Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player

Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player

" قُلْ أَعُوذُ بِرَبِّ الْفَلَقِ *مِن شَرِّ مَا خَلَقَ * وَمِن شَرِّ غَاسِقٍ إِذَا وَقَبَ * وَمِن شَرِّ النَّفَّاثَاتِ فِي الْعُقَدِ * وَمِن شَرِّ حَاسِدٍ إِذَا حَسَدَ ". صدق الله العظيم
عمالقة مجموعة البورصة المصرية
د السيد الغنيمىالشيخ غريبمحمد علي باشاالخبير 2000ياسر خطابكالوشامصطفى نمرةالاسيوطي
محمود 9200ateef4999محمد ناجحasra2002عبدالعزيز ابو اسكندرنجلاء نفاديeng_elsaftyمصطفى صقر خبير باسواق الفوركس

كورس محاسبة كورسات محاسبة المحاسب المالي المحترف محاسبة مالية وظائف خالية وظائف خالية للمحاسبين فرص عمل وظائف وظائف كلية تجارة فرص عمل للمحاسبين
تابعنا على فيس بوك
التحليل الفنى والمالى و المتابعة اللحظية مؤشر البورصة المصرية , التحليل الفنى و المالي للبورصة المصرية , متابعة البورصة المصرية البورصة لحظة بلحظة

مشاهدة نتائج الإستطلاع: هل اسهم المضاربات هتكون قائدة السوق الفترة اللي جاية
هتكون قائدة 6 66.67%
هتثبت زي ما هي 3 33.33%
إستطلاع متعدد الإختيارات. المصوتون: 9. أنت لم تصوت في هذا الإستطلاع

قديم 05-11-2010, 09:34 PM   #481

الصورة الرمزية توتالى

كاتب الموضوع : bassem ezzat المنتدى : التحليل الفنى والمالى و المتابعة اللحظية قديم بتاريخ : 05-11-2010 الساعة : 09:34 PM
افتراضي رد: لية نخسر لما ممكن نكسب

بالتعاون مع مجموعة البورصة المصرية
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
باسم كيف حالك ؟
ارجوا من الله ان تكون بخير

اخبار مصر - الذهب - تحويل العملات
فوركس - تجارة فوركس

توتالى غير متواجد حالياً

قديم 05-11-2010, 10:03 PM   #482
خبيــر بأسـواق المــال

الصورة الرمزية bassem ezzat
كاتب الموضوع : bassem ezzat المنتدى : التحليل الفنى والمالى و المتابعة اللحظية قديم بتاريخ : 05-11-2010 الساعة : 10:03 PM

اقتباس : المشاركة الأصلية كتبت بواسطة توتالى مشاهدة المشاركة [ مشاهدة المشاركة ]
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

باسم كيف حالك ؟
ارجوا من الله ان تكون بخير

وعليكم السلام ورحمة الله وبركاته شـكــ وبارك الله فيك ـــرا لك ... لك مني أجمل تحية . موفق بإذن الله ... لك مني أجمل تحية .

فوركس - تجارة فوركس

bassem ezzat غير متواجد حالياً

قديم 05-11-2010, 11:16 PM   #483
خبيــر بأسـواق المــال

كاتب الموضوع : bassem ezzat المنتدى : التحليل الفنى والمالى و المتابعة اللحظية قديم بتاريخ : 05-11-2010 الساعة : 11:16 PM

يا نصيبة سودة محدش واخد بالوا يا جماعة ان اوراسكوم تليكوم كسر ال 7 جنية معناة اية خد بالك المحطة الرئيسية الاولي 6.50 جنية والمحطة الرئيسية التانية 6 جنية ولو عايزين الارقام بالضبط فهي كالتالي دعم اول 6.98 ودعم تاني 6.47ودعم تالث 6.11 ,,,,,,ودة معناة خطير جدا بعد الخبرين اللي فاتوا يا ريت نقراهم بتركيز ونفكر مع بعض يا تري ساويرس رايح الجزاير لية وكمان بيطلب وساطة من ابو الغيط وكمان في سخط من المساهمين وتشكيك في تلاعبات وعدم افصاح وشفافية وكمان اعتراضات من المساهمين علشان عدم توزيع ارباح (واو كل دة )معقولة دية كل دة يطلع منك يا ساويرس دة انتي فعلا سياسي دبلوماسي وعارف انت بتعمل اية
خلينا في موضوعنا طبعا الكل هنا فهم ان تليكوم نازلة هي فعلا نازلة بس احب اطمئن الجميع يا جماعة تليكوم مش هي كل السوق يعني الشفل المرة اللي فاتت نلاحظ ان الشغل كلة كان علي تليكوم يبقي المرة دي الشغل هيبقي علي مين (شش) برافوا شاطرين فعلا الشغل المرة دية هيكون علي اوراسكوم للانشاء بس بعد ما السعر يروح ما بين 264 و260 وخلي بالكم ممكن ما ينزلش سعر انشاء ومتنسوش عندنا كمان التجاري الدولي اللي سند السوق الفترة اللي فاتت زي مايكون مفيش غير مشتري بس مفيش بياع خالص ما علينا عديها المرادي,,, دة كمان خلينا في هيرمس طبعا طالعة طالعة بس خلي بالكم من ميعاد توزيع الكوبون وكلكم في غني عن التعريف اية اللي بيحصل في مواعيد توزيع الكوبونات ,,,,,,وهنا لية وقفة مهمة جدا طبعا انا وانتم عارفين ان صايع السوق بيقرا الكلام دة كويس هنا وهناك وفي كل حتة وطبعا لو عرف اتجاة الناس هتعمل اية هيحاول يعمل عكس الكلام صح خلينا متفقين يا حماعة علي المبدا علشان اقلكم البديل اللي ممكن يعملة طبعا لو فكرنا شوية,,,, شوية صغيرين بس هنلاقية طبعا عندة البدايل لانة طبعا صايع ,,,,,صايع قوي بديلة يا جماة مجوعة اسهم غدارة قوي غدارة جدا وهو حديد عز وعز الدخيلة وسيدك كرير وشوية اسهم تابعة للمؤشر هيدخل بغباوة فيها بناء علي اخبار في القطاع ممكن تحرك الاسهم دي بغباوة تسند السوق طبعا كلناهنسال يعني اية اللي ممكن يحصل الفترة اللي جاية وخصوصا كمان في اخبار سياسية وانتخابات داخلة علي الابواب بصوا من الاخر المؤشر لو كسر 7380 يبقي من غير نقاش 7080 /6100 بدون نقاش ماشي,,,,,, بس خلي بالك هناك بديل للشغل تاني وهو اسهم المضاربات واتوقع فعلا ان هي عليها الدور وغباوة صعود قوي جدا وهيكون امر واشد من الغباوة اللي فاتت وماجد بية مش هيقدر يعمل اي حاجة المرة دي ما علينا طبعا احنا كدة قلنا كل الاحتمالات اللي ممكن تحصل الفترة اللي جاية اظن صاحبنا معندوش اي بدايل اخري خالص واللي عندة احتمال اخر ممكن نتناقش فية مع بعض ونشوف ممكن السوق يروح بينا فين انا في انتظار الاحتمالات الاخري يا جماعة مستنيكم علشان هحكيلكم حكاية تليكوم بالتفصيل واللي بيحصل واللي هيحصل فيها وهقولكم لية ساويرس بيعمل كدة وكمان قصدة اية من كدة
الموضوع الأصلى من هنا: مجموعة البورصة المصرية http://www.BORSAEGYPT.com/showthread.php?p=1059671571
اية يا جماعة مستغربين لية دة عادي جدا تليكوم زي ما طلع بقوة وكسر مقاومات كتير في الصعود يبقي لازم يكسر دعوم بقوة في الهبوط عموما انا كتبت رايي في السوق يوم 1 مايو 2010 قبل الهبوط ونخلي بالنا ان تليكوم ممكن يحاول الثبات في المنطقة دي وطبعا عارفين احنا رايحين فين لو مقدرناش نثبت في الحتة دي يبقي 640 والمشكلة الكبيرة لو كسرها ,,,,طبعا عارفين كسر اية هقول تاني علشان نركز شوية لو كسر 6.40,والدعم اللي تحتة عند 565 والدعم الاخير 513 ولكنني لا اعتقد انة ممكن يروح الحتة دي اعتقد انة في اسوا حاللاتة 530 الي 5.50 وبعد كدة علي خير انشاء اللة صعود قوي الي ال 10 جنية باذن اللة وافتكروا كلامي وطبعا محدش هنا عاوز يسال لية احسن برضوامن غير سؤال تليكوم يا جماعة فيها خير بس اللي يصبر واللي عاوز يعرف السبب هقولة دة سعر الثفقة ونزول السعر للمناطق دي علشان الثفقة تتم فهمتوا يا بشر هو انا بكتب لمين هنا انا خايف اكون بكتب لاحمد ذكي (ضد الحكومة)

الموضوع الأصلى من هنا: http://www.borsaegypt.com/showthread...=360242&page=8

فوركس - تجارة فوركس
توقيع

باب... لية ... نخسر لما ممكن نكسب
دعوة للمشاركة ومتابعة التوصيات
http://www.borsaegypt.com/showthread.php?t=360242
0127374380
01515151830
[email protected]

قديم 05-12-2010, 02:59 AM   #484
خبيــر بأسـواق المــال

كاتب الموضوع : bassem ezzat المنتدى : التحليل الفنى والمالى و المتابعة اللحظية قديم بتاريخ : 05-12-2010 الساعة : 02:59 AM

بعد لقاء وصف بالجيد بين تامر المهدي وكريم جودي
أوراسكوم تيليكوم تلتزم بعدم بيع ''جازي'' لأي متعامل

أسرّت مصادر عليمة، لـ''الخبر''، أن اللقاء الذي جرى بين وزير المالية السيد كريم جودي والرئيس المدير العام لأوراسكوم تيليكوم الجزائر، السيد تامر المهدي، أفضى إلى التزام تقدّم به المتعامل بعدم بيع ''جازي'' لأي أجنبي واحتفاظ أوراسكوم تيليكوم بها.

وأوضحت نفس المصادر أن وزير المالية أعاد تأكيد موقف الجزائر الرافض لعملية التنازل لشريك أجنبي، وأحقية الجزائر بشراء ''جازي'' وفقا لحق الشفعة.

بالمقابل، التزم مسؤول أوراسكوم تيليكوم، حسب نفس المصادر، بعدم إدراج ''جازي'' في المفاوضات التي تجري مع ''أم تي أن''، والاحتفاظ بها من قبل أوراسكوم تيليكوم.

وقد أعاد وزير المالية التأكيد على أنه في حالة البيع ستشتري الجزائر ''جازي''. فيما التزم مسؤولو أوراسكوم تيليكوم بعدم بيع ''جازي'' لأي متعامل أجنبي. في نفس السياق، تم تقييم أصول ''جازي'' بحوالي 2,7 ملايير دولار.

وبخصوص المفاوضات التي تدور بين أوراسكوم تيليكوم القابضة وأم تي أن الجنوب افريقية، تم التشديد على رفض الحكومة الجزائرية بيع ''جازي'' أو التنازل عنها لأي متعامل أجنبي.

على صعيد آخر، كشف الرئيس المدير العام لأوراسكوم تيليكوم القابضة، نجيب ساويريس، عن عقد لقاء بين المدير العام لأوراسكوم تيليكوم الجزائر تامر المهدي مع وزير المالية كريم جودي، وهو ما أكدته لـ''الخبر'' مصادر مقربة من وزارة المالية.

وهو أول لقاء رسمي بين ''جازي'' والحكومة منذ رفض الحكومة عملية بيع أوراسكوم الجزائر للمتعامل الجنوب إفريقي ''أم تي أن''. وأكدت مصادرنا أن اللقاء أحيط بسرية، ولكن الأصداء أشارت إلى أنه كان قد جرى في جو ''عادي ومريح''، حيث تم التطرق للوضعية الحالية للمؤسسة في الجزائر ومستقبلها، خاصة عملية البيع التي تتفاوض بشأنها أوراسكوم تيليكوم، وحق الشفعة الذي تريد الحكومة تطبيقه.
وقد كان نجيب ساويريس، في تصريح للصحفيين على هامش مؤتمر صحفي مشترك جمع بين ''أوراسكوم'' و''فرانس تيليكوم'' في القاهرة، أكد فيه أن الرئيس التنفيذي للشركة في الجزائر اجتمع بوزير المالية الجزائري، وهو ما اعتبره خطوة إيجابية لتقريب وجهات النظر، وإزالة الخلافات مع الجانب الجزائري، وتطورا إيجابيا للغاية دون الخوض في تفاصيل هذا اللقاء.

الموضوع الأصلى من هنا: مجموعة البورصة المصرية http://www.BORSAEGYPT.com/showthread.php?p=1059671729
المصدر :الجزائر: حفيظ صواليلي/ سفيان بوعياد

http://www.elkhabar.com/quotidien/in...&key=2&cahed=1

فوركس - تجارة فوركس
توقيع

0127374380
01515151830
[email protected]

قديم 05-12-2010, 07:20 PM   #485
خبيــر بأسـواق المــال

كاتب الموضوع : bassem ezzat المنتدى : التحليل الفنى والمالى و المتابعة اللحظية قديم بتاريخ : 05-12-2010 الساعة : 07:20 PM

نمو الناتج المحلي الاجمالي في مصر قد يبلغ 5.3 % في 2009-2010

قالت مصر يوم الاربعاء إن اقتصادها قد ينمو بواقع 5.3 بالمئة في السنة المالية الحالية بعد أداء أفضل من المتوقع في الربع الاخير ويمكن أن ينمو أيضا في السنة المقبلة بمعدل أسرع من المتوقع سابقا.
وقال عثمان محمد عثمان وزير الدولة للتنمية الاقتصادية ان الناتج المحلي الاجمالي قد ينمو بما يصل الى 5.3 بالمئة في السنة المالية 2009-2010 ارتفاعا من معدل خمسة بالمئة المتوقع سابقا وقد ينمو بما يصل الى ستة بالمئة في السنة المالية 2010-2011 ارتفاعا من معدل 5.8 بالمئة المتوقع من قبل.
وتبدأ السنة المالية في مصر من أول يوليو تموز حتى 30 يونيو حزيران.

الموضوع الأصلى من هنا: مجموعة البورصة المصرية http://www.BORSAEGYPT.com/showthread.php?p=1059672734
وقال الوزير للصحفيين انه في ضوء بيانات الربع الثالث للسنة المالية 2009-2010 أي الفترة بين يناير كانون الثاني ومارس اذار التي تجاوزت التوقعات فمن المنتظر أن يتجاوز نمو الناتج المحلي الاجمالي التوقعات هذا العام وفي العام المقبل.
وأضاف الوزير أن مصر قد تجذب استثمارات أجنبية مباشرة بقيمة 7.5 مليار دولار -وهي مصدر حيوي للعملة الاجنبية في البلد الواقع في شمال افريقيا- في السنة المالية الحالية وقد تجذب عشرة مليارات في السنة المالية 2010- 2011.
وقالت مصر يوم الاثنين ان اقتصادها نما بمعدل سنوي بلغ 5.8 بالمئة في الاشهر الثلاثة المنتهية في مارس اذار بفضل تحسن في الصناعات التحويلية والسياحة وايرادات قناة السويس.
وقال عثمان ان هذا أسرع معدل نمو في عامين.

وأدى التباطؤ العالمي الى تحجيم نمو السياحة في مصر أكبر بلد عربي من حيث عدد السكان وكذلك الاستثمارات الاجنبية المباشرة وايرادات قناة السويس مما دفع النمو للتراجع الى 4.7 بالمئة في 2008-2009 من معدل قياسي مرتفع بلغ 7.2 بالمئة في 2007- 2008.
وتوقع استطلاع أجرته رويترز لاراء 14 خبيرا اقتصاديا في ابريل نيسان أن ينمو الاقتصاد المصري 4.7 بالمئة في 2009-2010 وبمعدل خمسة بالمئة في 2010-2011 وبمعدل 5.3 بالمئة في 2011-2012.
وقالت مصر في مارس انها تتوقع نمو الاقتصاد بمعدل 6.5 بالمئة في 2011-2012.

فوركس - تجارة فوركس
توقيع

0127374380
01515151830
[email protected]

قديم 05-13-2010, 04:12 AM   #486
خبيــر بأسـواق المــال

كاتب الموضوع : bassem ezzat المنتدى : التحليل الفنى والمالى و المتابعة اللحظية قديم بتاريخ : 05-13-2010 الساعة : 04:12 AM

12% ارتفاعاً بأرباح " البنك التجاري الدولي " المجمعة فى الربع الاول

أظهرت نتائج أعمال "البنك التجاري الدولي – مصر"، اكبر البنوك المصرية من حيث القيمة السوقية ،خلال الربع الاول من العام المالى 2010 ارتفاع صافى أرباح البنك المجمعة بمعدل 12 % حيث سجلت صافي ربح قدره 528.381 مليون جنيه مقارنة بصافى ربح قدره 471.693 مليون جنيه خلال الربع الاول من عام 2009 .

فيما أظهرت نتائج أعمال البنك غير المجمعة خلال الربع الاول لعام 2010 تحقيق صافي ربح قدره 569.736 مليون جنيه مقارنة بنحو 498.581 مليون جنيه عن الربع الأول لعام 2009 بارتفاع قدره 14.3 % .

كانت نتائج أعمال البنك خلال عام 2009 قد أظهرت ارتفاع صافى الأرباح بمعدل 24.6% حيث سجلت صافى ربح قدره 1.708 مليار جنيه مقارنة بصافى ربح قدره 1.370 مليار جنيه خلال عام 2008.

رفعت المجموعة المالية هيرمس القابضة فى دراسة حديثة لها القيمة العادلة لسهم "البنك التجارى الدولى" من 74.26 جنيه الى 85.34 جنيه بزيادة قدرها 15% عن السعر السوقى للسهم (فى 2 مايو) البالغ 74.10 جنيه وذلك بعد رفعها لتوقعاتها لنمو الايرادات.فيما كررت من توصيتها بالشراء فى السهم.
الموضوع الأصلى من هنا: مجموعة البورصة المصرية http://www.BORSAEGYPT.com/showthread.php?p=1059673187

وتوقعت هيرمس تحقيق البنك صافى ربح بقيمة 497 مليون جنيه خلال الربع الاول من 2010 ، بنمو سنوى قدره 6%.وأشارت هيرمس إلى أن البنك التجارى الدولى وباقى البنوك المصرية الاخرى المغطاة من قبلها وخاصة الاهلى سوسيتيه جنرال، قد أظهرت قوة عند إعادة تصنيفها على مدار الشهرين الماضيين.كما تعتقد أن قطاع البنوك المصرى سيشهد إعادة تصنيف تلك السنة على أثر التحسن فى نمو الايرادات والقروض.

فوركس - تجارة فوركس
توقيع

0127374380
01515151830
[email protected]

قديم 05-13-2010, 04:14 AM   #487
خبيــر بأسـواق المــال

كاتب الموضوع : bassem ezzat المنتدى : التحليل الفنى والمالى و المتابعة اللحظية قديم بتاريخ : 05-13-2010 الساعة : 04:14 AM

22% تراجعاً فى أرباح " أوراسكوم تليكوم" المجمعة خلال الربع الأول
الموضوع الأصلى من هنا: مجموعة البورصة المصرية http://www.BORSAEGYPT.com/showthread.php?p=1059673188

أعلنت شركة "أوراسكوم تليكوم القابضة" عن نتائج أعمالها خلال الربع الاول لعام 2010، حيث أظهرت تراجع صافي أرباح الشركة المجمعة بمعدل 22% محققة صافي ربح قدره 387.307 مليون جنيه مقارنة بنحو 498.056 مليون جنيه خلال الربع الأول لعام 2009 .

وقالت أوراسكوم، فى بيان لها أمس، أن تراجع الأرباح جاء لتضمين نتائج أعمال فترة المقارنة خلال الربع الاول من عام 2009 أرباحا استثنائية ناتجة عن بيع شركة ( ام – لينك ) بالاضافة الي بدء تشغيل العمليات بالسوق الكندية خلال الفترة الا انه سجل تحسنا قياسا بالربع الاخير لعام 2009 .

وكانت الشركة قد حققت صافي خسارة قدره 190.858 مليون جنيه خلال الربع الاخير لعام 2009 . وأظهرت نتائج الأعمال المجمعة للشركة خلال العام المالي 2009 تحقيق صافى ربح بلغ 2.196 مليار جنيه بتراجع قدره 22.7% مقارنة بصافى ربح بلغ 2.842 مليار جنيه فى 2008.فيما أظهرت نتائج أعمال أوراسكوم تليكوم غير المجمعة عن نفس الفترة تحقيق صافى ربح بلغ 3.502 مليار جنيه بتراجع قدره 68.8% مقارنة بصافة ربح بلغ 11.234 مليار جنيه فى 2008.
وأضاف البيان أن إجمالى عدد المشتركين شهد ارتفاعاً بمعدل 18.9% إلي 95.597 مليون مشترك مقابل 80.372 مليون مشترك خلال الربع الأول من عام 2009 .

وأشار البيان إلى أن إجمالى الإيرادات خلال الربع الأول من عام 2010 بلغ 6.693 مليار جنيه مقابل 6.729 مليار جنيه بتراجع قدره 1% و سجل صافي الربح قبل الفوائد والضرائب والاهلاك و الاستهلاك ( ebitda ) 2.926 مليار جنيه بانخفاض 2% نتيجة فرض ضرائب بالجزائر وضعف الأداء بالسوق المصرية . فيما بلغ هامش صافي الربح قبل الفوائد والضرائب والاهلاك والاستهلاك ( ebitda ) للمجموعة 42.8% ، وبلغ بالنسبة لشركات المجموعة العاملة في مجال شبكات المحمول 49.3% و جاء بالنسبة لكل شركة كما يلي ( جيزي 55.6% ، موبينيلك 38.9% ، موبينيل 37.6% ، تونيزيانا 52.6% ، بانجالينك 42.2% ) .

وأوضح البيان أن هامش صافي الربح قبل الفوائد والضرائب و الاهلاك و الاستهلاك ( ebitda ) قد سجل نموا بنحو 5% قياسا بالربع الاخير لعام 2009 نتيجة قوة الأداء بالسوق الباكستاني وعودة تحسن الأداء فى الجزائر .
وذكر البيان أن تكاليف التمويل خلال الربع الأول لعام 2010 بلغت 805.968 مليون جنيه مرتفعة من 692.566 مليون جنيه، فيما تأثرت نتائج الأعمال إيجابيا بتحول خسائر فروق العملة البالغة 380.025 مليون جنيه الي ارباح قدرها 67.856 مليون جنيه .
وبلغ صافي الربح قبل الضرائب 751.802 مليون جنيه مقابل 861.011 مليون جنيه بتراجع 13% ، وبلغت ضرئب الدخل 364.495 مليون جنيه مقابل 362.955 مليون جنيه . فيما بلغت حقوق الاقلية 71.158 مليون جنيه.
كما تأثرت نتائج الأعمال خلال الربع الاول من عام 2010 بنصيب الشركة من خسائر الشركات التابعة البالغ 185.451 مليون جنيه مقابل خسائر قدرها 16.748 مليون جنيه خلال فترة المقارنة .

فوركس - تجارة فوركس

التعديل الأخير تم بواسطة bassem ezzat ; 05-13-2010 الساعة 04:19 AM .

قديم 05-13-2010, 04:26 AM   #488
خبيــر بأسـواق المــال

كاتب الموضوع : bassem ezzat المنتدى : التحليل الفنى والمالى و المتابعة اللحظية قديم بتاريخ : 05-13-2010 الساعة : 04:26 AM

القاهرة للزيوت والصابون الاتجاة العااام صااااااعد علي المدي القصير والمدي المتوسط والمدي القصير يا ريت نفتكر الكلام دة كويس القاهرة للزيوت والصابون ونخلي بالنا جي بي اوتو شراااااااء بقوة وكلمة السر قلنا في القااااااهرة جميع القاهريات فيهم صعود قوي وخصوصا الكبيرة فيهم لان الكبير كبير والاخبار علي الابواب والتجزئة هانت والاكتتاب سهل وبسيط وفيها برضوا اكتتاب عام بالقيمة العادلة يعني فيها تقييم وانتوا عارفين مين اصحاب الشركة واخر حاجة هقولها الكبير كبير

فوركس - تجارة فوركس

التعديل الأخير تم بواسطة bassem ezzat ; 05-13-2010 الساعة 04:35 AM .

قديم 05-14-2010, 02:55 PM   #489

الصورة الرمزية mooondy33

كاتب الموضوع : bassem ezzat المنتدى : التحليل الفنى والمالى و المتابعة اللحظية قديم بتاريخ : 05-14-2010 الساعة : 02:55 PM

الدعوة للكل من جميع انحاء مصر من كل محافظة ويجمعو بعض

ومحدش يتدارى ومحدش ينكسف ومحدش يتفرج

الاحد الساعة 1 امام مجلس الشعب مع حضور كافة وسائل الاعلام

وتقديم عريضة مطالب متعددة اولها اقالة ماجد شوقى

لا تستهزئ بفعلك وصوتك
منقول

فوركس - تجارة فوركس
توقيع

[SIZE="6"]لا اله الا انت سبحانك انى كنت من الظالمين[/SIZE]

mooondy33 غير متواجد حالياً

قديم 05-14-2010, 09:03 PM   #490
خبيــر بأسـواق المــال

كاتب الموضوع : bassem ezzat المنتدى : التحليل الفنى والمالى و المتابعة اللحظية قديم بتاريخ : 05-14-2010 الساعة : 09:03 PM

واحد ‏سأل ‏مصري

عايز ‏تموت ‏إزاي ‏؟

عاوز ‏تموت ‏شهيد

يا تركب ‏قطر

يا تركب ‏عباره

‏ياتركب طيارة

عاوز ‏تموت ‏م ‏الجوع

ياتشترى ‏شقه ‏بالقسط

ياتشترى ‏عربيه ‏بالقسط

يا تدخل عيالك مدرسة خاصة

عاوز ‏تموت ‏م ‏الحسره

ياتتفرج ‏ع ‏الفاترينات ‏فى ‏ستى ‏ستارز

ياتروح ‏زياره ‏لمارينا

عاوز ‏تموت ‏م ‏الغيظ

ياتتفرج ‏ع ‏القنوات ‏المحليه

ياتتفرج ‏ع ‏النشره ‏الجويه

عاوز ‏تموت ‏م ‏الزهق

ياتستنى ‏الإشاره ‏لما ‏تفتح

ياتستنى ‏دورك ‏فى ‏التأمين ‏الصحى

ياتستنى ‏دورك فى الفرن
عاوز ‏تموت ‏م ‏الهبل

يا تسمع تصريحات المسئولين بعد كل كارثة

يا تتفرج على برامج المسابقات

عاوز ‏تموت ‏مخنوق

ياتروح ‏مصلحه ‏حكوميه

يا تقرا ‏الجريده ‏اليوميه

عاوز ‏تموت م الخضة

يا تركب ميكروباص

يا تعدى الشارع على رجليك

عاوز ‏تموت ‏مفروووس

ياتقف تستنى ‏تاكسي

ياتركب الترام

عاوز ‏تموت ‏مرعوووووب

ياتستنى ‏نتيجه ‏الثانويه ‏العامه

ياتستنى ‏نتيجه ‏التحاليل ‏عند ‏الدكتور

عاوز ‏تموت ‏مشهور

ياتتجوز ‏رقاصه

ياتنصب ‏على ‏بنك

عاوز ‏تموت ‏مليونير

ياتعمل ‏فيديو ‏كليب

ياتلعب ‏كوره

عاوز ‏تموت ‏ورا ‏الشمس

ياتشغل ‏مخك

الموضوع الأصلى من هنا: مجموعة البورصة المصرية http://www.BORSAEGYPT.com/showthread.php?p=1059675381
ياتفتح ‏بؤك

عاوز ‏تموت ‏م ‏الحزن

ياتحط ‏الحكومه ‏ف ‏بالك

يا ‏تشجع ‏الزمالك

عاوز ‏تموت ‏م ‏الضحك

يا تسمع تصريحات وزارة الصحة و التعليم

يا تروح تتطعم من أنفلوانزا الخنازير

عاوز ‏تموت ‏ف ‏حالك

أعمل ‏نفسك ‏دايما....‏مش ‏واخد ‏بالك
[/poem]

فوركس - تجارة فوركس

التعديل الأخير تم بواسطة bassem ezzat ; 05-14-2010 الساعة 09:15 PM .