Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player

Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player

" قُلْ أَعُوذُ بِرَبِّ الْفَلَقِ *مِن شَرِّ مَا خَلَقَ * وَمِن شَرِّ غَاسِقٍ إِذَا وَقَبَ * وَمِن شَرِّ النَّفَّاثَاتِ فِي الْعُقَدِ * وَمِن شَرِّ حَاسِدٍ إِذَا حَسَدَ ". صدق الله العظيم
عمالقة مجموعة البورصة المصرية
د السيد الغنيمىالشيخ غريبمحمد علي باشاالخبير 2000ياسر خطابكالوشامصطفى نمرةالاسيوطي
محمود 9200ateef4999محمد ناجحasra2002عبدالعزيز ابو اسكندرنجلاء نفاديeng_elsaftyمصطفى صقر خبير باسواق الفوركس

كورس محاسبة كورسات محاسبة المحاسب المالي المحترف محاسبة مالية وظائف خالية وظائف خالية للمحاسبين فرص عمل وظائف وظائف كلية تجارة فرص عمل للمحاسبين
تابعنا على فيس بوك
التحليل الفنى والمالى و المتابعة اللحظية مؤشر البورصة المصرية , التحليل الفنى و المالي للبورصة المصرية , متابعة البورصة المصرية البورصة لحظة بلحظة

قديم 11-14-2011, 10:55 AM   #7991

كاتب الموضوع : الخبير2000 المنتدى : التحليل الفنى والمالى و المتابعة اللحظية قديم بتاريخ : 11-14-2011 الساعة : 10:55 AM
افتراضي رد: اسهم كالنجوووووم فاستعد للهجووووووووووم

بالتعاون مع مجموعة البورصة المصرية
اقتباس : المشاركة الأصلية كتبت بواسطة الخبير2000 مشاهدة المشاركة [ مشاهدة المشاركة ]
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

والله يا دكتوره النا فى البلد الان اصبحو غير مترابطين ومن يدعون السياسة لا يفقهون اى شىء عن السياسة والدولة نحن الان ببساطة فى مركب يوشك على الغرق ورغم ذلك هناك من يحفرون داخل المركب بدلا من ان يساعدو فى الانقاذ وسد الثقوب الموجوده به واذا استمر الحال على هذا سوف نعرق جميعا وربنا يرحمنا

وعليكم السلام ورحمو الله وبركاته استاذنا الفاضل...صباح الفل عليك وعلى كل منتدانا الكريم....الكلام فى الموضوع ده طويل ومعقد..بس ابسط حاجة اقولها لو حضرتك بتابع برامج التوك شو الليلية واللى بيستضيف رموز الاحزاب لاحظ حضرتك اسلوب الحوار..شئ خالى تماما من ادب الحوار....الكل بيتكلم فى وقت واحد..اسلوب خالى من المعنى والكلمة الواضحة..بالذمة دى قيادات تنفع تمسك حكومة وتمشى حال بلد بينهار...شوفت حضرتك ضيف مقدمة برنامج ناس بوك بتاع هالة سرحان اللى اشترط وجود جدار عازل بينه وبين المذيعة ...شئ مخزى ومسير للسحرية...لك الله يا مصر وبا شعب مصر

اخبار مصر - الذهب - تحويل العملات
فوركس - تجارة فوركس

dr.hoda غير متواجد حالياً

قديم 11-14-2011, 11:10 AM   #7992

كاتب الموضوع : الخبير2000 المنتدى : التحليل الفنى والمالى و المتابعة اللحظية قديم بتاريخ : 11-14-2011 الساعة : 11:10 AM

ممكن لينك شاشة كريستال شغالة من فضلكم

فوركس - تجارة فوركس

نانسى غير متواجد حالياً

قديم 11-14-2011, 11:39 AM   #7993

كاتب الموضوع : الخبير2000 المنتدى : التحليل الفنى والمالى و المتابعة اللحظية قديم بتاريخ : 11-14-2011 الساعة : 11:39 AM

اية رايك هو الرمى خلص نشتري حتة صغيرة و لا لسة؟
الموضوع الأصلى من هنا: مجموعة البورصة المصرية http://www.BORSAEGYPT.com/showthread.php?p=1060341958

فوركس - تجارة فوركس
توقيع

ما اضيق الباب واكرب الطريق الذى يؤدى الى الحياه وقليلون هم الذين يجدونه

mk2007 غير متواجد حالياً

قديم 11-14-2011, 12:39 PM   #7994

كاتب الموضوع : الخبير2000 المنتدى : التحليل الفنى والمالى و المتابعة اللحظية قديم بتاريخ : 11-14-2011 الساعة : 12:39 PM

اقتباس : المشاركة الأصلية كتبت بواسطة نانسى مشاهدة المشاركة [ مشاهدة المشاركة ]
ممكن لينك شاشة كريستال شغالة من فضلكم

اتفضلى سيادتك حملى برنامج (Tor) من الرابط ده وضعى به رابط

شاشة كريستال هيفتحها لسيادتك عالطول.

https://www.torproject.org/download/...d-easy.html.en

فوركس - تجارة فوركس

atef saber غير متواجد حالياً

قديم 11-14-2011, 01:16 PM   #7995

كاتب الموضوع : الخبير2000 المنتدى : التحليل الفنى والمالى و المتابعة اللحظية قديم بتاريخ : 11-14-2011 الساعة : 01:16 PM

من الاخر.....أحنا اللى بنعمل كده فى نفسنا؟ انا عاوز اعرف اللى بيبيع دلوقتى اشترى بكام وليه بيبيع بخسارة اخوانى مش ممكن بلد بحجم وقوة مصر تقع بالسهولة دى طب ممكن حد يقولى اللى بيشترى دلوقتى بيشترى ليه هل هو ساذج ولا عايز يخسر فلوسة طب تسمحو لى اجاوب هو عارف انى ده وضع مؤقت والحال هينعدل ان شاء الله (ببساطة لان مصر محفوظة من عند الله) بس احنا اللى بيرعبنا فلول وحيتان البورصة بيدخلوا يوقعو السوق والاسعار نظراً لضعف السيولة الشديد وانتهاز ما يحدث توترات واحتجاجات من اناس لا تفهم شيىء ومدسوسين وقبضين لخراب هذا البلد ..واحنا نجرى نرمى اسهمنا وراء هولاء الفلول وبعد كده نقول يا رتنا ما بعنا...لو كل واحد احتفظ بالاسهم وبطلنا بيع الامور هتستقر وكده كده خسايرنا تعدت الخوف...وعلى فكرة الحكومة شايله اديها من الموضوع ومش هتعمل حاجة للبورصة لانها لا تفهم يعنى ايه بورصة.
الموضوع الأصلى من هنا: مجموعة البورصة المصرية http://www.BORSAEGYPT.com/showthread.php?p=1060341989
اخوانى ان شاء الله ستعبر مصر هذه المرحلة بسلام وسأذكر الجميع بذلك انا ذاك.

فوركس - تجارة فوركس

atef saber غير متواجد حالياً

قديم 11-14-2011, 01:18 PM   #7996

كاتب الموضوع : الخبير2000 المنتدى : التحليل الفنى والمالى و المتابعة اللحظية قديم بتاريخ : 11-14-2011 الساعة : 01:18 PM

يا جماعة اللى بيحصل ده سياسة حكومة ...حكومة مسخ ماسخ للحكومة السابقة....حكومة مليانة فلول...بدليل انها بقيادة شرف اللى خان الشرف..صعبان عليه قرار القضاء باستبعاد فلول الحزن الوطنى من الانتخابات...وقال اىه بيطعن فى الحكم....يا ترى الكلام ده منك يا شرف ولا من اللى بالى بالكم ...دى تبئ كارثة.........والمعنى فى بطن الشاعر والشارع

فوركس - تجارة فوركس

قديم 11-14-2011, 01:31 PM   #7997
خبيـــر بأســواق المــال

الصورة الرمزية الخبير2000
كاتب الموضوع : الخبير2000 المنتدى : التحليل الفنى والمالى و المتابعة اللحظية قديم بتاريخ : 11-14-2011 الساعة : 01:31 PM

اقتباس : المشاركة الأصلية كتبت بواسطة dr.hoda مشاهدة المشاركة [ مشاهدة المشاركة ]
يا جماعة اللى بيحصل ده سياسة حكومة ...حكومة مسخ ماسخ للحكومة السابقة....حكومة مليانة فلول...بدليل انها بقيادة شرف اللى خان الشرف..صعبان عليه قرار القضاء باستبعاد فلول الحزن الوطنى من الانتخابات...وقال اىه بيطعن فى الحكم....يا ترى الكلام ده منك يا شرف ولا من اللى بالى بالكم ...دى تبئ كارثة.........والمعنى فى بطن الشاعر والشارع

كلامك مظبووووووووووووط وهبن العقل وطبعا الاحوال المنيله للبلد هى العامل السلبى الان بالنسبة للبورصة ومش عارف بجد هل هذا الشعب من صنع الثورة وهل هذه ثورة حقيقية ام ماذا فلو كانت ثورة حقيقة من اناس شرفاء حريصين على مصلحة الوطن اين هم الان هم جالسون فى اجتماعات مستمره عشات الانتخابات لان كل واحد فيهم عايز حته من التورته عايز مصلحته وبس فين بقا مصلحة البلد فين الذهد فى السلطة والمناصب فين الشعارات التى اطلقوها منذ قيام من يطلقون عليها ثورة لقد فقد الحدث معناه السامى وتجول الى بلطجة وطمع وبعد عن الدين وتعاليمه ومن الواضح اننا تخلصنا من 100 او 200 حرامى لنقع فى ايدى ملايين من الحرمية للاسق الشديد ولكى الله يا مصر

فوركس - تجارة فوركس
توقيع

نعتمد على الاحترافيه فى الاداء

مش عارف تشتغل وتكسب بنفسك انا ممكن اديرلك محفظتك لان ادارة المحفظة فن وبعد كل صعود قوى بلاقى ناس تقول مخدناش حاجة من الطلعة دى ده مش عيب السوق ده عيبك انت للاتصال 01110650781

الخبير2000 غير متواجد حالياً

قديم 11-14-2011, 01:57 PM   #7998

كاتب الموضوع : الخبير2000 المنتدى : التحليل الفنى والمالى و المتابعة اللحظية قديم بتاريخ : 11-14-2011 الساعة : 01:57 PM

اقتباس : المشاركة الأصلية كتبت بواسطة الخبير2000 مشاهدة المشاركة [ مشاهدة المشاركة ]
كلامك مظبووووووووووووط وهبن العقل وطبعا الاحوال المنيله للبلد هى العامل السلبى الان بالنسبة للبورصة ومش عارف بجد هل هذا الشعب من صنع الثورة وهل هذه ثورة حقيقية ام ماذا فلو كانت ثورة حقيقة من اناس شرفاء حريصين على مصلحة الوطن اين هم الان هم جالسون فى اجتماعات مستمره عشات الانتخابات لان كل واحد فيهم عايز حته من التورته عايز مصلحته وبس فين بقا مصلحة البلد فين الذهد فى السلطة والمناصب فين الشعارات التى اطلقوها منذ قيام من يطلقون عليها ثورة لقد فقد الحدث معناه السامى وتجول الى بلطجة وطمع وبعد عن الدين وتعاليمه ومن الواضح اننا تخلصنا من 100 او 200 حرامى لنقع فى ايدى ملايين من الحرمية للاسق الشديد ولكى الله يا مصر

والله يابن بلدى دى كانت ثورة بكل معانها الجميلة...انا رحت ميدان التحرير مرتين..وانا باعتبرهم من الايام الجميلة فى عمرى..اللى شوفته عمرى ما هنساه...شباب زى الورد صوت وصورة...ملامح مليانة امل واصرار ما له مثيل...هتافات طالعة من حناجرهم تتسجل فى كتب التاريخ..كنت فرحانة بيهم اوى...نسيت نفسى وكنت باهتف معاهم والله وعيونى مليانة دموع...دموغ فرحة...كنت فاكراها بتودع دموع المرارة والالم من الماضى الاليم...كان اخواتى واولادهم واولادى كانو مندهشين منى ...بئ دى اختنا ..بئ دى امى بئ دى خالتو وعمتو..الخجولة اللى صوتها ما بيطلعش...كلهم صورونى للدكرى..والله كنت باحس المراكب فى النيل بترقص والامواج بتزغرد ..والارض رطبة من تحت ارجلهم...واقسم بربى شوفت الغيم فى عز الصيف مضلل غليهم..وقسم تانى شوفت الحمام مالى سماء الميدان...والكل كبر وهلل..ايوة كانت ثورة..وثورة ربانية...للاسف خدها الغراب وطار...وللحديث بقية

فوركس - تجارة فوركس

قديم 11-14-2011, 02:35 PM   #7999

كاتب الموضوع : الخبير2000 المنتدى : التحليل الفنى والمالى و المتابعة اللحظية قديم بتاريخ : 11-14-2011 الساعة : 02:35 PM

يا ابن بلدى الناس اللى حضرتك بتتكلم عليهم واللى هما على الساحة دلوقتى اصلا ما شاركوش فى الثورة...ولا شوفناوش حد منهم..دى ناس ركبت الموجة...بعد الثورة...بالنسبة للاخوان..دا تار قديم وتصفية حسابات بينهم وبين الحكومة السابقة...ودى فرصتهم لتصفية حسابات قديمة..هما موش فى دماغهم مصر ولا مصلحة مصر...ونفس الوضع للاحزاب المعارضة..كل واحد عيايز سلطة مطلقة...والسلطة المطلقة مفسدة مطلقة...وازيد واقول مهلكة مطلقة..ربنا يكفينا شرهم

فوركس - تجارة فوركس

قديم 11-14-2011, 02:37 PM   #8000
خبيـــر بأســواق المــال

الصورة الرمزية الخبير2000
كاتب الموضوع : الخبير2000 المنتدى : التحليل الفنى والمالى و المتابعة اللحظية قديم بتاريخ : 11-14-2011 الساعة : 02:37 PM

اقتباس : المشاركة الأصلية كتبت بواسطة dr.hoda مشاهدة المشاركة [ مشاهدة المشاركة ]
والله يابن بلدى دى كانت ثورة بكل معانها الجميلة...انا رحت ميدان التحرير مرتين..وانا باعتبرهم من الايام الجميلة فى عمرى..اللى شوفته عمرى ما هنساه...شباب زى الورد صوت وصورة...ملامح مليانة امل واصرار ما له مثيل...هتافات طالعة من حناجرهم تتسجل فى كتب التاريخ..كنت فرحانة بيهم اوى...نسيت نفسى وكنت باهتف معاهم والله وعيونى مليانة دموع...دموغ فرحة...كنت فاكراها بتودع دموع المرارة والالم من الماضى الاليم...كان اخواتى واولادهم واولادى كانو مندهشين منى ...بئ دى اختنا ..بئ دى امى بئ دى خالتو وعمتو..الخجولة اللى صوتها ما بيطلعش...كلهم صورونى للدكرى..والله كنت باحس المراكب فى النيل بترقص والامواج بتزغرد ..والارض رطبة من تحت ارجلهم...واقسم بربى شوفت الغيم فى عز الصيف مضلل غليهم..وقسم تانى شوفت الحمام مالى سماء الميدان...والكل كبر وهلل..ايوة كانت ثورة..وثورة ربانية...للاسف خدها الغراب وطار...وللحديث بقية

مع احترامى الشديد يا دكتوره لكلامك فين الناس دى الان مش بردو هما عملو ثورة عشان خاطر البلد والان البلد تضيع مش بردو من الواجب يقفو زى موقفو وعملو ثورة والا متبقاش ثورة بقا لما يعملوها عشان ينقذو البلد والبلد دلوقت بتضيع فين هما بقا؟ اظن ده سؤال وجيه لازم اقوله لكن لما البلد تضيع بعد ثورة المفروض انها نضفت البلد وهما يقفو ساكتين تبقا مكنتش ثورة ولكى الله يا مصر والسلام عليكم

فوركس - تجارة فوركس
توقيع

نعتمد على الاحترافيه فى الاداء

مش عارف تشتغل وتكسب بنفسك انا ممكن اديرلك محفظتك لان ادارة المحفظة فن وبعد كل صعود قوى بلاقى ناس تقول مخدناش حاجة من الطلعة دى ده مش عيب السوق ده عيبك انت للاتصال 01110650781

الخبير2000 غير متواجد حالياً