Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player

Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player

" قُلْ أَعُوذُ بِرَبِّ الْفَلَقِ *مِن شَرِّ مَا خَلَقَ * وَمِن شَرِّ غَاسِقٍ إِذَا وَقَبَ * وَمِن شَرِّ النَّفَّاثَاتِ فِي الْعُقَدِ * وَمِن شَرِّ حَاسِدٍ إِذَا حَسَدَ ". صدق الله العظيم
عمالقة مجموعة البورصة المصرية
د السيد الغنيمىالشيخ غريبمحمد علي باشاالخبير 2000ياسر خطابكالوشامصطفى نمرةالاسيوطي
محمود 9200ateef4999محمد ناجحasra2002عبدالعزيز ابو اسكندرنجلاء نفاديeng_elsaftyمصطفى صقر خبير باسواق الفوركس

كورس محاسبة كورسات محاسبة المحاسب المالي المحترف محاسبة مالية وظائف خالية وظائف خالية للمحاسبين فرص عمل وظائف وظائف كلية تجارة فرص عمل للمحاسبين
تابعنا على فيس بوك
التحليل الفنى والمالى و المتابعة اللحظية مؤشر البورصة المصرية , التحليل الفنى و المالي للبورصة المصرية , متابعة البورصة المصرية البورصة لحظة بلحظة

مشاهدة نتائج الإستطلاع: هل اسهم المضاربات هتكون قائدة السوق الفترة اللي جاية
هتكون قائدة 6 66.67%
هتثبت زي ما هي 3 33.33%
إستطلاع متعدد الإختيارات. المصوتون: 9. أنت لم تصوت في هذا الإستطلاع

قديم 11-21-2010, 10:20 PM   #3901
محلل فنى و خبير بأسواق المال

الصورة الرمزية كريم راغب
كاتب الموضوع : bassem ezzat المنتدى : التحليل الفنى والمالى و المتابعة اللحظية قديم بتاريخ : 11-21-2010 الساعة : 10:20 PM
افتراضي رد: لية نخسر لما ممكن نكسب

بالتعاون مع مجموعة البورصة المصرية
الاستاذ / باسم عزت
الموضوع الأصلى من هنا: مجموعة البورصة المصرية http://www.BORSAEGYPT.com/showthread.php?p=1059989611

مشكور لمجهودك مع الناس

وفقك الله

اخبار مصر - الذهب - تحويل العملات
فوركس - تجارة فوركس

كريم راغب غير متواجد حالياً

قديم 11-21-2010, 10:34 PM   #3902
كاتب الموضوع : bassem ezzat المنتدى : التحليل الفنى والمالى و المتابعة اللحظية قديم بتاريخ : 11-21-2010 الساعة : 10:34 PM

باسم/باشا.....الغالي المحترم..............
اوعي حضرتك تزعل مني تاني لما اقول فعلا عن نفسي والاخرين....
الموضوع الأصلى من هنا: مجموعة البورصة المصرية http://www.BORSAEGYPT.com/showthread.php?p=1059989616
احنا من غيرك ولاحاجة مع الاعتزار للفنانة الكبيرة الحاجة شادية.......
المخلص/م.الجداوي..........................

فوركس - تجارة فوركس

elgadawy غير متواجد حالياً

قديم 11-21-2010, 10:41 PM   #3903

الصورة الرمزية Taher Shokry
كاتب الموضوع : bassem ezzat المنتدى : التحليل الفنى والمالى و المتابعة اللحظية قديم بتاريخ : 11-21-2010 الساعة : 10:41 PM

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

فوركس - تجارة فوركس
توقيع

ومن يتقى الله
يجعل له مخرجا
ويرزقه من حيث لايحتسب

صدق الله العظيم

Taher Shokry غير متواجد حالياً

قديم 11-21-2010, 11:40 PM   #3904
خبيــر بأسـواق المــال

الصورة الرمزية bassem ezzat
كاتب الموضوع : bassem ezzat المنتدى : التحليل الفنى والمالى و المتابعة اللحظية قديم بتاريخ : 11-21-2010 الساعة : 11:40 PM

[quote=كريم راغب;1059989611]
الاستاذ / باسم عزت

مشكور لمجهودك مع الناس

وفقك الله
[/quote]
شايفين يا اخواتي واصحابي ربنا عمرة ما يسيب حد حتي لو انا اخذت قرار ( اغلاق الشاشة )
اهو ربنا بعتلكم افضل مني واحسن مني بمراحل صدقوني
انا كدة لو قفلت الشاشة هكون مطمئن جدا عليكم لان هيكون معاكم علم من اعلام التحليل الفني والمالي وخبير اسواق المال وانا شخصيا اعرف انة بيبذل مجهود جبار لخدمة الناس وارشادهم للخير وتعويض خسايرهم
الاستاذ / كريم راغب السرجاني
انا علي فكرة مش بحب ابالغ في الكلام والمجاملة عندي في حدود الحقيقة فانا لو كتبت من هنا لبكرة مش قدر اوصف الامانة والصدق اللي موجودين عند الاستاذ كريم راغب
ووجودة عندي في الباب هنا شرف كبير ليا واتمني ان الراجل دة يتواصل معكم في الباب دة وانا هكون في منتهي السعادة بوجودة وتملكة هذا الباب ( لية نخسر لما ممكن نكسب )
والباب طبعا بتاعكم كلكم علشان الباب طبعا معمول للخير
وانا اتذكر ان بدات فتح الباب بعد خسارة اكثر من 75% من المحفظة في عبر المحيطات طبعا غريبة 75% دي الحقيقة لاني كنت واخد كريدت والسهم وقفة ماجد بي شوقي واضطريت اسدد الكريدت وكمان اتصرفت في فلوس الاكتتاب من اصدقائي
وطبعا بعتة من زمان ب33 سنت ودخول وخروج انتوعارفين انا في يوم من ايام اشتريت القنال للتوكيلات ب 22 جنية ونزل جامد علي التسوية لغاية 16 واتوقف السهم في بداية الازمة العالمية ولما بدا يشتغل نزل 13 وبعدها 11 طبعا انت كنت واخد مكشوف وفجاة نزلنا ونزل السوق كلة 16 % في ثلاث جلسات وصل السعر ل 5 جنية للقنال للتوكيلات والحساب اصبح بالسالب وكنت مضطر اسدد والشكرة اجبرتني علي البيع بسر 5.25 طيب كنتو فين من الاول ما اجبرتونيش علي اليبع من قبل كدة
الموضوع الأصلى من هنا: مجموعة البورصة المصرية http://www.BORSAEGYPT.com/showthread.php?p=1059989648
طبعا احساس بالندم والالم عارفين انا اول ما دخلت البوصة اشتريت اية اشتريت سهم شركة النصر للاعمال المدنية
ب 32 جنية وصعد السهم لغاية 44 جنية قالولي اوعي تبيع قلت حاضر نزل واستقر عند 38 وفجا ة جاتت قرارات 15 مايو قالوا الحق بيع قلت حاضر بعت علي 34 وبعدها صعد السهم بقوة لغاية 120 جنية تقريبا وبدا رحلة الهبوط لغاية 17 جنية واستقر في الصعود عند ال 24 وصعد ال 36 وبدا يوزع كوبونات وكمان وزع اسهم مجانية وشوفة هو الان بكام 50 غير المجاني والكوبونات يعني يساوي 75 جنية تقريبا ولسة مكمل
طيب انا اشترت بكام 32 يعني لو صبرت في السهم دة كان زماني باشا ومفيش ديون ولا قروض ولا اي شئ والحمد الله علي كل شئ انا عارف ان دة مش وقت الكلام دة في اثناء صعود السوق وبكرة هتشوفوا انفجارات قوية في معظم اسهم السوق
وانا بكتبلكم حكايتي مع 3 اسهم بس طبعا في كتير زي كدة بس دول اقواهم خسارة .... وكل قصدي وغرضي انكم
تتعلموا انا البايع خسران كتير ... كتير قوي
معلش انا حاسس اني ضايقتكم بس دي الحقيقة
عموما خلينا في انهاردة واحنا معانا الراجل المحترم دة
وارجو من كل الاعضاء الترحيب بالاستاذ كريم راغب ونطلب منة المواصلة والمتابعة هنا معانا لان دة مجالة وهو فاهم فية كويس جدا انا باكدلكم كدة والراجل دة مفيد جدا ليكم يا اخواتي
ارجو الاهتمام بية واتمني كل الخير ليكم
والارزاق علي الله _ والله الموفق

فوركس - تجارة فوركس
توقيع

باب... لية ... نخسر لما ممكن نكسب
دعوة للمشاركة ومتابعة التوصيات
http://www.borsaegypt.com/showthread.php?t=360242
0127374380
01515151830
[email protected]

التعديل الأخير تم بواسطة bassem ezzat ; 11-21-2010 الساعة 11:55 PM .

bassem ezzat غير متواجد حالياً

قديم 11-21-2010, 11:41 PM   #3905

كاتب الموضوع : bassem ezzat المنتدى : التحليل الفنى والمالى و المتابعة اللحظية قديم بتاريخ : 11-21-2010 الساعة : 11:41 PM

استاذ باسم هو ممكن السوق يعمل جني ارباح بكره وشكرا

فوركس - تجارة فوركس
توقيع

samehss غير متواجد حالياً

قديم 11-22-2010, 03:15 AM   #3906

كاتب الموضوع : bassem ezzat المنتدى : التحليل الفنى والمالى و المتابعة اللحظية قديم بتاريخ : 11-22-2010 الساعة : 03:15 AM

صباح الفل ياريس

فوركس - تجارة فوركس

lala غير متواجد حالياً

قديم 11-22-2010, 07:21 AM   #3907

الصورة الرمزية aboahd

كاتب الموضوع : bassem ezzat المنتدى : التحليل الفنى والمالى و المتابعة اللحظية قديم بتاريخ : 11-22-2010 الساعة : 07:21 AM

فوركس - تجارة فوركس
توقيع

إذا كانت مصريتى وعروبتى عائقا أمام إسلامى
سأضحى بهما فى سبيل إسلامى

aboahd غير متواجد حالياً

قديم 11-22-2010, 07:22 AM   #3908

الصورة الرمزية aboahd

كاتب الموضوع : bassem ezzat المنتدى : التحليل الفنى والمالى و المتابعة اللحظية قديم بتاريخ : 11-22-2010 الساعة : 07:22 AM

السلام عليكم أستاذ باسم عزت وعلى كل الموجودين الأن فى هذا الباب المحترم

فوركس - تجارة فوركس
توقيع

إذا كانت مصريتى وعروبتى عائقا أمام إسلامى
سأضحى بهما فى سبيل إسلامى

aboahd غير متواجد حالياً

قديم 11-22-2010, 08:44 AM   #3909

الصورة الرمزية Taher Shokry
كاتب الموضوع : bassem ezzat المنتدى : التحليل الفنى والمالى و المتابعة اللحظية قديم بتاريخ : 11-22-2010 الساعة : 08:44 AM

فوركس - تجارة فوركس
توقيع

ومن يتقى الله
يجعل له مخرجا
ويرزقه من حيث لايحتسب

صدق الله العظيم

Taher Shokry غير متواجد حالياً

قديم 11-22-2010, 10:12 AM   #3910

كاتب الموضوع : bassem ezzat المنتدى : التحليل الفنى والمالى و المتابعة اللحظية قديم بتاريخ : 11-22-2010 الساعة : 10:12 AM

نظيف: ارتفاع عدد السائحين إلي ‏15‏ مليوناأكد الدكتور أحمد نظيف رئيس مجلس الوزراء اهتمام الرئيس حسني مبارك ومتابعته المستمرة لتطوير السياحة نظرا لرؤيته الثاقبة بتنمية هذا القطاع الذي حقق من خلال الجهد المبذول خلال الفترة الماضية المستهدف من برنامج الرئيس مبارك الانتخابي‏.
الموضوع الأصلى من هنا: مجموعة البورصة المصرية http://www.BORSAEGYPT.com/showthread.php?p=1059990424

وقال نظيف أن عدد السائحين ارتفع من ‏6‏ ملايين سائح الي أكثر من ‏15‏ مليونا سنويا‏.‏ جاء ذلك خلالزالاجتماع الذي عقده رئيس الوزراء أمس بحضور محافظ البنك المركزي الدكتور فاروق العقدة ووزيري التنمية الاقتصادية عثمان محمد عثمان والسياحة زهير جرانه لمناقشة تقييم نتائج الحسابات القومية والقطاعية وتطويرها بما يمكن وضع تقرير شهري بشأن الناتج المحلي‏,‏ ووضع أساليب متطورة لهذه الحسابات‏.‏

وصرح الدكتور مجدي راضي المتحدث باسم مجلس الوزراء عقب الاجتماع الذي عقده الدكتور أحمد نظيف أمس بأن من أهم القطاعات التي سيتم تطوير حساباتها السياحة والزراعة والتجارة الداخلية‏,‏ وأضاف أن قطاع السياحة يؤثر في مجالات اقتصادية متعددة ويتأثر بها وهو مايؤدي إلي أهمية حساباتها القطاعية‏,‏ حيث أن إعداد الحسابات القطاعية لقطاع السياحة يساعد متخذي القرار في التعرف علي الآفاق التي يمكن طرحها في إطار خطة النهوض بالسياحة‏.‏

من ناحية أخري يفتتح رئيس مجلس الوزراء غدا بمحافظة بورسعيد عددا من المشروعات الخدمية والتنموية منها محطة للمياه ومصنع للأدوية وعدد من المصانع الانتاجية ويوزع عقود اسكان لمشروعات الشباب‏.‏

وفي سياق متصل تقرر إرجاء اجتماع مجلس الوزراء الذي كان من المقرر عقده بعد غد الي يوم الأربعاء بعد المقبل نظرا لزيارة رئيس وزراء أوكرانيا للقاهرة‏

فوركس - تجارة فوركس

كرستين غير متواجد حالياً