير والواضح لمعرفه الحقيقه واسف جدا للبلبله التي حدثت للمنتدي في اخر يومين

وبرجوا بغلق هذا الباب فورا لحمايه الناس من الخسائر وانا متاكد ان الحوار الذي تم نقله اليكم صحيح مليون % لاني من الاشخاص الذي تم معهم هذا المحادثات علي الميل

ولمزيد من التاكد لديكم من صدق كلامنا برجاء من الاخ حسام ان يحضر اي شخص كما قال من المنتدي السابق يكون كسب ولم يخسر من توصياته خسائر فادحه باستثناء روبكس لانه كان الطعم

وشكرا مره اخري لحضرتكم

اسمع يا باشا اولا انت طبعا مازن فى المحادثة ولسة كنت عاوز تكمل معايا لبث سمومكم هنا ايضا انا اللى بقولك اتقو انتو الله ولا نسيت راكتا وسيمو ومطاحن اسكندرية وايكون والزيوت المستخلصة تقولى روبكس بس ووالله لن تفرق معى غلق الادارة للباب من عدمة الا فى شىء واحد بس هو انة للمرة المليون سينتصر الشر على الخير ويا مسلم هو من تعاليم دينك انك تضحك على اخوك المسلم وتفعل كل ما فعلتة انت وعرينى والهامور الصغير على الايميل وتقولولى نرجوك تدير لنا محافظنا وترميلى طعم للحديث بامانة وانا اعلم انة مستحيل ان يكون اشخاص مثلكم كانو دوما من المهاجمين ليا هناك وبعدين انا اتعرضت فى منتداكم لمنتهى الحقد والكرة يا اخى دنا اقترحت مبدا مكسب 10% ولم يستجب احد قولت مليون مرة ارجوكم احترفو شوية واللى مش عارف يعمل تريدات مستعد اعلمة وافهمة وبرضو لا حياة لمن انادى وكفاية ما فعلتوة هناك معى من سب وقذف والا انتو جايين تقولو الخطة اللى عملتوها بقيادة زعماء منتداكم وقولى كدة كام شكوى من الاعضاء بعدما تغير شكل المنتدى لادارتكم ولم يسئل فى احد الى الان وانا لله الحمد لا عمرى كلت حرام صدقت انت وغيرك ام لم تصدقو براحتكم وانا اللى بقولك اتقى الله ولحد كدة كفاية اوى واتركونا نركز فى عملنا واسال الكبار بتوعكم وكبير مشرفيكم اللى لم يعد موجود اصلا ماذا قالو لى شخصيا اخر مقابلة لنا بتاريخ 4/11 الماضى فى المنيل يا راجل دة فية عضو اسم ظهورة كان توتو وطلع مساعد مدير امن الشرقية وحدثنى شخصيا وقالى بالحرف الواحد امامهم انا بشكرك جدا على توصياتك والتى كسبت منها الكثير ولله الحمد وكلمة اخيرة العضو دة اسمة مازن ولقد مسحتك انت وعرينى وهامور وكل الشخصيات اللى من عينتكم من ايميلى وكان يريد محادثتى تانى عبر الايميل من ساعتين للمزيد من التشوية يا اخى ولاخر مرة انا اللى بقولك اتقو انتو ربنا وارجعو منتداكم غير ماسوف عليكم وحسبى الله ونعم الوكيل فيكم جميعا وعمركم ما هتشوفو خير طول مانتو بالاخلاق دى ونفسى اعرف اين الخسائر الفادحة اللى هرتونا بيها دى ما تتلمو بقة وشوفلكو حاجة تانية تشتغلو فيها طالما انتو فاشلين فى البورصة ولا انا ولا الادارة المحترمة هنا محتاجين كلام منكم اكتر من ذلك واخيرا بتمنى من ادارو مجموعة البورصة المصرية بحذف اى مشاركة بعد الان لهؤلاء الاعضاء او ايقافهم لانهم لا ينتمو الا لمنتداهم اللى من كتر ما شفت منة من ظلم واضطهاد لا حدود لهم وجاين هنا بس للتنبية والتحذير وقولتو كل ما تريدون وخلصنا بقى على كدة والامر الان فى يد الادارة المحترمة بالاستمرارية من عدمها وهم اعلى منكم تفكيرا بكثير وبامر الله سيطونى الفرصة قبل تصديق كلامكم الفارغ دة لان المثل يقول تعرف فلان قالك اة طب عاشرتة قالك لا يبقى متعرفوش ومن مثلنا الشعبى الجميل دة باطلب ولاخر مرة من الادارة المحترمة بحذف اى مشاركة لا تتحدث عن الاسهم والبورصة مجالنا دون تضيع وقتنا جميعا والتشويش على السادة الاعضاء وان شاء الله فى اعضاء هنا ممن كانو هناك واكيد هيقفو مع الحق ضد الباطل وكما قولت نطوى الماضى وكل المشاركات التافهة من اشخاص لا يستحقون حتى الرد عليهم واحكمو عليا بعد فترة وراقبو الباب وتابعو التوصيات بانفسكم واتمنى من الله ان يوفقكم لاتخاذ القرار الصائب واقولها تانى للرد على كل هؤلاء اللى بيقولك لية الهجوم عليك (( ردى هو الشجرة المثمرة هى التى تقذف بالحجارة وصلت يا بهوات )) واخيرا بامر الله مساء السبت المقبل سيكون معنا تلت اسهم مضاربة قوية كليفت سلاب وغيرة لانى لا اتعامل الا مع اسهم المضاربة ونادرا ما ارشح غيرها الا حين التاكد التام من انها على صعود ويكفى ان اقول انهم حرمو الناس هناك من صعود سهمى كابو وسبينالكس الاخير فبالله انتظرو من العبد لله كل خير وربى اعلم بصدق ما اقول ومش هدافع عن نفسى اكتر من كدة وساترك الفرار لكم وللاعضاء المحترمين وبطلب منهم تصويت على الباب ان اردتم اتباع اقصى درجات الديمقراطية وايا كان حكمكم وقراراكم النهائى فيكفينى شرفا وفخر واقولها دون اى مجاملة او لاستعطافكم فى قراراكم بانى انتمى لهذا المنتدى الذى بة كل ما يحتاجة اى مستثمر فى البورصة بمنتهى الامانة لم ادخل اى باب الا ووجدتة يستحق كل تقدير واحترام واخر رد يكفى ان استاذنا الكبير عمرو سعد سابكم وجاء الى هنا حيث الاستقرار التام والهدوء اللى فقد فى منتداكم ولن يعود واسف على الاطالة وبتمنى من صميم قلبى اكون وفقت فى توصيل الحقيقة كما يعلمها الله ولكم منى خالص الحب والاحترام والتقدير واوعدكم ببذل كل ما بوسعى لتتاكدو بان كل تلك المشاركات المبتذلة كان الغرض منها فقط هو تشوية صورتى امامكم كما فعلو هناك ميت مرة وتسببو فى غلق بابى مرات ومرات بمشاركتهم المسيئة وها هم يفعلون هنا ايضا ما كانو يفعلونة هناك طلبى كما قلت لحضراتكم عدم الانسياق ورائهم لانهم مبعوتين من هناك من اجل ذلك ليس الا وعاملين نفسهم طيبين وخايفين على مصلحة الناس وصغار المستثمرين وهذا ليس هدفهم اطلاقا وحق لا اله الا الله واذان الفجر اللى لسة مدن انى ما قولت سوى الحقيقة كاملة وارجو ان نفض بقى الموضوع دة علشان خاطر الاعضاء المحترمين ميفضلوش يقرائو مشاركات وكلام فارغ لن يفيدهم فى شىء واتمنى المشاركات تكون عن البورصة واسهمنا وبس ودة الاهم من وجهة نظرى المتواضعة لنا جميعا وكفى شوشرة لحد كدة واللهم لا اعتراض على حكمك وانت حسبى ووكيلى ضد كل من حاول تشوية صورتى دائما واسف للاطالة اخوكم حسام

فوركس - تجارة فوركس

diko غير متواجد حالياً

قديم 12-25-2009, 05:32 AM   #93

الصورة الرمزية 3asim

كاتب الموضوع : diko المنتدى : التحليل الفنى والمالى و المتابعة اللحظية قديم بتاريخ : 12-25-2009 الساعة : 05:32 AM
افتراضي رد: (( اقوى اسهم المضاربة والميكرات القوية بالسوق ))

نكمل الحوااار

as_love_jass: عاوزين ميكر روبكس يا باشا يدربنا
as_love_jass: انت كنت عامله دعايه جامده
as_love_jass: عاوزين دعايه اقوي لايديال
liver_2008: ميكر روبكس تقريبا صديق ليا من سنتين
as_love_jass: احكلنا قصته يا كبير
as_love_jass: انا معجب بيه جدا
liver_2008: فعلا وطلعت السهم من 8 جنية الى 23جنية فى شهرين
as_love_jass: ازاي قدرتوا تعملوا كده

as_love_jass: احنا عاوزن نكتسب الخبرره برده

liver_2008: خبر زيادة راس مال روبكس وتقسيم ولعبنا علية شهرين لحد السهم ما طار وعمل 300%

mabdallah140: ما هو هيقسم يا باشا
liver_2008: ووالله بقالة شهر بيزن على دماغى لجيم جديد بس خلاص بقى احنا اولى
as_love_jass: لا ارجوووووووك احنا محتاجينك
as_love_jass: اوعي تسيبنا
mabdallah140: يا مازن احنا نعمل الدعايه ده لينا احنا
mabdallah140: مش ده قصدك استاذ ديكا
liver_2008: طبعا يا مازن خلاص احنا الان فى مركب واحدة وان شاء الله هنرسى بيها على شواطىء الريفيرا
liver_2008: مزبوط كلامك اخى هامور

mabdallah140: بس معقول المنتديات تطلع السهم جامد كده

as_love_jass: بس اجمل حاجه فيك يا استاذ ديكا انك كلامك مقنع وبتعمل دعاية قويه للسهم
as_love_jass: نفسي اتعلم منك ده
as_love_jass: عشان يفيدنا في الدعايه بردو لاسهمنا
الموضوع الأصلى من هنا: مجموعة البورصة المصرية http://www.BORSAEGYPT.com/showthread.php?p=444495

liver_2008: لان الناس البسيطة ما بتصدق حد يقلهم على سهم كويس يكسبو منة مكاسب كبيرة

mabdallah140: ايوه صح احنا نكسبهم في الاول وبعدين نلبسهم
liver_2008: عينى ليكم يا مازن باشا ولما ينزل هامور ونلتقى ونتكلم ونزبط امورنا هقولكم كل حاجة تعلمتها من الميكرات
liver_2008: لازم تكسبهم شوية الاول قبل الضربة
as_love_jass: المشكله في بتوع التحليل الفني
as_love_jass: اللي بيوقفوا حالنا
mabdallah140: طيب افرض كسبوا ومدخلوش تاني في عيال ناصحه برده نتصرف معاهم ازاي دول
liver_2008: لما ميكر بينوى الصعود بسهمة لا يوقفة احد حتى ماجد شوقى نفسة مش شوية محللين
as_love_jass: نعلي المستهدف يا هامور خليك ناصح

liver_2008: صح يا مازن دى اول حاجة ذكر مستهدف عالى بس برضو فى المعقول لان فى ناس برضو بتفهم مش كل المستثمرين هبل

as_love_jass: منه لله الل اخترع التحليل الفني الواحد دلوقت بيصرف السهم بعد طلوع روح
mabdallah140: يا عم افهم ما احنا لما نخترق المقاومه المحللين هيساعدونا ويقولوا السهم دخول
mabdallah140: برده المحللين ليهم فايده بعد كده في شغلنا
liver_2008: شوف يا مازن انا بقالى 9 سنين فى البورصة شوفت فيهم البدع وعجب العجاب ولا اعترف بتحليل فنى ولا دياولو اهم حاجة فى بورصتنا المعلومة المؤكدةلصعود سهم معين لدرجة انى اعرف ناس بتدفع الوفات لتعرف تلك المعلومات
mabdallah140: فني مين يا كبير ويني مين الميكرات لما تحب تخدع حد بتخدعه
mabdallah140: واحنا برده مش هنكون قليلين
liver_2008: اكيد اخى هامور
as_love_jass: عارف لو استعنا بمحلل فني معانا
as_love_jass: في الدعايه
as_love_jass: هتبقي القاضيه
mabdallah140: ايوه صح
mabdallah140: عشان كده ديكا كان عاوز يعمل باب مع فوكش عشان يبقي الكلام قوي
mabdallah140: يا بني كل حاجه هتبقي متخططه تمام
ariny2010: انا بقى مش معاكم
ariny2010: بس اعتبروا انى مسمعتش حاجة
ariny2010: انا مش عاوز شركاء
ariny2010: انا عارف اقوم بالدور دا لوحدى
as_love_jass: استاذ عرينى لو دخلت معانا في الشركه دي
liver_2008: اة مدونيش فرصة ايمن بشير وعلاء سعد هما كمان كانت هتفرق اوى بس فوكش معايا فى منتى مجموعة بورصة مصر والجدع ومحد على وتريدر وكتير اوى حتى عمرو سعد وساندفلاى معنا
as_love_jass: نوعدك انك هتشوف مكاسب عمرك ما شفتها
liver_2008: ان شاء الله بس ربنا يقرب البعيد
ariny2010: يامازن انت عارف اسهمى اللى انا بدخلها وطلعها
as_love_jass: وله منبقاش احنا الاربعه مع بعض
as_love_jass: وانت ليك اسمك في المنتدي
as_love_jass: وهتنفعنا بردو
ariny2010: طيب يامازن انا مدخلك مستشفى النزهة بكام
ariny2010: وبعدين طيرتها
as_love_jass: 86
ariny2010: وقلتلك بيع فى كام
mabdallah140: ده كل حاجه متخططه بقي استاذ ديكا
as_love_jass: 188
as_love_jass: بس الاهم يا استاذ عرينى يد الله مع الجماعه
ariny2010: مانت عارف يامازن
mabdallah140: يا ولاد اللعيبه وانا فين من الحوار ده
ariny2010: انا والناس اللى معايا منحبش الشركة
ariny2010: انت شفت عملنا اية فى المركز الطبى
liver_2008: لازم تتخطط علشان نفوز والا تخسر دقة وفهم عالى لاسلوب الميكرات
ariny2010: وكنت شاهد عيان من بداية الجيم
as_love_jass: بس ال100 في الميه مبقتش تاكل عيش
ariny2010: صح يامازن ولا انا بكدب
as_love_jass: احنا ناويين نعمل طفره جديده يا عرينى
as_love_jass: مع استاذ ديكا وهامور
ariny2010: معلش ياهمور
ariny2010: انا مكنتش اعرفك
ariny2010: وفية حاجات كنت بوصى مازن ميقولهاش لحد
as_love_jass: عارف يا هامور كنا بنصرف السهم ف اعلي نقطه
as_love_jass: ونلبس الناس وندخل في الجديد
الموضوع الأصلى من هنا: مجموعة البورصة المصرية http://www.BORSAEGYPT.com/showthread.php?p=444495
ariny2010: واديك شايف يامازن
mabdallah140: خلاص حصل خير تتعوض ان شاء الله
liver_2008: اية رايك اخى عرينى تنضم لينا ونكون المربع المرعب

فوركس - تجارة فوركس

3asim غير متواجد حالياً

قديم 12-25-2009, 05:34 AM   #94

الصورة الرمزية 3asim

كاتب الموضوع : diko المنتدى : التحليل الفنى والمالى و المتابعة اللحظية قديم بتاريخ : 12-25-2009 الساعة : 05:34 AM

: هامور خرج وعرينى خرج مفضلش غيرك اخى الحبيب مازن
as_love_jass: ربنا يستر والنت ميعملهاش فينا ههههههههه
liver_2008: متقلقش يا مازن باشا انا نسيت اقولكو على اسهم كويسة جدا للشراء بها باكر وهى جراند القابضة ومطاحن مصر الوسطى ونماء واى سى
as_love_jass: خارج النهارده دبحوووه
liver_2008: خلى بالك اسرع اسهم فى السوق فى الارتداد السريع هى اسهم الخارج
liver_2008: خصوصا اى سى بعد اعلان الميزانية امس وتحقيقها ارباح ممتازة
as_love_jass: احنا عاوزين نعرف
as_love_jass: القرارات اللي هيعملوها لخارج المقصوووره
liver_2008: معلومات جامدة عن اى سى واليكو لدخول المقصورة
liver_2008: والله لو ماجد شوقى مشى لتلاقيهم داخل المقصورة فورا
liver_2008: وماجد شوقى ماشى ماشى لا محالة
liver_2008: لانة خربها ودة اقتصاد بلد مش لعبة
liver_2008: نظام الخارج الجديد هو T+5
as_love_jass: معقول ده كده يخربوها
liver_2008: افتكاسات ماجد شوقى بس مش هيتنفذ الكلام دة لانة بقالو اكتر من خمس شهور وماشية طبيعى
liver_2008: 5 ايام تسوية يعنى اسبوع كامل دة كلام ولا فى الاحلام طبعا
as_love_jass: هبل
as_love_jass: وشغل صياعه
liver_2008: على فكرة مطاحن مصر الوسطى طالعة الى 17 جنية وكمان هتوزع 55 قرش لكل سهم يعنى الالف سهم تاخد عليهم 5الافو500 جنية وحشين وفى اسبوع فقط
as_love_jass: هي بكام حاليا؟
liver_2008: بس لحامل السهم حتى جلة الغد الثلاثاء 22/12
liver_2008: اغلاقها امس 14 جنية ممكن تشترى غدا على 13 جنية و40 قرش تقريبا
liver_2008: صدقنى يا مازن السهم دة الالف فية يكسبوك تقريبا 8الالف جنية مرتاح
liver_2008: مكسب مضمون مية فى المية
liver_2008: خدلك الف على ضمانتى يا غالى
as_love_jass: حاضر هاخدلي بكره الف سهم
as_love_jass: ان شاء الله
as_love_jass: هو زيرو صح
liver_2008: كدة تمام نعم زيرو
liver_2008: ومن الغد هبتدى ازبط كل حاجة على سهم ايديال من حيث الدعاية والتربيطات مع كبار الميكرات الى ان ينزل اخونا هامور وهحط خطة صح مية فى المية
as_love_jass: تمام يا باشا عاوزين نبدأ الدعايه من اليوم
liver_2008: باذن الله بس الموضوع يظل فى طى الكتمان والسرية بينى وبينك وبين هامور فقط لا غير ولا اى حد تانى يعرف حاجة عن العملية دى
as_love_jass: طبعا استعنوا على قضاء حوائجكم بالطي والكتمان
liver_2008: السرية اساس النجاح
liver_2008: تمام كدة مازن باشا
liver_2008: طيب انتو هتدونى الفوس امتى تقريبا وطبعا هتعملو ايداع باساميكم وتعملولى توكيل بالادارة وطبعا كل الضمانات هتعملوها حسب ما انتو عاوزين
liver_2008: لو فى احراج فى الرد مفيش مشاكل نستنى للغد يكون هامور معانا
as_love_jass: احنا هنستنى لماهامور ينزل
liver_2008: تمام اخى مازن بس يارب ينزل على راس السنة والله نفسى نقضى ليلة راس السنة مع بعض عندى هنا فى الهرم فى الليل كما اتفقنا
as_love_jass: ان شاء الله تبقي ليله من الف ليله

فوركس - تجارة فوركس

3asim غير متواجد حالياً

قديم 12-25-2009, 05:45 AM   #95

الصورة الرمزية 3asim

كاتب الموضوع : diko المنتدى : التحليل الفنى والمالى و المتابعة اللحظية قديم بتاريخ : 12-25-2009 الساعة : 05:45 AM

طبعا واضح جدا ان الاستاذ ديكا كان بيتسلي

والدليل على تسليته دي انه لما اتفاجئ امبارح بنشر الحوار

واثناء حديثه مع احد اصدقاءنا بسذاجته المعهوده اعترف اننا

كنا هنخليه يمسكلنا محافظنا مقابل نسبة 10 في الميه

في اول صوره حمل وديع ميعرفش حاجه ومشفش حاجه
رغم ان الحوار الساعه 5 صباحا بعد ما اتنشر هنا في المنتدي
وشكر الاداره على حذف المشاركات

بعدها بيقول ان وافع ان يدير محافظنا عن طيب خاطر
الموضوع الأصلى من هنا: مجموعة البورصة المصرية http://www.BORSAEGYPT.com/showthread.php?p=444497

جزاه الله كل خير الحقيقه

وطبعا الحوار الطويل كان فيه مخططنا للترويج للاسهم اللي هتكون معانا

كفايه كده ولا نقول كمان يا اخ ديكا

فوركس - تجارة فوركس

3asim غير متواجد حالياً

قديم 12-25-2009, 05:59 AM   #96

الصورة الرمزية 3asim

كاتب الموضوع : diko المنتدى : التحليل الفنى والمالى و المتابعة اللحظية قديم بتاريخ : 12-25-2009 الساعة : 05:59 AM

قبل ما اخرج لانى تعبت فعلا

كلمه لادارة منتدي المجموعه المحترمين

احنا مكناش ناويين ننشر اي شئ في الوقت الحالي

لحد ما نوقعه في شر اعماله ولكن ربنا يعلم انى لما لقيت اعضاء ناويه

تشتري وراه هنا اتعصبت وطلبت من هامور اننا ننزل الحوار وكفايه كده

الاستاذ ديكا صبي ميكر اداه للتصريف لو رحبتم بيه ده مش هيضرنا في شئ

ولو مشيتوه مش هنكسب حاجه لاننا الحمد لله اظهرنا حقيقته للناس

وبشكر الاداره الكريمه مره تانيه على السماح بنشر المشاركات التحذيريه من امثال هؤلاء
الموضوع الأصلى من هنا: مجموعة البورصة المصرية http://www.BORSAEGYPT.com/showthread.php?p=444498
والامر في الاول وفي الاخر بين اديكم ولكم مطلق الحريه في التصرف معاه

السلام عليكم ورحمة الله

فوركس - تجارة فوركس

3asim غير متواجد حالياً

قديم 12-25-2009, 06:03 AM   #97
diko
موقوف

كاتب الموضوع : diko المنتدى : التحليل الفنى والمالى و المتابعة اللحظية قديم بتاريخ : 12-25-2009 الساعة : 06:03 AM

اقتباس : المشاركة الأصلية كتبت بواسطة 3asim مشاهدة المشاركة [ مشاهدة المشاركة ]

: هامور خرج وعرينى خرج مفضلش غيرك اخى الحبيب مازن
as_love_jass: ربنا يستر والنت ميعملهاش فينا ههههههههه
liver_2008: متقلقش يا مازن باشا انا نسيت اقولكو على اسهم كويسة جدا للشراء بها باكر وهى جراند القابضة ومطاحن مصر الوسطى ونماء واى سى
as_love_jass: خارج النهارده دبحوووه
liver_2008: خلى بالك اسرع اسهم فى السوق فى الارتداد السريع هى اسهم الخارج
liver_2008: خصوصا اى سى بعد اعلان الميزانية امس وتحقيقها ارباح ممتازة
as_love_jass: احنا عاوزين نعرف
as_love_jass: القرارات اللي هيعملوها لخارج المقصوووره
liver_2008: معلومات جامدة عن اى سى واليكو لدخول المقصورة
liver_2008: والله لو ماجد شوقى مشى لتلاقيهم داخل المقصورة فورا
liver_2008: وماجد شوقى ماشى ماشى لا محالة
liver_2008: لانة خربها ودة اقتصاد بلد مش لعبة
liver_2008: نظام الخارج الجديد هو t+5
as_love_jass: معقول ده كده يخربوها
liver_2008: افتكاسات ماجد شوقى بس مش هيتنفذ الكلام دة لانة بقالو اكتر من خمس شهور وماشية طبيعى
liver_2008: 5 ايام تسوية يعنى اسبوع كامل دة كلام ولا فى الاحلام طبعا
as_love_jass: هبل
as_love_jass: وشغل صياعه
liver_2008: على فكرة مطاحن مصر الوسطى طالعة الى 17 جنية وكمان هتوزع 55 قرش لكل سهم يعنى الالف سهم تاخد عليهم 5الافو500 جنية وحشين وفى اسبوع فقط
as_love_jass: هي بكام حاليا؟
liver_2008: بس لحامل السهم حتى جلة الغد الثلاثاء 22/12
liver_2008: اغلاقها امس 14 جنية ممكن تشترى غدا على 13 جنية و40 قرش تقريبا
liver_2008: صدقنى يا مازن السهم دة الالف فية يكسبوك تقريبا 8الالف جنية مرتاح
liver_2008: مكسب مضمون مية فى المية
liver_2008: خدلك الف على ضمانتى يا غالى
as_love_jass: حاضر هاخدلي بكره الف سهم
as_love_jass: ان شاء الله
as_love_jass: هو زيرو صح
liver_2008: كدة تمام نعم زيرو
liver_2008: ومن الغد هبتدى ازبط كل حاجة على سهم ايديال من حيث الدعاية والتربيطات مع كبار الميكرات الى ان ينزل اخونا هامور وهحط خطة صح مية فى المية
as_love_jass: تمام يا باشا عاوزين نبدأ الدعايه من اليوم
liver_2008: باذن الله بس الموضوع يظل فى طى الكتمان والسرية بينى وبينك وبين هامور فقط لا غير ولا اى حد تانى يعرف حاجة عن العملية دى
as_love_jass: طبعا استعنوا على قضاء حوائجكم بالطي والكتمان
liver_2008: السرية اساس النجاح
liver_2008: تمام كدة مازن باشا
liver_2008: طيب انتو هتدونى الفوس امتى تقريبا وطبعا هتعملو ايداع باساميكم وتعملولى توكيل بالادارة وطبعا كل الضمانات هتعملوها حسب ما انتو عاوزين
liver_2008: لو فى احراج فى الرد مفيش مشاكل نستنى للغد يكون هامور معانا
as_love_jass: احنا هنستنى لماهامور ينزل
liver_2008: تمام اخى مازن بس يارب ينزل على راس السنة والله نفسى نقضى ليلة راس السنة مع بعض عندى هنا فى الهرم فى الليل كما اتفقنا
as_love_jass: ان شاء الله تبقي ليله من الف ليله

لا تعليق لقد اوضحت كل شىء للادارة وهى صاحبة القرار وقولو للى باعتينكو هنا منكم لله ومعتقدش ان اى حد ياخد بكلام شخصى على ايميلات شخصية واظن انكم نشرتو مقالاتكم العنترية هناك كما قال لى دومنيشن امس انتم لا ستحقون ردود اكتر مما قولت وعموما بنشكركم جدا جدا لتنبية الناس والادارة ومبروك عليكو كالعادة فى التسبب فى غلق الباب لو رات الادارة ذلك ومنكم لله وحسبى الله ونعم الوكيل اخر كلمة طول ما الدنيا فيها امثالكم لتن ينصلح حالها واصراركم الشديد دة دليل على ما قولت الشجرة المثمرة تقذف دائما بالحجارة واسال علاء سعد وابو طة محمد منكو كلكو لله وحسبى الله ونعم الوكيل معنديش كلام تانى اقولة غير انكم من اقذر الناس اللى عرفتها فى حياتى ومش غريبة عليكم كل دة وبقولها تانى للادارة هنا الناس دى مبعوتة خصيصا لعمل كل ذلك معى وهم نفس الاشخاص اللى طالما هاجمونى هناك وايا كان موقفكم من ذلك فساحترمة تماما ولكنى حزين جدا بسبب تلك المجموعة الرزيلة ولا ادرى ما كل هذا الحقد والكراهية ولماذا لا تذكرون الاسهم الناجحة غير روبكس وقولت انى جاريتكم فى الكلام لانى عارف هامور دة كويس اوى وكل مشاركاتة هجوم ضدى والى الان مش عارف اين التصريف دة وحضراتكم جايين هنا تحاسبونى على توصيات فى منتدى طردت منة دون وجة حق ايها المفتريون لن ازيد اكتر من ذلك واكتبو ما شئتم وقولو لعلاء سعد مبروك احنا وقنالك حسام من منتداة الجديد يا عدماة الاخلاق والضمير

فوركس - تجارة فوركس

diko غير متواجد حالياً

قديم 12-25-2009, 06:15 AM   #98

الصورة الرمزية 3asim

كاتب الموضوع : diko المنتدى : التحليل الفنى والمالى و المتابعة اللحظية قديم بتاريخ : 12-25-2009 الساعة : 06:15 AM

اقتباس : المشاركة الأصلية كتبت بواسطة diko مشاهدة المشاركة [ مشاهدة المشاركة ]
لا تعليق لقد اوضحت كل شىء للادارة وهى صاحبة القرار وقولو للى باعتينكو هنا منكم لله ومعتقدش ان اى حد ياخد بكلام شخصى على ايميلات شخصية واظن انكم نشرتو مقالاتكم العنترية هناك كما قال لى دومنيشن امس انتم لا ستحقون ردود اكتر مما قولت وعموما بنشكركم جدا جدا لتنبية الناس والادارة ومبروك عليكو كالعادة فى التسبب فى غلق الباب لو رات الادارة ذلك ومنكم لله وحسبى الله ونعم الوكيل اخر كلمة طول ما الدنيا فيها امثالكم لتن ينصلح حالها واصراركم الشديد دة دليل على ما قولت الشجرة المثمرة تقذف دائما بالحجارة واسال علاء سعد وابو طة محمد منكو كلكو لله وحسبى الله ونعم الوكيل معنديش كلام تانى اقولة غير انكم من اقذر الناس اللى عرفتها فى حياتى ومش غريبة عليكم كل دة وبقولها تانى للادارة هنا الناس دى مبعوتة خصيصا لعمل كل ذلك معى وهم نفس الاشخاص اللى طالما هاجمونى هناك وايا كان موقفكم من ذلك فساحترمة تماما ولكنى حزين جدا بسبب تلك المجموعة الرزيلة ولا ادرى ما كل هذا الحقد والكراهية ولماذا لا تذكرون الاسهم الناجحة غير روبكس وقولت انى جاريتكم فى الكلام لانى عارف هامور دة كويس اوى وكل مشاركاتة هجوم ضدى والى الان مش عارف اين التصريف دة وحضراتكم جايين هنا تحاسبونى على توصيات فى منتدى طردت منة دون وجة حق ايها المفتريون لن ازيد اكتر من ذلك واكتبو ما شئتم وقولو لعلاء سعد مبروك احنا وقنالك حسام من منتداة الجديد يا عدماة الاخلاق والضمير

نسيت اقولك ان دكتور دومينشن امبارح لما كان بيكلمك

الصور اللي فوق دي من حواره معاك

يعنى لحد اخر لحظة كل الناس بتوقعك في الكلام

وانت بسذاجتك سهل جدا انك تقع في الكلام

حاجه اخيره يا ديكا متتهورش في الكلام لانك بتغلط كتير

السيد علاء سعد وايمن بشير اللي ياما دافعوا عنك

لما اكتشفوا حقيقتك بالامس تنازلوا عن الاشراف

لشعورهم بالذنب انهم اتخدعوا فيك

ربنا يهديك يا ديكا مش هقدر اقولك اكتر من كده يا حبيبي

فوركس - تجارة فوركس

3asim غير متواجد حالياً

قديم 12-25-2009, 06:19 AM   #99

كاتب الموضوع : diko المنتدى : التحليل الفنى والمالى و المتابعة اللحظية قديم بتاريخ : 12-25-2009 الساعة : 06:19 AM

يا عم حسام فوق بقي من الوهم بتاعك ده

الناس هتبعتنا ليه وهنقفل بابك ليه لو انت كويس وهتفيد الناس

وانت الوحيد في المنتديات الشجره المثمره عشان كده هنهجمك

وعلي فكره انا هامور مش مازن وانت بتقول اني انا طول عمري بهاجمك

لو جبتلي مشاركه واحده من المنتدي قبل ما اعرف حقيقتك هاجمتك

فيها او قولت عليك كلمه واحده غلط انا مستعد اعتذرلك قدام الناس كلها

بس انت للاسف كداب ومش عارف انت بتقول ايه ولا بتعمل ايه

فوركس - تجارة فوركس

محمدعبدالله غير متواجد حالياً

قديم 12-25-2009, 06:42 AM   #100
diko
موقوف

كاتب الموضوع : diko المنتدى : التحليل الفنى والمالى و المتابعة اللحظية قديم بتاريخ : 12-25-2009 الساعة : 06:42 AM

اقتباس : المشاركة الأصلية كتبت بواسطة 3asim مشاهدة المشاركة [ مشاهدة المشاركة ]
قبل ما اخرج لانى تعبت فعلا

كلمه لادارة منتدي المجموعه المحترمين

احنا مكناش ناويين ننشر اي شئ في الوقت الحالي

لحد ما نوقعه في شر اعماله ولكن ربنا يعلم انى لما لقيت اعضاء ناويه

تشتري وراه هنا اتعصبت وطلبت من هامور اننا ننزل الحوار وكفايه كده

الاستاذ ديكا صبي ميكر اداه للتصريف لو رحبتم بيه ده مش هيضرنا في شئ

ولو مشيتوه مش هنكسب حاجه لاننا الحمد لله اظهرنا حقيقته للناس

وبشكر الاداره الكريمه مره تانيه على السماح بنشر المشاركات التحذيريه من امثال هؤلاء
والامر في الاول وفي الاخر بين اديكم ولكم مطلق الحريه في التصرف معاه

السلام عليكم ورحمة الله

والله يا عم انا اللى تعبت وزهقت منكم ربنا لا يصبحكو باى خير (( برافو برافو والله جدعان اوى وياسلام لو كل الناس زيكم كانت خربت اكتر ما هى خربانة )) اخر حاجة حابب اقولها للادارة حتى المقالات العريضة اللى منزلينها دى مذكرتش كلمة تصريف دى نهائى والكلام امامكم هما اللى كل كلامهم اة علشان نصرف بمزاجنا وي اصحاب العقول المحترمة من لة تلك القوة العاتية لمعرفة ميكرات كل اسهم السوق او حتى تلاتة منهم الا علية القوم وهما الميكرات محتاجين لكل الهبل اللى نشروة دة ومين يقدر يعرف ان السهم الفلانى هيصعد بكرة 20% او العكس لا انكر ان لدى بعض مصادر للمعلومات ولكنها امنة دول مذكروش كلمة واحدة عدلة فى حقى اظن الموضوع بقى واضح جدا ولقد كتبت كل شىء والى مستر بورصة والادارة المحترمة كل دة كلام على ايميل هل يعد وثيقة ضد اى حد من ادراكم انى انا اللى كنت بكتب ومن ادراكم انى لم اخدكم على اد عقولكم ولية عملتو كل دة فية حاجة من غير سبب (( السبب قولتة واكررة هؤلاء الاشخاص ياما هاجمونى هناك ولما كنت اوصى بسهم ويعمل 20% فى يومين طبعا عمرهم ما اشترو سهم وصيت بية وبداية القصة معهم من سنتين عندما ذكرت خبر تقسيم سهم الكابلات قبل نزول الخبر بشهر وكانو باعو طبعا السهم ودى كانت بداية حقدهم وكراهيتهم ليا الى الان)) بالله لا تنساقو ورائهم ومبطلبش غير فرصة بس من حضراتكم باستمرار الباب ولو اسبوع لاثبات حسن نيتى وصدق كلامى وطبعا لا املك اى شىء غير ذلك لانى مهما قولت اكتر من كدة يبقى القرار الاول والاخير لكم ويارب يارب تعطونى الفرصة للرد على كل هذة الادعائات والافترائات وبعديها خدو قراراكم ولا تفعلو كما كان يفعل معى الاشراف هناك بوقفى دائما دون اعطائى فرصة لاى رد منى عليهم ووالله انا اسف جدا جدا وحزين ايضا لكل ما يحدث بسبب هؤلاء الاشخاص فى منتداكم الاكثر من محترم ولكم القرار الاخير اللى بتمنى يكون منصف للخير ومجهد للشر وبتمنالكم كل خير وتوفيق ونجاح دائم يارب اخوكم حسام

فوركس - تجارة فوركس

diko غير متواجد حالياً

موضوع مغلق