Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player

Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player

" قُلْ أَعُوذُ بِرَبِّ الْفَلَقِ *مِن شَرِّ مَا خَلَقَ * وَمِن شَرِّ غَاسِقٍ إِذَا وَقَبَ * وَمِن شَرِّ النَّفَّاثَاتِ فِي الْعُقَدِ * وَمِن شَرِّ حَاسِدٍ إِذَا حَسَدَ ". صدق الله العظيم
عمالقة مجموعة البورصة المصرية
د السيد الغنيمىالشيخ غريبمحمد علي باشاالخبير 2000ياسر خطابكالوشامصطفى نمرةالاسيوطي
محمود 9200ateef4999محمد ناجحasra2002عبدالعزيز ابو اسكندرنجلاء نفاديeng_elsaftyمصطفى صقر خبير باسواق الفوركس

كورس محاسبة كورسات محاسبة المحاسب المالي المحترف محاسبة مالية وظائف خالية وظائف خالية للمحاسبين فرص عمل وظائف وظائف كلية تجارة فرص عمل للمحاسبين
تابعنا على فيس بوك
التحليل الفنى والمالى و المتابعة اللحظية مؤشر البورصة المصرية , التحليل الفنى و المالي للبورصة المصرية , متابعة البورصة المصرية البورصة لحظة بلحظة

قديم 09-06-2012, 12:25 AM   #11361
خبيـــر بأســواق المــال

الصورة الرمزية الخبير2000
كاتب الموضوع : الخبير2000 المنتدى : التحليل الفنى والمالى و المتابعة اللحظية قديم بتاريخ : 09-06-2012 الساعة : 12:25 AM
افتراضي رد: اسهم كالنجوووووم فاستعد للهجووووووووووم

بالتعاون مع مجموعة البورصة المصرية
اقتباس : المشاركة الأصلية كتبت بواسطة عارف مشاهدة المشاركة [ مشاهدة المشاركة ]
استاذ خبير . من فتره ونا اتابع توصيات حضرتك لكن معذره للاسف ما قدرت اشتري اي سهم علي التوصيات للاسباب التاليه _

_ غالبا التوصيه تكون بعد ما السهم يطلع نسبه فوق .

_ التوصيه تكون غير واضحه تحتمل اكثر من معني . فمش عارف هي توصيه او خبر عن السهم

ثاني يوم لما السهم يطلع تقول انا قلت لكم عليه ؟؟؟؟

_ التوصيه تكون غير محدده السعر في الوقت المحدد . تكون بعد ما السهم بيطلع له . وتكون التوصيه باقل من سعر العرض بكثير ..

ممكن ترد علي بالرد الواضح . وايضا ممكن تقول لي لي مش عاجبتك طريقتي ما تشتريش او ما تدخلش الباب ..

لكن هي ملاحظه اذا كان الهدف من الباب الفائده للجميع

وفي الختام تقبل احترامي وتقديري للوقت اللي تبذله خلال الجلسه

مرحبا بك معنا اخى عارف
بدايتا نرحب بك معنا لانك لسه جديد معانا والا كنت عرفت شغلى من زمان وانا هاجيب على كل نقطة انت سالتنى فيها وكل الشكر للاستاذ محمد علام للرد فى عدم حضورى ولكن استاذ عارف مغلطش الراجل جديد معانا وعايز يفهم
1/ حضرتك بتقول انى بوصى بعد السهم ميتحرك وانا عكس ذلك تماما لانى بحب اخد السهم وهو نايم ومن بداية الطريق ولو متابعنى من فترة انا وصيت باسهم كتير قبل متتحرك ولا تشوف الحركة اساسا ودلوقت نجوم منها المالية فى 10 والنساجون فى 15 وليسيكو فى 5 على سبيل المثال فقط واخرها الاهلى فى 8 وطبعا فى توصيات باديها والسهم بيجرى يعنى بيكون اتحرك شوية ودى قليلة مش كتيرة لكن الاساس انى بحب اخد السهم وهو هادى والكل عارف كده
2/ انت بتقول التوصية غير واضحة مش عارف هى توصية والا خبر على السهم وده لانك مش معانا من زمان فى اسهم انا بقول شراء وبحدود كذا واسعارى مبتكنش بعيده زى مبتقول يعنى لو سهم شغال ب 8.20 مثلا بشوف انه ممكن جيب 8.10 يبقا اخد ليه ب 8.20 واظن السعر كده مش بعيد مبقلش مثلا 7.80 او 7.50 لانه منطقيا مينفعش اما توصياتنا القديمة فانا بتابعها طالما لم نخرج منها بعد عشان كده تلاقينى بقول اهلاوى جاى حليجو يتالق مانا مبقولش شراء لاننا اشترينا اساسا وانا بتابع الاسهم بتاعتنا وبعلق على ادائها انما السهم الجديد معانا بقول شراء مثال القناة اليوم ولما مبحددش سعر وبقول السهم الفلانى شراء الان يعنى شراء ماركت او تشترى براحتك لكن لو حددت سعر يعنى معناها تلتزم بالسعر والكل عارف كده من متابعى

3/ مفيش سهم لما بيطلع ومكنتش موصى عليه اقول انا قلتلكم عليه زى حضرتك مبتقول عمرها محصلت ابدا ويعنى ايه قلت مكل واحد ممكن يقول انا عمرى معملت كده زى ناس كتير انا التزم بتوصياتى فقط واتابعها جيدا

ودى هى طريقتى ولو تابعتنى كويس هتعرف انى كل كلمة قلتها بنفذها ومفيش حاجة اسمها لو عجبتك طريقتى تستنى ولو معجبتكش تسيب الباب انت تدخل بابى وتسال براحتك وتنقض براحتك كمان ولو اخطات تقولى انت اخطات ولو اصبت تحفذنى وكلنا بنساعد بعض وربنا يجعلنا سبب فى رزق الجميل واهلا بك معنا اظن انا اجبت باستفاضة عليك يا استاذ عارف وممكن ترجع تتصفح الصفحات القديمة وتمشى من وراء لقدام هتعرف اسلوبى ارجع مثلا 100 او 200 صفحة وراء وشوف توصية لى وشوف تاريخها وشوف دلوقت بكام بس كده

اخبار مصر - الذهب - تحويل العملات
فوركس - تجارة فوركس
توقيع

نعتمد على الاحترافيه فى الاداء

مش عارف تشتغل وتكسب بنفسك انا ممكن اديرلك محفظتك لان ادارة المحفظة فن وبعد كل صعود قوى بلاقى ناس تقول مخدناش حاجة من الطلعة دى ده مش عيب السوق ده عيبك انت للاتصال 01110650781

الخبير2000 غير متواجد حالياً

قديم 09-06-2012, 01:12 AM   #11362

كاتب الموضوع : الخبير2000 المنتدى : التحليل الفنى والمالى و المتابعة اللحظية قديم بتاريخ : 09-06-2012 الساعة : 01:12 AM

اقتباس : المشاركة الأصلية كتبت بواسطة الخبير2000 مشاهدة المشاركة [ مشاهدة المشاركة ]
مرحبا بك معنا اخى عارف
بدايتا نرحب بك معنا لانك لسه جديد معانا والا كنت عرفت شغلى من زمان وانا هاجيب على كل نقطة انت سالتنى فيها وكل الشكر للاستاذ محمد علام للرد فى عدم حضورى ولكن استاذ عارف مغلطش الراجل جديد معانا وعايز يفهم
1/ حضرتك بتقول انى بوصى بعد السهم ميتحرك وانا عكس ذلك تماما لانى بحب اخد السهم وهو نايم ومن بداية الطريق ولو متابعنى من فترة انا وصيت باسهم كتير قبل متتحرك ولا تشوف الحركة اساسا ودلوقت نجوم منها المالية فى 10 والنساجون فى 15 وليسيكو فى 5 على سبيل المثال فقط واخرها الاهلى فى 8 وطبعا فى توصيات باديها والسهم بيجرى يعنى بيكون اتحرك شوية ودى قليلة مش كتيرة لكن الاساس انى بحب اخد السهم وهو هادى والكل عارف كده
2/ انت بتقول التوصية غير واضحة مش عارف هى توصية والا خبر على السهم وده لانك مش معانا من زمان فى اسهم انا بقول شراء وبحدود كذا واسعارى مبتكنش بعيده زى مبتقول يعنى لو سهم شغال ب 8.20 مثلا بشوف انه ممكن جيب 8.10 يبقا اخد ليه ب 8.20 واظن السعر كده مش بعيد مبقلش مثلا 7.80 او 7.50 لانه منطقيا مينفعش اما توصياتنا القديمة فانا بتابعها طالما لم نخرج منها بعد عشان كده تلاقينى بقول اهلاوى جاى حليجو يتالق مانا مبقولش شراء لاننا اشترينا اساسا وانا بتابع الاسهم بتاعتنا وبعلق على ادائها انما السهم الجديد معانا بقول شراء مثال القناة اليوم ولما مبحددش سعر وبقول السهم الفلانى شراء الان يعنى شراء ماركت او تشترى براحتك لكن لو حددت سعر يعنى معناها تلتزم بالسعر والكل عارف كده من متابعى

3/ مفيش سهم لما بيطلع ومكنتش موصى عليه اقول انا قلتلكم عليه زى حضرتك مبتقول عمرها محصلت ابدا ويعنى ايه قلت مكل واحد ممكن يقول انا عمرى معملت كده زى ناس كتير انا التزم بتوصياتى فقط واتابعها جيدا

ودى هى طريقتى ولو تابعتنى كويس هتعرف انى كل كلمة قلتها بنفذها ومفيش حاجة اسمها لو عجبتك طريقتى تستنى ولو معجبتكش تسيب الباب انت تدخل بابى وتسال براحتك وتنقض براحتك كمان ولو اخطات تقولى انت اخطات ولو اصبت تحفذنى وكلنا بنساعد بعض وربنا يجعلنا سبب فى رزق الجميل واهلا بك معنا اظن انا اجبت باستفاضة عليك يا استاذ عارف وممكن ترجع تتصفح الصفحات القديمة وتمشى من وراء لقدام هتعرف اسلوبى ارجع مثلا 100 او 200 صفحة وراء وشوف توصية لى وشوف تاريخها وشوف دلوقت بكام بس كده

صدقت وجزاك الله كل خير على تعبك معانا

فوركس - تجارة فوركس

abo alee غير متواجد حالياً

قديم 09-06-2012, 02:32 AM   #11363

كاتب الموضوع : الخبير2000 المنتدى : التحليل الفنى والمالى و المتابعة اللحظية قديم بتاريخ : 09-06-2012 الساعة : 02:32 AM

اقتباس : المشاركة الأصلية كتبت بواسطة عارف مشاهدة المشاركة [ مشاهدة المشاركة ]
استاذ خبير . من فتره ونا اتابع توصيات حضرتك لكن معذره للاسف ما قدرت اشتري اي سهم علي التوصيات للاسباب التاليه _

_ غالبا التوصيه تكون بعد ما السهم يطلع نسبه فوق .

_ التوصيه تكون غير واضحه تحتمل اكثر من معني . فمش عارف هي توصيه او خبر عن السهم

ثاني يوم لما السهم يطلع تقول انا قلت لكم عليه ؟؟؟؟

_ التوصيه تكون غير محدده السعر في الوقت المحدد . تكون بعد ما السهم بيطلع له . وتكون التوصيه باقل من سعر العرض بكثير ..

ممكن ترد علي بالرد الواضح . وايضا ممكن تقول لي لي مش عاجبتك طريقتي ما تشتريش او ما تدخلش الباب ..

لكن هي ملاحظه اذا كان الهدف من الباب الفائده للجميع

وفي الختام تقبل احترامي وتقديري للوقت اللي تبذله خلال الجلسه

سلام عليكم استاز عارف احزنى جدا اسلوب حضرتك فى المناقشة او تعتبرها نقد كان ممكن تتصل تليفونيا وتقدم لة الملوحظة او رايك او نقدك دة اسلوب الجنتالة حضرتك متعرفش استاز وليد كويس راجل بيشتغل بحب للناس ودمة حامى وجاد جدا لو نعتبرهاجدلا خطا مفيش اى توصية مشيت مع حضرتك بجد كنت نفس تفكيرك بس لما تبعت كويس التوصيات لقيت نفسى انى غلطان ومتسرع فى البيع او بطى فى الشراء نصيحة شوف اخطاك الاول وبعدين حاسب الناس

فوركس - تجارة فوركس

andiamo غير متواجد حالياً

قديم 09-06-2012, 02:37 AM   #11364

كاتب الموضوع : الخبير2000 المنتدى : التحليل الفنى والمالى و المتابعة اللحظية قديم بتاريخ : 09-06-2012 الساعة : 02:37 AM

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
الموضوع الأصلى من هنا: مجموعة البورصة المصرية http://www.BORSAEGYPT.com/showthread.php?p=1060479587
اشتر الحليج ولى خلص طليع

فوركس - تجارة فوركس

عاطف نصار غير متواجد حالياً

قديم 09-06-2012, 11:31 AM   #11365
خبيـــر بأســواق المــال

كاتب الموضوع : الخبير2000 المنتدى : التحليل الفنى والمالى و المتابعة اللحظية قديم بتاريخ : 09-06-2012 الساعة : 11:31 AM

فوركس - تجارة فوركس
توقيع

مش عارف تشتغل وتكسب بنفسك انا ممكن اديرلك محفظتك لان ادارة المحفظة فن وبعد كل صعود قوى بلاقى ناس تقول مخدناش حاجة من الطلعة دى ده مش عيب السوق ده عيبك انت للاتصال 01110650781

قديم 09-06-2012, 11:53 AM   #11366
خبيـــر بأســواق المــال

كاتب الموضوع : الخبير2000 المنتدى : التحليل الفنى والمالى و المتابعة اللحظية قديم بتاريخ : 09-06-2012 الساعة : 11:53 AM

اقتباس : المشاركة الأصلية كتبت بواسطة عاطف نصار مشاهدة المشاركة [ مشاهدة المشاركة ]
اشتر الحليج ولى خلص طليع

اشترى يا باشا هات بحدود 3.18 ومستهدف قادم 3.45 بعدها نتكلم

فوركس - تجارة فوركس
توقيع

قديم 09-06-2012, 11:57 AM   #11367
خبيـــر بأســواق المــال

كاتب الموضوع : الخبير2000 المنتدى : التحليل الفنى والمالى و المتابعة اللحظية قديم بتاريخ : 09-06-2012 الساعة : 11:57 AM

للشراء بايونير ماركت والماركت بحدود 4.76

فوركس - تجارة فوركس
توقيع

قديم 09-06-2012, 11:57 AM   #11368

كاتب الموضوع : الخبير2000 المنتدى : التحليل الفنى والمالى و المتابعة اللحظية قديم بتاريخ : 09-06-2012 الساعة : 11:57 AM

ا/وليدالسلام عليكم ورحمة الله وبركاته دلتا انشاء شكله كده ملرخم نيع ولا انتظار شـكــ وبارك الله فيك ـــرا لك ... لك مني أجمل تحية .

فوركس - تجارة فوركس
توقيع

ayman

ايمن عبد الحكيم غير متواجد حالياً

قديم 09-06-2012, 11:58 AM   #11369
خبيـــر بأســواق المــال

كاتب الموضوع : الخبير2000 المنتدى : التحليل الفنى والمالى و المتابعة اللحظية قديم بتاريخ : 09-06-2012 الساعة : 11:58 AM

العربية حليج تتالق مبرووووووووووووووووووووووووك وشرانا تحت 3 ثم قر بال3 مننساش

فوركس - تجارة فوركس
توقيع

قديم 09-06-2012, 12:01 PM   #11370
خبيـــر بأســواق المــال

كاتب الموضوع : الخبير2000 المنتدى : التحليل الفنى والمالى و المتابعة اللحظية قديم بتاريخ : 09-06-2012 الساعة : 12:01 PM

ومننساش القناة معانا من امس بحدود 9.50

فوركس - تجارة فوركس
توقيع